2024-11-04, 17:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Vem behöver ladd? Dvärgtrollet? Ja, han är otroligt trög så han skulle kanske behöva lite uppåtpulver. Bra tips! Men han är ingen kung. En trött och fet gammal gubbe som har den trötta och feta gubbens obegripliga självgodhet. Har du läst hela chattloggen och tittat på hela konfrontationen?
Normalbegåvade har ett särskilt socialt utbyte av information som handlar om "idea dominance" (Davidson Institute). Handlar inte om att lära sig för sin egen skull, utan att fokusera på en illegitim snabbhet och vara socialt anspråksfull/dominant. Vid flera tillfällen har han helt fel i sina resonemang men många normalbegåvade uppfattar honom annorlunda, just för att han är socialt anspråksfull (kanske charmig i andra sammanhang).

Värt att nämna att denna typ av manifestation av "snabbhet" inte nödvändigtvis har ett skvatt med intelligens och de facto mental snabbhet att göra.
Citera
2024-11-04, 17:23
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Vem behöver ladd? Dvärgtrollet? Ja, han är otroligt trög så han skulle kanske behöva lite uppåtpulver. Bra tips! Men han är ingen kung. En trött och fet gammal gubbe som har den trötta och feta gubbens obegripliga självgodhet. Har du läst hela chattloggen och tittat på hela konfrontationen? #505

Kanske det.
Don't feed the troll! Han brukar vara på pedofilernas sida... jag hoppas han bara trollar.
Citera
2024-11-04, 17:33
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Sara och Patrik hade inte gjort ett bättre jobb. Med dem hade konfrontationen varit max fem minuter lång.

Det här är den bästa konfrontationen hittills då vi ges tillgång till hans sjuka hjärna och resonemang.

Det är exakt så här Dumpen borde vara, att klä av dem till fotknölarna samtidigt som de tror sig ha kontrollen.

Det handlar om att låta personerna berätta så mycket som möjligt.

Jag hoppas på fler liknande konfrontationer.

Jag håller helt med, det är som ett förhör med Polisen, låt dem prata, sen kan man använda allt de säger mot dem. De gräver sin egen grav.
Citera
2024-11-04, 17:38
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vet du om det stämmer att han kör skoltaxi?

Om det är sant så är det oerhört allvarligt, eftersom han mycket väl kan ha gjort andra saker med barn som han har kört i kollektivtrafiken. Det framgick av chatten att #505 jobbade inom transportnäringen, så omöjligt är det inte heller.
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Gäddan förstod mycket väl att syftet med att snacka med honom var att utröna varför han ville knulla en fjortonåring, men förflyttade fokus ifrån ointressanta privata åsikter om sex mellan vuxna, han drog det så långt att han till och med började snacka om skogsskövling.
[...]
#505 var det väl ändå? Ja det där med skogsskövlingen hade jag gärna velat veta hur han kom fram till.
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
På ett sätt gillar man det att man får se hur dessa individer verkligen resonerar.
Jo, jag håller med. Den här konfrontationen var mycket mer intellektuellt stimulerande än det vanliga skrikandet om att "du är pedofil och vill knulla BAAAAARN!!!" (som om vi inte redan fattar det ändå).
Citat:
Ursprungligen postat av 5ifty6ix
#505 har börjat släcka ner sin Facebook.
Jag hoppas att #505 Vildmannen öppnar ett onlyfanskonto i stället. Jag hade lätt betalat en tusenlapp för att se honom och Pappastor i 69-an med varsin dildo i röven framför en HD-kamera. Att se när Pappastor sprutar ned Vildmannens tomteskägg hade lätt varit värd varenda framskattad krona även ur min tunna plånbok.
Citera
2024-11-04, 18:01
Medlem
Hade bilder av äldre datum på en taxi bil som han verkar ha rattat runt.
Minns inte årtalet men det var inte årets iaf.
Synd att han begränsat sin Face.
Dumpen bör ha koll på om han kör taxi och informerat arbetsgivaren om lämpligheten att ha en sån chaufför.
Citera
2024-11-04, 18:07
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Hade bilder av äldre datum på en taxi bil som han verkar ha rattat runt.
Minns inte årtalet men det var inte årets iaf.
Synd att han begränsat sin Face.
Dumpen bör ha koll på om han kör taxi och informerat arbetsgivaren om lämpligheten att ha en sån chaufför.
Jag tror att det är ganska många taxiåkare som skickar in särskilda önskemål närmaste tiden. #505
Citera
2024-11-04, 18:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Mycket väl uttryckt. En tragisk ensam liten människa. Han är närmare 60 och sitter och chattar med barn. Bara det är tragiskt och ensamt. Jag förstår att man vill ligga med nån man själv tycker är attraktiv och jag vet att alla har olika preferenser men rasar man själv uppåt 60 så är ju en 20-åring ung. Han ser dessutom själv ut som ett missunsamt och surt dvärgtroll från en folksaga så det är totalt obegripligt att han tror att han kan vraka och välja bland fint ungkött.

Noll självinsikt. Grandios självbild. Narcissist. Spot on!

Vilken jävla dåre. Och hur han sitter och babblar. I en fucking timme! En person som älskar att höra sin egen sävliga röst. Total mardröm att ha den där jäveln i lunchrummet. Nä, han äger inte Dumpen och han är inte kung. Han skämmer ut sig totalt. Det smartaste en gädda kan göra är att lägga benen på ryggen och dra illa kvickt. Man måste ha nåt fundamentalt fel när man bjuder in konfrontationsteamet på fika. Han sitter där och gottar sig med sin prinsessbakelse och orerar sig rakt in i Gäddor vi minns.

Ett otäckt dvärgtroll korsat med en vätte har en väska med begagnade sexleksaker vilka han vill använda på ett en 14-åring föreläser drygt om samtyckeslagen och försöker, likt en barnunge, provocera fram reaktioner från de som konfronterar honom. Samtidigt som han mumsar på en prinsessbakelse. Can't make this shit up.
Du ger en superb analys av konfrontationen som på ett mycket skickligt sätt motsäger alla dessa puckade inlägg om att fanskapet är "kung" och att han "äger" Dumpen-fiskarna. Tack PROLIFIC!
Citera
2024-11-04, 18:34
Medlem
olasvenssons avatar

En riktigt tönt. Han trodde att han pratade omkull Dumpens medarbetare. Han trodde han var smart när han hävdade att det inte var ett riktigt barn. So what? Han trodde ju att det var ett barn. Vilken nolla 😂

Ett riktigt bös till människa. Ful, dryg och korkad person.

Han har ett hem fyllt med dildos, som han använder på sig själv såklart.
Citera
2024-11-04, 18:39
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Mycket väl uttryckt. En tragisk ensam liten människa. Han är närmare 60 och sitter och chattar med barn. Bara det är tragiskt och ensamt. Jag förstår att man vill ligga med nån man själv tycker är attraktiv och jag vet att alla har olika preferenser men rasar man själv uppåt 60 så är ju en 20-åring ung. Han ser dessutom själv ut som ett missunsamt och surt dvärgtroll från en folksaga så det är totalt obegripligt att han tror att han kan vraka och välja bland fint ungkött.

Noll självinsikt. Grandios självbild. Narcissist. Spot on!

Vilken jävla dåre. Och hur han sitter och babblar. I en fucking timme! En person som älskar att höra sin egen sävliga röst. Total mardröm att ha den där jäveln i lunchrummet. Nä, han äger inte Dumpen och han är inte kung. Han skämmer ut sig totalt. Det smartaste en gädda kan göra är att lägga benen på ryggen och dra illa kvickt. Man måste ha nåt fundamentalt fel när man bjuder in konfrontationsteamet på fika. Han sitter där och gottar sig med sin prinsessbakelse och orerar sig rakt in i Gäddor vi minns.

Ett otäckt dvärgtroll korsat med en vätte har en väska med begagnade sexleksaker vilka han vill använda på ett en 14-åring föreläser drygt om samtyckeslagen och försöker, likt en barnunge, provocera fram reaktioner från de som konfronterar honom. Samtidigt som han mumsar på en prinsessbakelse. Can't make this shit up.

#505 Prolific, klockren analys av missfostret från Gällivare. Inget mer behöver sägas än att han borde blivit en fläck på ett lakan alternativt ett runk alla Hank rakt ner i skitstolen.
Klappar man ihjäl dåren går han att stoppa upp och använda som trädgårdstomte.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-11-04 kl. 18:45.
Citera
2024-11-04, 18:47
Medlem
Såg 505 på samhället ikväll.
Han kör en brun Ford Granada från -70-talet.
Han kommer att leva som vanligt som att ingenting hänt.
Citera
2024-11-04, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson

En riktigt tönt. Han trodde att han pratade omkull Dumpens medarbetare. Han trodde han var smart när han hävdade att det inte var ett riktigt barn. So what? Han trodde ju att det var ett barn. Vilken nolla 😂

Ett riktigt bös till människa. Ful, dryg och korkad person.

Han har ett hem fyllt med dildos, som han använder på sig själv såklart.

.#505 Han sa att han "misstänkte att det var Dumpen och ingen 14-åring som skulle komma" men inte kör man 60 mil tur och retur och bokar hotell för 1-2000 kronor om man inte blivit redigt grundlurad.
Citera
2024-11-04, 18:50
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topplocksras
Såg 505 på samhället ikväll.
Han kör en brun Ford Granada från -70-talet.
Han kommer att leva som vanligt som att ingenting hänt.
Hade inte dåren en butik i Gällivare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in