2026-03-11, 07:22
Medlem
yinyang915s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan

Men vad ska han göra med ungen, kan någon som är död från bröstkorgen/midjan ner verkligen få upp k*ken?

Stod det att han var död från bröstkorg/midja? Kan ha brutit längre ner, tänker jag. Och om jag minns rätt går könsorganens nerver på en annan bana än benens. Tänker också att eregering styrs av blodtillförsel, som lär vara intakt. Tror inte han behöver ha problem.

Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Fråga, hur har han sex med "den stora kuken" han skryter om, med en kateter instoppad i pitten? Inte direkt någon man ploppar in och ut själv på egen hand helt utan vidare, liksom, särskilt inte när man inte kan röra benen.

Man kan vika ner katetern och trä en kondom över så den stannar på plats. Därav att han ber "flickan" köpa kondomer.
Citera
2026-03-11, 07:51
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
De borde ta ventilerna på hans däck, så kan han sitta där och ångra sig!

Men vad ska han göra med ungen, kan någon som är död från bröstkorgen/midjan ner verkligen få upp k*ken?

Tycker patrik skulle tacklat omkull rullstolen. Bra tv.
Citera
2026-03-11, 09:18
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glinkerblat

Noll fallhöjd. Totalt jävla tragisk. Sannolikt påverkad av benzo eller/och cannabis.
Hahaha, vaddå tycker du han verkade fnittrig och godissugen, hörde du några utdragna gitarrsolon? Det är bara poliser verksamma i Bollnäs på 80-talet som tycker sig kunna se när folk är ”påverkade av cannabis”, kanske Föräldraföreingen Mot Narkotika också.

Lite allmänbildning som inte hör till saken.
Citera
2026-03-11, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villemer
Jo, det finns förmildrande omständigheter, t ex så att 746 och 750 inte helt kan jämföras i moraliskt fördömande. Båda måste naturligtvis stoppas till varje pris, men enstaka gäddor som lider av och lopp har sin drift främst med ensamhetskänslan som grund och skulle vara glada för varenda sexuell invit var den än kom ifrån, har ett annat problem än de som utvecklat störning som gör att de går igång på någon som de vill bemästra (som förvisso ofta kan ligga i sexualitetens natur), men tyvärr helt tappat sans och reson så att barn och unga svårt drabbas. Det är stor skillnad, även fast båda kategorierna tappat förståndet och sysslar med skit.
Så sant så sant. Ibland undrar man över apberget här inne. Det fanns exakt INGET i den chatten som tydde på att denna sorgliga snubbe hade för vana att söka efter minderåriga. För det är l det Dumpen pysslar med tänker jag. Jag hörde inte Putte raljera på göteborgska ”vi har många konton vettu” eftersom grabben inte trålat efter barn. Sen är det en jävla skillnad på nån som har fungerande ben, inte är alkoholiserad, nerpissad och nån annan utan dessa attribut. Man måste nog ha väldigt livlig fantasi för att tro att det som var kvar av denna människa var någon form av hot mot ungar.
Citera
2026-03-11, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Uppenbarligen, i alla fall i hans eget universum. Sexchatta klarade han ju också, så där har han full funktionalitet. Man ska inte underskatta förmågan hos dom som är funktionsnedsatta. Dom kan, sådär lite otippat, bjuda på många negativa överraskningar.
Man ska heller inte underskatta barns förmåga att känna lukten på nerpissad alkis och icke nerpissad alkis men fungerande ben.
Citera
2026-03-11, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Hahaha, vaddå tycker du han verkade fnittrig och godissugen, hörde du några utdragna gitarrsolon? Det är bara poliser verksamma i Bollnäs på 80-talet som tycker sig kunna se när folk är ”påverkade av cannabis”, kanske Föräldraföreingen Mot Narkotika också.

Lite allmänbildning som inte hör till saken.

Tack för undehållande inlägg. Allmänbildning? Tveksamt.

Gäddan ser sömnig ut. Långsam blick (ögonens motorik). Långsamma reaktioner. Verkar ta det faktum att han blivit konfronterad med relativt mycket ro, dvs. reagerar med ett onaturligt lugn. Med mera.

Kan givetvis inte garantera att ifrågavarande gädda är påverkad av cannabis eller/och benzo. Däremot var det min instinktiva tanke att möjligheten finns.

"Fnittrig och godissugen" är långtifrån de enda möjliga symtomen av cannabispåverkan.
Citera
2026-03-11, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glinkerblat

Tack för undehållande inlägg. Allmänbildning? Tveksamt.

Gäddan ser sömnig ut. Långsam blick (ögonens motorik). Långsamma reaktioner. Verkar ta det faktum att han blivit konfronterad med relativt mycket ro, dvs. reagerar med ett onaturligt lugn. Med mera.

Kan givetvis inte garantera att ifrågavarande gädda är påverkad av cannabis eller/och benzo. Däremot var det min instinktiva tanke att möjligheten finns.

"Fnittrig och godissugen" är långtifrån de enda möjliga symtomen av cannabispåverkan.
Menade bara att symtomen du beskriver också kallas sömnbrist och absolut benzo. Men du har rätt.
Citera
2026-03-11, 10:59
Medlem
HobbyHitlers avatar
Är inte #750 lite lik latrinkungen Dogge Doggelito?
"Rullstol på köpet..."
Citera
2026-03-11, 11:09
Medlem
Pinoputchins avatar
I rullstol på barnjakt Stockholm, gädda #750 vilken kalaspingla, åter igen ett riktigt kap för ett barn, eller varför inte även för en vuxen. Vem vill inte ha sex med en kedjerökande knarkare i rullstol!!? 😂
Senast redigerad av Pinoputchin 2026-03-11 kl. 11:11.
Citera
2026-03-11, 11:18
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godishalsband
Det låter inte helt osannolikt, de var tydligen där jättelänge med en radiobil och hans bil var inte där, några dagar innan publicering. Tror kanske de tog datorer då om de var lite smarta...

Asså folk är så äcklade och vansinniga! Han bor ju i en del av samhället där många barn rör sig, dels pga att det är återvändsgator, men också för att det ligger en lekpark strax nedanför hans hus.

Brorsan bor inte i byn, men hade det varit jag hade jag varit full av ursinnigt vrede.

Asså han HADE enormt mkt vapen! De vet alla på byn, så det är nog därför han har nog sluppit påhälsning hittills... Men jag tror han hade extra många eftersom han var sportskytt

#746 har verkligen fått brutalt mycket uppmärksamhet, han har cementerat fast sig i minnet på folk med sina extrema perversioner samt patetiska och sorgliga samtal med Sara. #748
Citera
2026-03-11, 11:26
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekkenisthegame10
Han såg helt nerdrogad ut 750, vilket öde. Varför använder de inte konsekvenstänk. De gör ju ett fruktansvärt val när man chattar med barn i sexuellt syfte. De han gjort är fel, sen är det klart man reagerar på han sitter i rullstol och ser helt borta ut. Man har ju empati liksom.

Drogerna gör ju inte jättebra saker när det kommer till val och konsekvenstänk, sen så är det ju inte drogernas fel att han söker ungt det ligger ju i hans läggning såklart. Hans liv verkar ju suga Ap pung så har svårt att tänka mig att det blir så mycket sämre efter detta, men vad vet jag. Såg ju inte ut som han brydde sig så mycket vid konfrontationen, var mer att fan också blev en bomresa a 140kr

750
Citera
2026-03-11, 11:30
Medlem
Skurhinkens avatar
Förstår inte ens hur #750 tänker. Hur ska han kunna knulla med kateter. Sorgligt människoöde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in