2024-11-04, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jo, men är verkligen folk intresserade av att en 60-årig gubbe ifrån Gällivare sitter och gör en Mhukbang där han proppar käften full av tårta och upplyser oss om rena självklarheter? Fiskaren borde varit hårdare med att här diskuteras 14-åringen och vill du inte göra det så går vi

Han struntar fullständigt i vad folk tycker och anser. Jag tror att det ska mycket till för att få honom i någon slags situation där han ber om förlåt eller inser att han gör fel.
Hårdhet hjälper inte, han "vet" bestämt att han alltid har rätt.

Det finns sådana människor som kanske inte är direkt kriminella men de kan inte umgås med andra innan det blir problem av den ena eller andra sorten.
Citera
2024-11-04, 07:54
Medlem
Han är lysande. - Varför är du inte med någon i din egen ålder, Varför skall det just vara barn? Titta dig själv i en spegel så förstår du.
Citera
2024-11-04, 07:55
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad

Han struntar fullständigt i vad folk tycker och anser. Jag tror att det ska mycket till för att få honom i någon slags situation där han ber om förlåt eller inser att han gör fel.
Hårdhet hjälper inte, han "vet" bestämt att han alltid har rätt.

Det finns sådana människor som kanske inte är direkt kriminella men de kan inte umgås med andra innan det blir problem av den ena eller andra sorten.
Han anser sig vara berättigade att ragga på barn
Han anser samtidigt regler inte gäller honom .
Klassiskt narcissism
Skulle inte bli förvånad om hans närmaste har brutit kontakten
Senast redigerad av MyJustice 2024-11-04 kl. 07:59.
Citera
2024-11-04, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
"Äger Dumpen" och "kung". Har vi verkligen sett samma konfrontation? Jag ser en verklighetsfrånvänd stolle. Må vara att han är smartast i gänget när kompisarna i byn skiftar däck och skruvar jänkare i garaget men för folk som har varit ute i världen så framstår han som svårt enkelspårig, uttryckslös och jävligt självgod.

Jag tror f.ö. inte att det är fiskarnas förtjänst att det blir en så lång konfrontation. De flesta gäddorna lägger ju benen på ryggen, den här dåren står kvar och bjuder in Dumpen på fika. Det hade varit intressant att se Sara i ett sånt läge. Norrlandsgänget låter det självgoda psykfallet sitta och be ut sig i ovidkommande svammel och den där diskussionen om samtycke förstår jag inte alls. En timme av av pladder och pubertala provokationer från gäddan. Återigen; han är säkert witty och snabb i huvudet när han hänger med sina bilpolare men här framstår han som en person som ligger på uppvak efter en lång operation. Långsam och tror att han är med.

Roligt när han säger till den äldre kvinnan att titta sig i spegeln så förstår hon varför han söker yngre. Äger han själv en spegel? En fet liten gubbe med ovårdat skägg (till och med Scheike lyckades ju se fräschare ut) pepparkornsögon (som en elak tecknad gris), tom blick, hårfäste som börjar mitt uppe på hjässan, en gles liten råttsvans, korvfingrar och hängande mun som en riktig jävla surkärring som klagar i tvättstugan. Sannolikheten att högstadiebarn tycker att han är het?

Som tidigare sagt; vad är det med män som har en massa sexleksaker hemma? Kapten Klänning style. Knullväskan. Och den här jäveln hade "gynekologverktyg". Så att man kan spänna upp snippan och undersöka. Han informerade iofs om att ett av dem var oanvänt. Även om man kan tvätta och sterilisera såna tingestar så är det ändå gravt olustigt med män som har en samling begagnade sexleksaker och verktyg hemma som används på flera.

Vilken ful jävla töntnolla. Vet inte vad han trodde? Att han skulle snacka sig runt Dumpen? Istället blev det en timme av sjukt svammel. Det här måste ju till och med bilpolarna fatta är helt åt skogen? Att han skämmer ut sig ännu mer utöver det faktum att han vill ligga med barn. Beteendet (och ansiktsformen!) påminner om Pladdrande äggjournalisten #494 men utseendemässigt ser han ut att vara född under samma gran som #383.

Han framstod som en tragisk ensam liten människa. Leksakerna används nog mestadels av han själv skulle jag tro.

Håller med om att har han ingen självinsikt. Lider väl av narcissism och en grandios självbild.
Citera
2024-11-04, 09:05
Medlem
AdamSmiths avatar
Lite trivia om #505. Han är tidigare politiskt aktiv och har narcisistiska drag. Det förklarar den timmeslånga intervjun på cafét. Han är också relativt välkänd i de krokarna han bor, och ryktet sprider sig som en löpeld.

#505 kommer få det kämpigt framöver.
Citera
2024-11-04, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Åter igen denna härskarteknik som kritiseras men som görs själv.
Per se så fanns det ingen "14 åring". Så att tjata om det i inlägg efter inlägg är bara korkat. Däremot kan man ifrågasätta hans intentioner att söka kontakt med någon minderårig.
Även saker som känns fel måste behandlas rätt. Annars hamnar man i - När du gör fel är det fel men när jag gör fel är det rätt.

Han planerade att begå ett brott och han som är så intresserad av andra länder, kan ju reflektera över att det ofta är olagligt att planera att ha sex med en minderårig även om den inte finns, just därför att i vissa fall så finns den. Men han ville ju inte ha sin intention ifrågasatt, utan gled konstant över i vad han tycker om sex med vuxna.

Citera
2024-11-04, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamSmith
Lite trivia om #505. Han är tidigare politiskt aktiv och har narcisistiska drag. Det förklarar den timmeslånga intervjun på cafét. Han är också relativt välkänd i de krokarna han bor, och ryktet sprider sig som en löpeld.

#505 kommer få det kämpigt framöver.

Vet du om det stämmer att han kör skoltaxi?

Citera
2024-11-04, 09:10
Medlem
AdamSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vet du om det stämmer att han kör skoltaxi?

Det vet jag inget om, tyvärr. Jag bor inte själv där uppe. Har fått informationen jag har i andra hand av en bekant.
Citera
2024-11-04, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Så vitt jag vet är det inte brottsligt. Om det nu är det som diskuteras.

Gäddan förstod mycket väl att syftet med att snacka med honom var att utröna varför han ville knulla en fjortonåring, men förflyttade fokus ifrån ointressanta privata åsikter om sex mellan vuxna, han drog det så långt att han till och med började snacka om skogsskövling. Han betedde sig som en kändis som var med i något soffprogram där han besvarade allmänna intervjufrågor.

Citera
2024-11-04, 10:43
Medlem
505#
"Blev du besviken nu när det inte var en 14-årig tjej?"
Gäddan: "Aaauo, men du är ju inte så mycket äldre, vad ska vi gissa på, 34?"
Citera
2024-11-04, 10:48
Medlem
Blir man utsatt för ett drev är värsta man kan göra att pudla. Det bara ökar föraktet.

Ingen respekterar de patetiska gäddor som får panik vid konfrontationen och försöker fly, bönar och ber, eller fejkar hyperventilering och svimningar.

505 har nerver av stål och visar att han ej viker när det blåser. En sådan man som väcker beundran hos andra män och åtrå hos kvinnor.

Sara och Patrik har tillräckligt med erfarenhet att förstå att de ej hade gått segrande genom att fortsätta prata med en person som inte visar sig det minsta besvärad utan snarare road av situationen. De hade avslutat konfrontationen tidigt och slängt ett visitkort åt honom.
Citera
2024-11-04, 11:32
Medlem
AdamSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STATENS-RESURSER
505 har nerver av stål och visar att han ej viker när det blåser. En sådan man som väcker beundran hos andra män och åtrå hos kvinnor.

Du menar att du finner den självuppblåsta, vidriga, "mannen" på 58 bast som samlar på skrotbilar och vill ha sex med minderåriga som beundransvärd?

Det säger mer om dig än honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in