Vad är det för någon som intervjuar mannen och kvinnan? Alltså är han på dumpens sida eller på paret sida? Ha, LOL, säger han på slutet. Det ger intryck att han fejkar sitt samtal för att få ut mera information om gäddorna, är det korrekt att jag tänker så? Här är den intervjun:
https://gofile.io/d/hwCy96
Låter som det gamla vanliga, att dom inte visste att barnet var 13, även om det stod tydligt i chatten. Att dom bara skulle kolla. Det är inte så att jag tror på vad som sägs, utan reagerar med ett stort "eller hur?". Det är klart ni visste att så får ni inte göra, trodde ni verkligen det?
Värst vad svårt det var att hänga med i kvinnans resonemang och hon hade ett annorlunda sätt att uttrycka sig på. Hon säger att det är långt avstånd mellan det som sägs i chattarna ofta, och hur verkligheten är, utifrån att det var en 13-åring dom skulle träffa. Den saken tror jag heller inte på. Menar ni att ni inte förstod och anade er till att ni ville träffa en 13-åring?
Både mannen och kvinnan kan resonera och argumentera vilket gör att jag tror dessa två, visste eller anade sig till vad dom tänkte göra, dvs träffa någon som var 13-år.