Citat:
Ursprungligen postat av
Knarkblomman
Han framstod som en tragisk ensam liten människa. Leksakerna används nog mestadels av han själv skulle jag tro.
Håller med om att har han ingen självinsikt. Lider väl av narcissism och en grandios självbild.
Mycket väl uttryckt. En tragisk ensam liten människa. Han är närmare 60 och sitter och chattar med barn. Bara det är tragiskt och ensamt. Jag förstår att man vill ligga med nån man själv tycker är attraktiv och jag vet att alla har olika preferenser men rasar man själv uppåt 60 så är ju en 20-åring ung. Han ser dessutom själv ut som ett missunsamt och surt dvärgtroll från en folksaga så det är totalt obegripligt att han tror att han kan vraka och välja bland fint ungkött.
Noll självinsikt. Grandios självbild. Narcissist. Spot on!
Vilken jävla dåre. Och hur han sitter och babblar. I en fucking timme! En person som älskar att höra sin egen sävliga röst. Total mardröm att ha den där jäveln i lunchrummet. Nä, han äger inte Dumpen och han är inte kung. Han skämmer ut sig totalt. Det smartaste en gädda kan göra är att lägga benen på ryggen och dra illa kvickt. Man måste ha nåt fundamentalt fel när man bjuder in konfrontationsteamet på fika. Han sitter där och gottar sig med sin prinsessbakelse och orerar sig rakt in i Gäddor vi minns.
Ett otäckt dvärgtroll korsat med en vätte har en väska med begagnade sexleksaker vilka han vill använda på ett en 14-åring föreläser drygt om samtyckeslagen och försöker, likt en barnunge, provocera fram reaktioner från de som konfronterar honom. Samtidigt som han mumsar på en prinsessbakelse. Can't make this shit up.