Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2026-01-05, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker
Varför vill de aldrig se sina egna filmer och kukbilder vid konfrontationen?

Dom borde titta som du säger och "Jo ja tackar ja, vilken skönhet. Man blir lite sugen"
Citera
2026-01-05, 09:53
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Dom borde titta som du säger och "Jo ja tackar ja, vilken skönhet. Man blir lite sugen"

Caveman och Kungsgäddan hade lätt kunnat göra nåt sådant.
Citera
2026-01-05, 12:38
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69

Ja kuken är ju det finaste dom har så det borde väl vara angeläget att få se.
Den Gädda som varit mest besvärad över vad han skrivit och sagt är Flamencogäddan (528), han fullständigt slår i från sig när Stella återberättar vad han skrivit
Citera
2026-01-05, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Vilken mupp dagens gädda
Raggar under eget namn : check
Otränad och fläskig : check
Varje kvinnas mardröm : check
Bortvald av kvinnor : check
Öppen facebook : check
Första gäddkommentaren på fb : check
Antal vänner på fb minskar : check

Gäddbingo !!!

#722 : check.

Ja högstadietjejerna är naturligtvis helt galna i det där gamla vraket (som vanligt enligt Prutt-Saras melodi).

Denna gråhåriga hingst känns inte lika efterbliven som övriga mongon på Dumpen så han borde vetat bättre när en fjortis är extremt på och vill ses. Alltid Dumpen bakom spakarna när äldre fula män uppvaktas men fantastisk rolig underhållning för svenska folket. Absolut alla vet att detta är vansinne men man vill ju inte göra Sara ledsen i ögat. Man vill ha mer och jag kan betala för det om det är så /Micke från Skövde.

#722 tänkte att jag bjuder på en hamburgare och sen blir hon av med oskulden. Vilka legender på Dumpen.

Jag saknar också Hassan som nån skrev, hoppas hen mår bra.

Är man uttråkad så kan jag rekommendera gädda #135 som gör dagen med sina 30 min med lilla fröken Sara. Ingenjören med spanskklingande namn från Mellanöstern och jävlar vad han hade satt på barn om inte Sara satt stopp.
Citera
2026-01-05, 16:21
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
#722 : check.

Ja högstadietjejerna är naturligtvis helt galna i det där gamla vraket (som vanligt enligt Prutt-Saras melodi).

Denna gråhåriga hingst känns inte lika efterbliven som övriga mongon på Dumpen så han borde vetat bättre när en fjortis är extremt på och vill ses. Alltid Dumpen bakom spakarna när äldre fula män uppvaktas men fantastisk rolig underhållning för svenska folket. Absolut alla vet att detta är vansinne men man vill ju inte göra Sara ledsen i ögat. Man vill ha mer och jag kan betala för det om det är så /Micke från Skövde.

#722 tänkte att jag bjuder på en hamburgare och sen blir hon av med oskulden. Vilka legender på Dumpen.

Jag saknar också Hassan som nån skrev, hoppas hen mår bra.

Är man uttråkad så kan jag rekommendera gädda #135 som gör dagen med sina 30 min med lilla fröken Sara. Ingenjören med spanskklingande namn från Mellanöstern och jävlar vad han hade satt på barn om inte Sara satt stopp.

#135 är en intressant karaktär, är väl den enda som vägrat lämna konfrontationen, hoppade ju till och med in i deras bil. Tur Patrik inte var med då han säger va hela tiden.
Citera
2026-01-05, 16:35
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
#135 är en intressant karaktär, är väl den enda som vägrat lämna konfrontationen, hoppade ju till och med in i deras bil. Tur Patrik inte var med då han säger va hela tiden.
`

Ska också nämnas att det är bra riv i den tanten med rökröst som är med, skäller som fan på honom.

Citera
2026-01-05, 17:00
Medlem
Citat:

Haha ja jävlar vad Patrik hade fuckat konfrontation #135 i Kristianstad. Gubben var i Ö-vik med en back och skyllde på att jycken inte orkade med storstan - just D.

Hon är störtskön damen dvs Saras släp och hennes son fick också praoa lite, bisarrt men extremt roligt så jag kan nästan förlåta "Carlos" om han lovar att inte ta fler fjortisars oskulder. Helt efterbliven chatt, Carlos vill att fjortisen skall gå 20 meter bakom honom så grannarna inte misstänker men väl i lägenheten skall det gökas, hoppas det är ljudisolerat. Ingenjören verkar väldigt kåt om man kollar chatten
Citera
2026-01-05, 23:22
Medlem
Citat:
`

Ska också nämnas att det är bra riv i den tanten med rökröst som är med, skäller som fan på honom.

Whiskeyrösten #135 är skitcool, morsan visar vägen liksom. Både hon och sonen jobbar inom psykvården och kan hantera kåta snubbar som Carlos. Slå på regnr så ser du att raggarbilen är skriven på en målvakt i Södertälje men Volvon brummar främst i Skåne. Helt underbara människor och bör gifta sig bra med Sara och Patrik.
Citera
Igår, 06:20
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Whiskeyrösten #135 är skitcool, morsan visar vägen liksom. Både hon och sonen jobbar inom psykvården och kan hantera kåta snubbar som Carlos. Slå på regnr så ser du att raggarbilen är skriven på en målvakt i Södertälje men Volvon brummar främst i Skåne. Helt underbara människor och bör gifta sig bra med Sara och Patrik.

Målvakt i Södertälje 😄. Är det några av Saras gamla kriminella kompisar hon släpat med vid konfrontationen. Dom borde ha gjort mer jobb ihop, lika barn liksom.

Carlos den kåte
Citera
Igår, 14:15
Medlem
sfrges avatar
Vilken gädda var det där dom hade blurrat fiskarens röst så kul? Hon lät som ett träsktroll ifrån någon tecknad barnserie.
Citera
Igår, 15:29
Medlem
HajPaDigs avatar
Vad blir det för gädda ikväll då månntro ? En varselväst igen ? Kanske en med intellektuella utmaningar ? Eller en politiker. Jag vill se en politiker igen med riktigt hög fallhöjd. En lång och ångestladdad konfrontation vill jag ha också.
Senast redigerad av HajPaDig Igår kl. 15:31.
Citera
Igår, 16:25
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Vad blir det för gädda ikväll då månntro ? En varselväst igen ? Kanske en med intellektuella utmaningar ? Eller en politiker. Jag vill se en politiker igen med riktigt hög fallhöjd. En lång och ångestladdad konfrontation vill jag ha också.

Brukar bli ett par varselmongon till. Sedan en redig pedofil. Det enda vi kan hoppas på ikväll när nog en rättshaverist ala den andra tråden. Dom kan vara kul också, för all del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in