Fast som synes lämnade han styrelsen 2013-04-15.
Antagligen skulle han väl "resa bort" och hade väl "alternativt boende" under några år,
bla pga att han hade kört in den där kniven i fittan på den 19-åriga tjej han högljutt
brukade misshandla och våldta i sin lägenhet. https://dumpen.se/wp-content/uploads...7/B9681-11.pdf
Så det är väl inte helt otroligt att hans vandel redan sedan länge är känd i grannskapet.
#454 är dömd för något i Ångermanlands Tingsrätt 2019, domen registrerad på hans nuvarande namn. Vad domen gäller vet jag ej.
Kanske en zigenare? Beter sig så i alla fall. Troligen arbetslös och kriminell.
Det finns en i Sverige med faderns namn som är Professor Emeritus vid Linköpings universitet. Tror att det är gäddans #454 far. Men det är enbart min gissning då det endast finns en person med detta unika namn i Sverige.
Han stoppade upp en kniv i underlivet på kvinnan han våldtog. Varför är han ens ute och rör på sig.
Finns datorförbud i Sverige? Han borde ha det och nu borde han åka in för det, men jag vet inte, fy fan vilket as.
Borde han åka in för datorförbudet eller att han stoppat upp en kniv i fittan? Det ena brottet har han ju redan avtjänat så jag antar du syftar på datorförbudet vilket inte finns
Jag brukar kritisera Dumpen när jag tycker att de gör fel men den här gången får jag nog instämma i kören. #454 känns som en tickande bomb. Han utstrålar aggressivitet och likgiltighet som någon skrev. Han kan nog vara fullkomligt livsfarlig i fel omständigheter och för fel person.
Ska bli intressant att se hur detta utvecklas. Han känns även som typen som kan hålla en grudge mot någon han anser har kränkt honom. Har han kapacitet att hämnas? Fortsättning följer…
Borde han åka in för datorförbudet eller att han stoppat upp en kniv i fittan? Det ena brottet har han ju redan avtjänat så jag antar du syftar på datorförbudet vilket inte finns
Det brott #454 har begått kan han aldrig avtjäna rent mänskligt.
Jag brukar kritisera Dumpen när jag tycker att de gör fel men den här gången får jag nog instämma i kören. #454 känns som en tickande bomb. Han utstrålar aggressivitet och likgiltighet som någon skrev. Han kan nog vara fullkomligt livsfarlig i fel omständigheter och för fel person.
Ska bli intressant att se hur detta utvecklas. Han känns även som typen som kan hålla en grudge mot någon han anser har kränkt honom. Har han kapacitet att hämnas? Fortsättning följer…
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!