2024-10-28, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Nu vet jag inte vad du har för erfarenheter från livet och så men för mig är det tydligt att #494 är oskyldigt uthängd. Detta bland annat för att inget av det Sara och Patrik anklagar honom för stämmer, det är tydligt att dom inte lyssnar på honom oavsett vad han säger. Det finns inte heller något i chattloggarna som tyder på några som helst oegentligheter. Journalisten har sitt alibi som journalist och självklart begriper teamet att folk kommer hävda att skeendet hade blivit annorlunda om det varit en riktig pojke som hade kommit. Detta har dom löst.

I slutet av klippet som dumpen publicerat hör man en kille som kommer fram till Patrik och vill hälsa, han tacka också för ett bra jobb. Det är journalistens kompis. Nu tror jag att Patrik är så genuint korkad att han inte begriper att dom hängt ut en oskyldig men han är enormt känslostyrd. Kolla på honom vad obekväm och nästan rädd han ser ut när journalisten följer efter honom och sedan förvåningen som syns efter att han fick "beröm".
Om det nu skulle vara som du säger så skulle han naturligtvis ha en kollega med sig. De skulle också ha något som styrker att de endast har agerat som journalister och knappast skickat kallsongbilder.
Citera
2024-10-28, 07:20
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Älskar att det fortfarande är wokejournalisten 494 som är på folks tunga.
"Ni inser ju att ni håller på att förlora den här striden!"

Ja! Piggy Bögslyna har precis lagts upp på bordet men #494 har lyckats pladdra och jiddra sig in i Gäddor vi minns och diskuteras alltjämt.

Om det inte vore för hans spektakel till konfrontation skulle han lätt glömts bort. Tack och lov så ser han själv till att han inte faller i glömska. Hans chattloggar skulle som sagt kunna användas i utbildningssyfte. Urtypen för den klassiska slow groomern. En utstuderad manipulatör som framställer sig som vänlig men jobbar på friskt med känslomässig utpressning.
Citera
2024-10-28, 08:24
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Ingen kan ju tukta en gädda som hon,
Då har du inte sett avsnitten med Thea och Lotta
Citera
2024-10-28, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Jag är orolig för henne. Tänk om hon blir sjukskriven länge. Tänk om cancern kommer tillbaka. Ingen kan ju tukta en gädda som hon, och det är hon som håller ordning på torpet, det märks.

Vi får se. Hennes intervju med Aschberg där hon med gråten i halsen "utbrast att hon har cancer" och sedan skrek aggressivt på Aschberg när han beklagade var kanske ett tecken på att det här blir en tuffare situation än hon själv räknat med.

Ska bli mycket intressant att se vad de plockar in för vikarier. Blir nog en del recensioner av dem framöver.
Citera
2024-10-28, 10:24
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Nu vet jag inte vad du har för erfarenheter från livet och så men för mig är det tydligt att #494 är oskyldigt uthängd. Detta bland annat för att inget av det Sara och Patrik anklagar honom för stämmer, det är tydligt att dom inte lyssnar på honom oavsett vad han säger. Det finns inte heller något i chattloggarna som tyder på några som helst oegentligheter. Journalisten har sitt alibi som journalist och självklart begriper teamet att folk kommer hävda att skeendet hade blivit annorlunda om det varit en riktig pojke som hade kommit. Detta har dom löst.

I slutet av klippet som dumpen publicerat hör man en kille som kommer fram till Patrik och vill hälsa, han tacka också för ett bra jobb. Det är journalistens kompis. Nu tror jag att Patrik är så genuint korkad att han inte begriper att dom hängt ut en oskyldig men han är enormt känslostyrd. Kolla på honom vad obekväm och nästan rädd han ser ut när journalisten följer efter honom och sedan förvåningen som syns efter att han fick "beröm".

Det märkliga är ju att Journalisten under sitt wallraffande försöker göra en deal med Patrik och Sara: "Om ni släpper mig släpper jag er" säger han i slutet av inslaget - alltså om ni inte hänger ut mig lägger jag ned mitt projekt att avslöja Dumpens metoder...
Citera
2024-10-28, 10:58
Medlem
patajavels avatar
Citat:

Det var ju bra att du nämde honom så att han inte faller i glömska.
Tror iofs inte att det kommer att hända med tanke på hur beräknade den muppen var.
Citera
2024-10-28, 17:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ja, som jag förstår det.
Men #502 måste väl komma innan dess. Kanske ikväll. Senaste publicerade är ju Piggy #501.
Citera
2024-10-28, 18:34
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Men #502 måste väl komma innan dess. Kanske ikväll. Senaste publicerade är ju Piggy #501.
#502 är här! Ytterligare en västeråsgubbe!
Citera
2024-10-28, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Haha, när man talar om trollen...ööh, gäddorna...

Jahopp, och ännu en feg rivstart.

https://dumpen.se/2024/10/28/rix_502/

Jaja, skönt att Sara är på bättringsvägen iallafall. 🧡

https://youtu.be/UUrKO_nexuQ?si=evTLlxmgKVfWjTI5
Citera
2024-10-28, 18:42
Medlem
Citat:

Oj, en av de sämsta konfrontationerna med bara en bil som gasar iväg. Nu kommer folk inte undan att läsa chatloggen.

Citera
2024-10-28, 18:42
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:

502
Måste varit en vikarie av den hastiga stegfrekvensen och öppna näsgångar att döma Tyvärr hann "snickargäddan" slinka undan med rivstart. Outade sig dock duktigt med bilder. Den tar nog grävgruppen innan midnatt.
Citera
2024-10-28, 19:24
Medlem
mammanmedbollars avatar
#502 Fan vad tråkigt det är när de bara kör iväg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in