2025-06-02, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
Ja, men denna gången raderades bara den kommentaren och inte hela inlägget. Hon verkar försöka vara lite mer diskret med raderingarna så det inte blir allt för uppenbart.

Intressant nog har inte det ursprungliga inlägget som gjordes efter publiceringen raderats på Instagram-profilen.
Citera
2025-06-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maditau
Förnekelsen hos hustrun till gädda #616 är enorm.
Jag kommer aldrig kunna förstå hur en sån människa resonerar och tänker. Att leva i sin perfekta lilla bubbla och låtsas att allting är normalt - det är fascinerande hur hon gör så, samtidigt som det är så osmakligt.
Hon kanske är likadan som gäddan själv. Vad vet vi om kvinnorna bakom gäddorna. Vi tar för givet att de bara är offer.
Citera
2025-06-02, 23:59
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Minns inte vilken det var, men det var någon gädda vars kuk såg ut som ett UFO, för trång förhud och år av ostlagring torde ha varit anledning enligt doktorander här på forumet. Hur som, han har nog förstaplatsen enligt mig. Minns tyvärr inte nummer.

Mazarinen?
Citera
Igår, 10:14
Medlem
En av de vidrigaste av de vidriga på gäddlistan.

Gädda 616.

Något känns väldigt sjukt här. Fortsätter rulljansen som vanligt för grottförrtaget?

Det känns väldigt oklart hur det gäddaset ingår i företaget.
Citera
Igår, 11:46
Medlem
Någon vänlig person som kan tänka sig att skicka namnet på gädda 620 till mig i pm?
Citera
Igår, 12:54
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 00rm
Någon vänlig person som kan tänka sig att skicka namnet på gädda 620 till mig i pm?
Du behöver göra minst 50 inlägg...
Citera
Igår, 12:57
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
En av de vidrigaste av de vidriga på gäddlistan.

Gädda 616.

Något känns väldigt sjukt här. Fortsätter rulljansen som vanligt för grottförrtaget?

Det känns väldigt oklart hur det gäddaset ingår i företaget.
Det verkar som att hans fruga tar honom i försvar. Han har väl ekonomiska hakar på henne gissar jag. #616 är i topp på vidrighetslistan helt klart.
Citera
Igår, 13:32
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajminkuk
Finner inga ord hur äcklad jag blir utav "WantToRpePreTen #618"
Det enda jag kan säga är att jag hoppas att han tar sitt förnuft tillfånga. Vad det betyder är olika från person till person men jag vet hur jag anser att han borde gå tillväga. Det håller jag dock för mig själv.
Uppenbart vad du syftar på. Instämmer. Men det krävs visst förnuft för den sakens skull liksom även tillräckliga skuldförnimmelser. Vilket monstret #618 inte är i besittning av.
Citera
Igår, 14:11
Medlem
#621 skev ”Snart gör jag det” för 3 timmar sedan på sin FB
Citera
Igår, 14:52
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Startelvan

Kommer han raka av sig varulfspälsen, radera sin facebook eller kanske börja söka efter myndiga tjejer?
Citera
Igår, 15:09
Medlem
bomhulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Startelvan
Får hoppas att någon på hans boende håller koll. Tycker personligen att dumpen borde informera hans anhöriga/lss boende.
Han behöver hjälp för sitt sjuka beteende
Citera
Igår, 15:47
Medlem
513
Har muckat från fängelset.
Min dotter mötte honom där han bor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto