2025-06-02, 14:09
Medlem
bomhulls avatar
Har ju varit en många efterblivna som har hamnat på dumpen .
Antar att deras lss -stöd inte får blockera sexsidor/osv då det är en rättighet att utöva sin sexualitet?
Citera
2025-06-02, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzaland
621 har vad jag vet fått extremt många chanser genom åren att sluta skriva med mindre barn.

Även fast det finns en nedsättning hos personen i fråga borde poaletten till slut ramla ner då dom varnat han flera gånger.

Till slut måste dom ju agera och släppa material.

Dom måste inte publicera allt det äckliga dom gjort. Det räcker med konfrontationsvideo och chat.
Citera
2025-06-02, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
Ny kommentar nu under det nyaste inlägget som är kvar:

"Känner mig otroligt lurad!! Vi åkte dit hela familjen; jag, man och barn, för att stötta dig och din son i detta hemska. Jag trodde du behövde och förtjänade det och körde från Malmö bara för att vara där!

Och så sent som idag passerade jag i annat ärende och då ser jag gäddan, din man, nyrakad och vid gott mod, spatsera runt på anläggningen.

Alltså är han ju kvar. Alltså tar han del av intäkterna nu när halva bygden sluter upp bakom dig.

Snacka om att både ha kakan och äta den 🤢 vidrigt rent av att använda hans konfrontation på dumpen till vinning och lura alla hundratals som erbjuder er stöd."

Vi får se om hon även raderar detta...

Även detta är nu raderat... 🤦🏼‍♀️
Citera
2025-06-02, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maditau
Att radera det inlägget tycker jag är väldigt konstigt agerande från hennes sida. Hon hade ju bara kunnat stänga av kommentarerna om hon nu tyckte att det blev "för mycket."

Jag blir å andra sidan riktigt jävla irriterad över det faktum att hon tycks ha varit medveten om hennes mans sjukliga beteende utan att ha agerat - vad det verkar.

#616 har mist alla hans 'rättigheter' i min egna lagbok.

De ju helt galet om man ena stunden ber om förståelse för att sedan låta m.a 616 jobba kvar? Då tar man inte det på allvar. Sen kan det va som så att hon inte har laglig rätt att säga upp honom utan måste köpa ut gubben och det kanske firman inte har råd med? Men med tanke på att vissa menar på att hon vetat om hans historik och struntat i de och nu låter han jobba kvar trots skandalen så ser det inte ljust ut.
Citera
2025-06-02, 15:56
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Sack boom sack boom you're my sack boom, you can give it to me baby when I come along 🎶

Hassan är han den hårigaste hitintills sitter du på någon statistik?
https://dumpen.se/wp-content/uploads...3/IMG_5442.png

https://dumpen.se/wp-content/uploads...3/IMG_7068.png

Ser ut ungefär som ett åtel som någon råkat gräva upp av misstag på en dåligt avgränsad djurkyrkogård och slängt upp på en dumpad madrass i skogen. Riktig sexbomb.

Hassan är han den hårigaste hitintills sitter du på någon statistik?
Citera
2025-06-02, 16:21
Medlem
LabanssonsKorvABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ohman666

Vill minnas att någon skrev att den var sugen på bilen när den kom ut till försäljning, för visst är det väl den!?

https://www.blocket.se/annons/orebro...o_4/1402016258
Stämmer bra det är den törstiga och risiga gäddomobilen med turbo och automat, känd från Dumpens häftiga actionfilm om "Rally-Kalle".

Man kan nästan se själva bilen som en gädda En stressad gädda som i panik försöker ta sig ur håven eller nätet...

https://dumpen.se/2025/05/16/diskret...hallsberg-612/
Senast redigerad av LabanssonsKorvAB 2025-06-02 kl. 16:25.
Citera
2025-06-02, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pugster
Även detta är nu raderat... 🤦🏼‍♀️

Ja, men denna gången raderades bara den kommentaren och inte hela inlägget. Hon verkar försöka vara lite mer diskret med raderingarna så det inte blir allt för uppenbart.
Citera
2025-06-02, 16:36
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
Stämmer bra det är den törstiga och risiga gäddomobilen med turbo och automat, känd från Dumpens häftiga actionfilm om "Rally-Kalle".

Man kan nästan se själva bilen som en gädda En stressad gädda som i panik försöker ta sig ur håven eller nätet...

Ha Ha den där borde han behålla kommer bli värdefull en dag, kan han sälja på auktion om 10år
Citera
2025-06-02, 17:52
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB

Stackars bilen som blir indragen i sån här skit. Helt oskyldig som den är.
Ser ut som en liten lös glasbit vid ena lampan på bilden i annonsen.
Han borde väl fixa det före försäljning.
Risken är stor att bilen får PTGD= Posttraumatisktgäddsyndrom, vid nästa besiktning.
Senast redigerad av MeggieCleary 2025-06-02 kl. 18:34.
Citera
2025-06-02, 18:31
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.G.
Om jag fattar rätt har han kontaktförbud, han skriver om ett kontaktförbud i chatten.

Aha, ja hon är ju inte vuxen så kanske föräldrarna som fått igenom det?
Citera
2025-06-02, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Jag har hittills tyckt att Mannen med osten har haft vidrigaste kuken.

Men filmen på 621 utlösning får mig att må ännu mer illa.

Minns inte vilken det var, men det var någon gädda vars kuk såg ut som ett UFO, för trång förhud och år av ostlagring torde ha varit anledning enligt doktorander här på forumet. Hur som, han har nog förstaplatsen enligt mig. Minns tyvärr inte nummer.
Citera
2025-06-02, 18:42
Medlem
Finner inga ord hur äcklad jag blir utav "WantToRpePreTen #618"
Det enda jag kan säga är att jag hoppas att han tar sitt förnuft tillfånga. Vad det betyder är olika från person till person men jag vet hur jag anser att han borde gå tillväga. Det håller jag dock för mig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in