2024-11-20, 22:44
Medlem
#517 känns på flera sätt som otäckaste nappet på länge. Har ett alldagligt och vänligt utseende, som han säkert använt tidigare för att ge tillit. Samtidigt ovanligt ruggig chattlogg.
Citera
2024-11-20, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
#517 känns på flera sätt som otäckaste nappet på länge. Har ett alldagligt och vänligt utseende, som han säkert använt tidigare för att ge tillit. Samtidigt ovanligt ruggig chattlogg.

Det som helt klart gör att #517 sticker ut är hans öppenhet i loggarna, han bara maler ut sina sexuella fantasier om våldtäkt på barn. En riktigt störd jävel.
Citera
2024-11-20, 23:15
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi

Riktigt grymma citat! Tack för sammanfattningen!

Har vi någon rebus på den jäveln? Några goa fotbollsreferenser?

Du frågar efter rebus , förslag
Kolla hans logg från kik som ligger på Dumpen
För och efternamn helt öppet
Citera
2024-11-20, 23:16
Medlem
Ond.hickas avatar
[quote=KetaminKajsa|90167028]Det som helt klart gör att #517 sticker ut är hans öppenhet i loggarna/QUOTE]
Jag vet något annat som helt klart stack ut: en 39 år gammal, orörd, väldigt ful penis.
Citera
2024-11-20, 23:30
Medlem
Bananfobis avatar
Även om #517 kanske inte kan bedömas som kliniskt efterbliven så måste det nog vara riktigt nära på. Finns väl för fan ingen som tänder på att få meddelanden i stil med ”I din fitta explodera mmmm krämpaj” och allt annat som andra tidigare nämnt här. Skrattade fan rakt ut när jag läste chattarna.
Citera
2024-11-20, 23:39
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mh76

Alldagligt håller jag inte med om. Tycker han ser ut som en konstig kuf som säkert inte har det lätt med det sociala.

Att han tydligen går runt med stånd hela dagarna förbättrar ju knappast hans image om man skulle möta på honom.

Han verkar tro att tjejer automatiskt blir gravida första gången också.
Senast redigerad av Bananfobi 2024-11-21 kl. 00:03.
Citera
2024-11-20, 23:40
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananfobi
Även om #517 kanske inte kan bedömas som kliniskt efterbliven så måste det nog vara riktigt nära på. Finns väl för fan ingen som tänder på att få meddelanden i stil med ”I din fitta explodera mmmm krämpaj” och allt annat som andra tidigare nämnt här. Skrattade fan rakt ut när jag läste chattarna.

Såg en skriva här att han visat sin fru en av de senaste genierna och hon som normalt är totalt ointresserad av uttagningarna skrattade nästan ihjäl sig. Ni som har kärring tycker jag ska visa dom här så hon förstår vilken tur hon haft.
Citera
2024-11-21, 00:22
Medlem
Vad jobbade senaste gädd-hunken med
Citera
2024-11-21, 01:07
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananfobi
Alldagligt håller jag inte med om. Tycker han ser ut som en konstig kuf som säkert inte har det lätt med det sociala.

Att han tydligen går runt med stånd hela dagarna förbättrar ju knappast hans image om man skulle möta på honom.

Han verkar tro att tjejer automatiskt blir gravida första gången också.
Och att vara 39 år och ha bott hemma hos morsan dom senaste 13 åren tyder ju knappast på någon större begåvning heller. Skulle inte bli det minsta förvånad om den här dåren har gått i särskola.
Citera
2024-11-21, 02:07
Medlem
Det är säkert hans morsa som äger bilen. Kan köra iallafall.

Visst är det ovanligt bos hos morsan i 13 år i den åldern. Visst om det var ett tillfälligt boende för hans hus brunnit ner, eller morsan är mycket svårt sjuk. Men 13 år, då är det något som inte stämmer. Återstår att se om han får bo kvar efter det där. Lär inte bli så rolig stämning vid julbordet.

Och som redan nämnts. Varför skulle ett barn på 13-14 år däromkring vilja ligga med en som är närmare 40 år. Egentligen borde ju vem som helst kan man tycka, bli väldigt misstänksam. Att det är kanske dumpen som är i farten.
Citera
2024-11-21, 03:18
Medlem
Lesslers avatar
”Du hade blivit en go mamma o flickvän/ fru.

Jaså skulle du vilja ha mig som fru?

Åhhhhh”

Ett replikskifte som speglar en önskan vi tidigare har sett hos ett antal gäddor. I all sin patetiska prakt en fåfäng dröm som skvallrar om desperat längtan efter stadig närhet. Det som gör att #517 utmärker sig är den skamlösa fantasin om våldtäkt, alltså våldsam våldtäkt, på sin inbillade fru in spe:

”tvingar in min kuk i din slida”, ”håller fast dig”, ”örfilar dig”.

I den utdragna dialogen med fiskaren spränger gäddan alla gränser - och han vet om det:

”För just nu har vi våldtäkt vi pratar om”.

Jag får en ovanligt ryslig känsla av #517. Kan inte riktigt sätta fingret på det, men gör ett försök.

Det är något med detta om ”flickvän/ fru” i förening med den tecknade våldtäktsscenen. En halvfigur utan fast jobb, socialt fattig med ett komplext förhållande till det motsatta könet. Han framträder som en porrstörd särling, fylld av undertryckta behov.

Mamma existerar bevisligen, men om så inte hade varit fallet? Enligt chatten bor han med henne ”i ett stort hus”. En svag strimma av Norman Bates i Psycho? Och den där våldtäkten gäddan utbroderade… Det är rysaren, skulle han kunna göra verklighet av dikten à la Anders Eklund?
Senast redigerad av Lessler 2024-11-21 kl. 03:29.
Citera
2024-11-21, 06:30
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
”Du hade blivit en go mamma o flickvän/ fru.

Jaså skulle du vilja ha mig som fru?

Åhhhhh”

Ett replikskifte som speglar en önskan vi tidigare har sett hos ett antal gäddor. I all sin patetiska prakt en fåfäng dröm som skvallrar om desperat längtan efter stadig närhet. Det som gör att #517 utmärker sig är den skamlösa fantasin om våldtäkt, alltså våldsam våldtäkt, på sin inbillade fru in spe:

”tvingar in min kuk i din slida”, ”håller fast dig”, ”örfilar dig”.

I den utdragna dialogen med fiskaren spränger gäddan alla gränser - och han vet om det:

”För just nu har vi våldtäkt vi pratar om”.

Jag får en ovanligt ryslig känsla av #517. Kan inte riktigt sätta fingret på det, men gör ett försök.

Det är något med detta om ”flickvän/ fru” i förening med den tecknade våldtäktsscenen. En halvfigur utan fast jobb, socialt fattig med ett komplext förhållande till det motsatta könet. Han framträder som en porrstörd särling, fylld av undertryckta behov.

Mamma existerar bevisligen, men om så inte hade varit fallet? Enligt chatten bor han med henne ”i ett stort hus”. En svag strimma av Norman Bates i Psycho? Och den där våldtäkten gäddan utbroderade… Det är rysaren, skulle han kunna göra verklighet av dikten à la Anders Eklund?

Om vi ska vara ärliga så är det faktiskt Dumpen själva som leder in samtalet på våldtäkt och andra verklighetsfrånvända saker. Fiskaren själv är ju minst lika porrstörd som den uthängda mannen, om jag får säga det så..

Här kan man verkligen snacka om att vi bjuds på helt orealistiska scenarier mellan en 40 åring, och en fiktiv 14 åring. Våldtäkt, BDSM, giftemål, gravid fetish osv, you name it.

Att mannen dock inte fattar att han pratar med ett troll övergår mitt förstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in