2024-08-30, 00:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Ja, fy fan. Han är ju inte ens den värsta peddon på Dumpen men har fått några av de värsta följderna av sina handlingar. Men han var som sagt hyffsat illa på det redan innan Dumpen, hade han ens ett jobb när han konfronterades. Här i samtalet verkar han vilja få det till att han blivit sjukskriven och arbetslös först efter Dumpen?

Att Dumpen gjorde honom arbetslös kan nog vara en av få sanningar i samtalet. Tyvärr får man säga eftersom det skulle hänt för många år sedan för alla kvinnors och barns säkerhet
Citera
2024-08-30, 00:03
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Att Dumpen gjorde honom arbetslös kan nog vara en av få sanningar i samtalet. Tyvärr får man säga eftersom det skulle hänt för många år sedan för alla kvinnors och barns säkerhet

Då hade han nytt jobb isf, för sitt gamla bank-jobb blev han av med när han taffsade på kollegor.
Citera
2024-08-30, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioRunka
https://dumpen.se/2024/08/29/rpk/

Sara rädd bli skjuten av gäddorna? Lånat skyddsvästen av Lamotte?

I senaste konfrontationen så handlar det om ett peddo som försökt knivmörda sin kollega och suttit på rättspsyk i flera år. Och som dessutom verkar vara drogad vid tillfället. Du kanske är bekväm med att gå dit i badbyxor, men det är nog varken Dumpen, Lamotte eller polisen.
Citera
2024-08-30, 00:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Då hade han nytt jobb isf, för sitt gamla bank-jobb blev han av med när han taffsade på kollegor.

Tror han bara var på väg att forslas över från ett till ett annat som han säger. Vet inte varför jag tror just på den grejen men tänker att detta landet är så extremt lamt att det kan vara riktigt
Citera
2024-08-30, 00:06
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master-Stig
640 000ish
Ja det var inte så värst.
Citera
2024-08-30, 00:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PloppLoella
Men jag tittade på Hanks video igen. Och det är en helt otrolig konfrontation. Hank är verkligen bisarr. Och han verkar helt betuttad i Patrik. Hank är verkligen något extra. Synd bara att han gick där runt i syfte att knulla ett barn.

Dumpen kommer aldrig hitta någon som honom igen. Unik på gott och ont. Man får vara tacksam att han inte bara sprang därifrån så att man gick miste om mästerverket
Citera
2024-08-30, 00:22
Medlem
Crankyshake2s avatar
#472 låter typ exakt som Peter Mangs
Citera
2024-08-30, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Kul att rättpsyksgäddan är den tråkigaste och mest samlade gäddan någonsin. I de lugnaste vatten. Man fick se de legendomsusade skottsäkra västarna äntligen i alla fall

Vården har väl satt in enorma mängder benso på honom (det är i stort sätt endast sådana här typer som lätt får livslång bensobehandling) för att förhindra att han knivar folk och lugn är han verkligen, men sex klarar han ju tyvärr ändå av

Senast redigerad av Florman 2024-08-30 kl. 00:29.
Citera
2024-08-30, 00:27
Medlem
HassanVonEssens avatar

Solklart psykfall. Man kan verkligen föreställa sig hur han slår över i en knivattack helt utan förvarning. Uttrycker sig kusligt kort, statiskt och avtrubbat. För övrigt den gädda som är mest lik Patrik hittills, kanske inte på bilderna men vid mötet.
Citera
2024-08-30, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen

Solklart psykfall. Man kan verkligen föreställa sig hur han slår över i en knivattack helt utan förvarning. Uttrycker sig kusligt kort, statiskt och avtrubbat. För övrigt den gädda som är mest lik Patrik hittills, kanske inte på bilderna men vid mötet.

#472 Låter och ser ut som någon som går på riktigt mycket benso. Uttryckslös, avtrubbad, monoton och slö i tanken.
Citera
2024-08-30, 00:42
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#472 Låter och ser ut som någon som går på riktigt mycket benso. Uttryckslös, avtrubbad, monoton och slö i tanken.
Du har nog rätt. Det är rimligt att han skulle vara tungt medicinerad, och det påverkar förstås uttrycket. Vilket tragiskt liv egentligen. Han är som en levande död, en zombie. Inget känsloliv som filtrerar upplevelser på ett mänskligt sätt. "Det vet jag. Det förstår jag." säger han som ett litet barn som blivit ertappat. Stackars obehagliga människa.
Citera
2024-08-30, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Du har nog rätt. Det är rimligt att han skulle vara tungt medicinerad, och det påverkar förstås uttrycket. Vilket tragiskt liv egentligen. Han är som en levande död, en zombie. Inget känsloliv som filtrerar upplevelser på ett mänskligt sätt. "Det vet jag. Det förstår jag." säger han som ett litet barn som blivit ertappat. Stackars obehagliga människa.

Annars brukar de väl vara rätt glada i att stoppa i folk neuroleptika på rättspsyk, spontant känner jag att bensade människor inte brukar vara så hämmade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in