Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Vet du om det stämmer att han kör skoltaxi?
Om det är sant så är det oerhört allvarligt, eftersom han mycket väl kan ha gjort andra saker med barn som han har kört i kollektivtrafiken. Det framgick av chatten att #505 jobbade inom transportnäringen, så omöjligt är det inte heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Gäddan förstod mycket väl att syftet med att snacka med honom var att utröna varför han ville knulla en fjortonåring, men förflyttade fokus ifrån ointressanta privata åsikter om sex mellan vuxna, han drog det så långt att han till och med började snacka om skogsskövling.
[...]
#505 var det väl ändå? Ja det där med skogsskövlingen hade jag gärna velat veta hur han kom fram till.
Citat:
Ursprungligen postat av
Amor
På ett sätt gillar man det att man får se hur dessa individer verkligen resonerar.
Jo, jag håller med. Den här konfrontationen var mycket mer intellektuellt stimulerande än det vanliga skrikandet om att "
du är pedofil och vill knulla BAAAAARN!!!" (som om vi inte redan fattar det ändå).
Citat:
Ursprungligen postat av
5ifty6ix
#505 har börjat släcka ner sin Facebook.
Jag hoppas att #505 Vildmannen öppnar ett onlyfanskonto i stället. Jag hade lätt betalat en tusenlapp för att se honom och Pappastor i 69-an med varsin dildo i röven framför en HD-kamera. Att se när Pappastor sprutar ned Vildmannens tomteskägg hade lätt varit värd varenda framskattad krona även ur min tunna plånbok.