2025-05-30, 19:06
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Du menar

En ny gädda som gillar Peddo-mammor ?

En peddomamma gädda är väl något helt annat

Ja men du fattar. Snarare gillar han väll peddomammans barn.

620#
Stängde av efter två minuter. Sjukt jobbig. Pratar alla som farbror barbro där?

Hade han rakat bort skägget under hakan hade han gått från en 2:a till stark 3:a direkt.
Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-05-30 kl. 19:09.
Citera
2025-05-30, 19:47
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Jag läste inte allt, så mitt språkcentrum är fortfarande ganska intakt. Det har ju inte gått 24 timmar ännu sedan du traumatiserades, men när den tidsperioden har passerat så kan du testa exempelmeningarna nedan:

"Först vill jag se mig runk här för dig"

"Bli kåt av då
Ring få"

"Hs jag
Hjälp vän med fink"

Om du kan läsa och förstå det ovanstående, då ÄR ditt språkcentrum oåterkalleligt förstört.

Dagens roligaste!
Citera
2025-05-30, 20:03
Medlem
Någon får gärna pm:a id på 620
Citera
2025-05-30, 20:09
Avstängd
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
#619 Aj då, nu lär det bli jobbigt för peddogurra. Man blir alltid lite extra glad när sånna här fula gäddor delar med sig av runkfilmer för hela Sveriges beskådan. Komma ut som pedofil och vilja köpa sex av småbarn.

Skammen måste vara enorm.

Vad tror vi om sannolikhet till snaran här? Detta peddo tycks inte vara fullt lika psykopatstörd som dom tidigare fula fiskarna?
Risken att de tar till snaran verkar väldigt liten trots allt.
Han som har ”grottföretaget” med sin fru lever väl fortfarande.
De som begår självmord tror jag har ett tungt bagage/mående redan innan uthängningen.
Citera
2025-05-30, 20:24
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
#619 Aj då, nu lär det bli jobbigt för peddogurra. Man blir alltid lite extra glad när sånna här fula gäddor delar med sig av runkfilmer för hela Sveriges beskådan. Komma ut som pedofil och vilja köpa sex av småbarn.

Skammen måste vara enorm.

Vad tror vi om sannolikhet till snaran här? Detta peddo tycks inte vara fullt lika psykopatstörd som dom tidigare fula fiskarna?

Tror han är för korkad för att fatta att det är något han kanske borde överväga.
Citera
2025-05-30, 20:39
Medlem
Vänsterfolk sysslar aldrig med gym. Han kunde lika gärna varit med stormningen av Kapitolium där alla såg ungefär lika white thrash ut som denna liraren.

Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Ja jävlar i min lilla låda, alla vänsterattribut man kan tänka sig: ser ut att duscha enbart när det är skottår, har typ en mjölsäck trädd över kepsen, nåt hemmaskrot i underläppen (en kasserad klammer?), hängröv, lönnfet, verbal offerkofta, käftar emot på helt ologiska grunder, förmodligen långtidsbidragstagare, sporadiskt utväxande könshårsskägg - är han en stolthet hos S eller V i Skellefteå?
Citera
2025-05-30, 20:50
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Vilken idiot. Han bjuder på 16 minuter lång diskussion där han försöker vinna debatten. Men han borde sprungit istället för att gräva sig djupare ner där han står. Nu kommer man minnas honom som den idiot han är.

Riktigt tråkigt att de bryter när polisen kommer. Man hade velat se och höra resonemanget.

Gäddan (#620) påminner och ser ut lite som Monster Batwings #192
https://dumpen.se/2023/02/13/monster-batwings-napp-192-goteborg/
Citera
2025-05-30, 21:00
Medlem
Protonic75s avatar

Med tanke på vilka träskmonster som dras upp känns ju denne nästan som en fin människa.
Nu kommer skräckmonstret #619 i skymundan pga av detta snabba släpp och det gillar jag inte.
Citera
2025-05-30, 21:19
Medlem
Olle-Johnnys avatar

Fan vilken sjuk människa. Står och försöker debatterar sig ur situationen, saknar ord. Ska även stämma dumpen för "otillåten filmning". Äcklig jävla metallskit han har i munnen också.

Han har garanterat ljugit sig fram genom livet och tappat sitt eget jag. Han kommer inte ihåg vilka lögner han har berättat och till vilka. Stackars jävla föräldrar. Hoppas han inte har syskon.

Är på min 10 och blir bara mer och mer irriterad och förbannad över vilken jävla idiot han är, hoppas han får det han förtjänar.
Citera
2025-05-30, 21:24
Medlem
Ja #620 går nog till historien som praktexempel på att man INTE ska stå kvar och försöka argumentera sig ur situationen.
Citera
2025-05-30, 21:49
Medlem
rikastistorstans avatar
Alltså den senaste stjärtryttaren 620, vilken jubelidiot. När jag såg konfrontationen trodde jag ju ändå att han hade varit lite försiktig och dubbeltydig med vad han ville göra för att gardera sig. Sen scrollar man ner och det är ju supertydligt att han ska ha ett avsug mm. Väldigt behov att att berätta om sina skit och pissvanor också som man ju gör med sina dejter...
Hur fan kan dåren stå där och debattera för sig. Narcissism i kombination med ett lågt iq är en jävla häxkittel. Han trodde nog att hans egna "briljans" i kombination med hans juridiska kunskaper skulle kunna rädda honom.
Citera
2025-05-30, 21:56
Medlem
Nu har Tykarpsgrottan tagit bort inlägget där frun meddelar att #616 fastnat i dumpens nät.

Möjligen för att det hade kommit många ifrågasättande kommentarer om hennes man fortfarande kommer få del av den ekonomiska vinningen av verksamheten.
Det påpekades att även om han inte kommer vara synlig så är han fortfarande delägare.
Märkligt oavsett att sköta det på det sättet och inte så förtroendeingivande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in