2024-06-13, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Exakt! Jag trodde först att det hade blivit något fel med upplösningen på kukbilden han skickade för det såg ju för fan inte riktigt klokt ut ha ha

Och psykopaten visar oironiskt upp sin missbildade lem på nätet där vem som helst kan se OCH tror att 12-åringar ska gå igång Måste ha kraftiga svampar på lager
Citera
2024-06-13, 12:00
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Slingraren från Varberg antydde hot om självmord redan i telefonsamtalet med Sara.

Två andra har anonymt framträtt att de utsatts sexuellt av gädda 242 på Dumpen.se efter publiceringen.

Skammen måste ha varit gigantisk.
Sen kan man ha synpunkter på att träda fram anonymt! Har man verkligen trätt fram om man gör det anonymt!
Citera
2024-06-13, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Underbara nyheter när man vaknar så här på morgonen att #424 är död. Läser under kommentarerna på Dumpen att det är två olika personer som påstår att dom blivit utsatta sexuellt av #424. Om två skriver att dom blivit utsatta då undrar man hur stort mörkertalet är som blivit utsatta av den här grisen.
https://dumpen.se/2024/06/03/slingraren-napp-424-varberg/

Trodde aldrig att han skulle göra det, han hotade lite om det som så många gör för att tjäna sympati. Synd att han inte hoppade på Saras hjälpande hand och lägga in sig på psyket.

Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Slingraren från Varberg antydde hot om självmord redan i telefonsamtalet med Sara.

Två andra har anonymt framträtt att de utsatts sexuellt av gädda 242 på Dumpen.se efter publiceringen.

Skammen måste ha varit gigantisk.

Han hade garanterat mycket skit i bagaget, det där var uppenbart inte hans första gigg.
Citera
2024-06-13, 12:58
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Trodde aldrig att han skulle göra det, han hotade lite om det som så många gör för att tjäna sympati. Synd att han inte hoppade på Saras hjälpande hand och lägga in sig på psyket.

Han hade garanterat mycket skit i bagaget, det där var uppenbart inte hans första gigg.

Håller med. Erbjöd tom en husbil och verkade väldigt rutinerad.

Mina tankar är hos alla som på ett eller annat sätt blivit utsatta.
Citera
2024-06-13, 13:05
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Årets Dickpic kan vara korad idag. Vi har äntligen fått en tvättäkta röksvamp uppstånden ur vitmossan. Herrejävlar vad uttorkad han är.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/06/IMG_8473.png

Han har rejäla synproblem också. Långt gången grå starr med grumlade ögon. Han skulle helt enkelt hållit sig till 80-åringen han träffade, för faktum är att han ser oerhört gammal ut för sin ålder. Stackarn, brädorna till kistan är redan slipade.

Fy fan, jag skrattar så jag kiknar. Man får ändå tacka Dumpen för att man får ta del av sånt här. På ett sätt är det hela grejen jag garvar åt. Inte bara hans sorgliga historia till kuk utan att de verkligen har skapat en hemsida där så kallade män hängs ut från sin absolut sämsta sida. Det kommer gå till historien som en märklig freakshow. Jag menar, det är liksom inte kungar och drottningar som kommer att prägla 2000-talet när historieböckerna skrivs om 500 år. Det är såna här galenskaper som blir ihågkomna.

Jag kommer att minnas denna pick till adventsljusstaken. Mossan, svamparna och veken som behöver rätas till..

Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Fem räcker inte. Möjligen om du vänder på det. Finn fem rätt. Fast då blir det omöjligt. Finn ett rätt kanske?

Ja, vem kunde ana att hippie-stilen var inne på bårhuset. Eller att de hade wifi även inuti sina bårhusfack.

Den här är jag för övrigt ofantligt trött på att se, men för en gångs skull passar den ju faktiskt in:

https://media4.giphy.com/media/RA5fhIAtZ938s/giphy.gif?cid=6c09b952088c7takq46evpqx5h5220wdg18o rqpcjfcs6u7r&ep=v1_gifs_search&rid=giphy.gif&ct=g

Sven ser onekligen ut att vara förlöst med sugklocka.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/06/IMG_8466.png

Usch du skrämmer folk med dina bilder. Seriöst, jag blir rädd när jag tittar på honom. Han är som klippt och skuren för en skräckfilm 🫣
Citera
2024-06-13, 13:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
#292 Haha! Den jävla dåren sitter nog med sitt nya efternamn arbetslös och vibrerar i lägenhet soss i Sundsvall tilldelade honom när frun slängde ut honom.
Körde förbi huset för någon vecka sedan och då stod Hanke boys XC60 parkerad på gården.
Umgänget består nog av Höger-Hanna, 2dm och en rulle dasspapper.

Det stämmer nog bra.
Den jäveln vänsterprasslar med Lena Handèn ibland också, kan jag ge mig fan på.
Citera
2024-06-13, 13:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Underbara nyheter när man vaknar så här på morgonen att #424 är död. Läser under kommentarerna på Dumpen att det är två olika personer som påstår att dom blivit utsatta sexuellt av #424. Om två skriver att dom blivit utsatta då undrar man hur stort mörkertalet är som blivit utsatta av den här grisen.
https://dumpen.se/2024/06/03/slingraren-napp-424-varberg/
Nu har ETC vaknat också.

https://www.etc.se/inrikes/nytt-sjaelvmord-efter-dumpen-uthaengning-sjaette-bekraeftade

"En äldre man i Västsverige har tagit livet av sig efter att ha blivit exponerad på sajten Dumpen. Det här är det sjätte bekräftade självmordet kopplat till Patrik Sjöberg och Sara Nilsson pedofiljägare."
Citera
2024-06-13, 14:14
Medlem
Den avlidna #424, hur gamla var hans barn?
Citera
2024-06-13, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Den avlidna #424, hur gamla var hans barn?
Runt 50
Citera
2024-06-13, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Ja, fy fan.

Den här gäddan har varit i vassen länge. 11 år på Kik dessutom..

Lider enormt med hans fru, familj och alla som utsatts för honom

Det har väl sagts hundratals gånger vid det här laget, men varför fortsätter idioter hänga på kik? Hur stor chans kan det vara att hitta riktiga dejter där? Jag har aldrig träffat någon normal person som använder kik. Det måste ju vara 50% runkgubbar och 50% dumpenfiskare som hänger där
Citera
2024-06-13, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Det har väl sagts hundratals gånger vid det här laget, men varför fortsätter idioter hänga på kik? Hur stor chans kan det vara att hitta riktiga dejter där? Jag har aldrig träffat någon normal person som använder kik. Det måste ju vara 50% runkgubbar och 50% dumpenfiskare som hänger där
De har sina grupper där, gubbar.
Citera
2024-06-13, 15:58
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs

Just skinkryttarna ska ju ha en egen app. grindr eller qx (eller vad den nu heter). Tydligen rena tivoli fiskedammen där för låtsasbarnen. Skinkryttare efter skinkryttare halas in därifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in