2024-07-28, 23:08
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Och #454 säger sig bo på på Narvavägen men så bor han i smalhusområdet Abessinien i Hjorthagen? Inget fel med att bo där givetvis. Men vad fan har gått fel i huvudet när en medelålders gubbe måste sitta och hävda sig mot en högstadieelev? Svårt pinsam gädda som sagt. Den pinsammaste nånsin. Och dessutom farlig. Fy fan!
Håller med, så kul att han snackar om Fältan som nåt glassigt, det var inte längesen Fältan var lite slummigt. Nu är det mest sunkigt.

Jag hoppas det går genuint dåligt för honom och att han blir ännu mer utstött, för han är ju uppfart det redan.
Citera
2024-07-28, 23:10
Medlem
Rumpkorvens avatar
Någon som vet hur det går för #432 ? Förskolepedagogen
Citera
2024-07-28, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Tänkte också på det
Det är Sara som har störst ballar på dumpen.
Jag tar av mig hatten för Sara!
Citera
2024-07-28, 23:13
Medlem
#454 verkar tidigare bott i Sollefteå kring Näsåkertrakten, så han är nog ingen glassig överklassman ifrån Östermalm. Han kanske fick för sig att han var det efter avtjänat straff.

Hans efternamn verkar även vara taget, då han är ensam om det. Är säkert avsett att ge en överklassklang.
Senast redigerad av Florman 2024-07-28 kl. 23:17.
Citera
2024-07-28, 23:15
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harpocrate
Det bor två yngre damer i samma uppgång som Stefansvinet. De är att beklaga. Tänk att som kvinna vara orolig vid att dela adress med en misslyckad abort som honom.

Hos MRKOLL står det att #454-tönten har bott på sin nuvarande adress i Hjorthagen i 5 år.

Men enligt en årsredovisning för 2012 var han sekreterare i styrelsen för Brf Hjorthagshus,
som den nuvarande bostaden tillhör, redan då.
https://hjorthagshus.bostadsratterna...43b/2012_0.pdf

Fast som synes lämnade han styrelsen 2013-04-15.
Antagligen skulle han väl "resa bort" och hade väl "alternativt boende" under några år,
bla pga att han hade kört in den där kniven i fittan på den 19-åriga tjej han högljutt
brukade misshandla och våldta i sin lägenhet.
https://dumpen.se/wp-content/uploads...7/B9681-11.pdf

Så det är väl inte helt otroligt att hans vandel redan sedan länge är känd i grannskapet.
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-07-28 kl. 23:17.
Citera
2024-07-28, 23:17
Avstängd
whataboutisms avatar
#454 Ja verkligen en loser. Lönnfet med rejäl kagge och klär sig trashigt som ett barn och med becknarväska. Bor verkligen inte på Östermalm utan i ghettot Hjorthagen intill Silja Line-terminalen. Han försöker ge sken av att höra till något rikemansgäng och ha våldsamma kompisar vilket såklart är rena lögner. De riktigt farliga typerna brukar spotta på såna här missfoster. Dessutom är risken (chansen) stor att äkta gängmedlemmar, som gärna vill sätta wannabes på plats, någon sen kväll kommer att möblera om ansiktet på honom. Dels på grund av hans respektlösa kvinnosyn och våldtäktsdomen. Dels på grund av att han gillar att knulla barn.
Citera
2024-07-28, 23:26
Medlem
Åh vad jag hoppas att han faktiskt råkar riktigt illa ut.
Citera
2024-07-28, 23:30
Medlem
Telepatisks avatar
Coola tatueringar #454 har Obehaglig person. Uppenbart mindervärdeskomplex så en sådan person kan ju göra vad som helst...
Citera
2024-07-28, 23:31
Medlem
Beträffande #454. Besöket i butiken kunde slutat illa om han hade fått för sig att grabba en kniv där.
Citera
2024-07-28, 23:36
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
1979 PLUS 1?

(Annars så finns ju hans personnummer i domen som finns länkad på
Dumpens konfrontationssida.)

Japp. Mitt misstag. Fixat nu. Jag vet att personnummer och gamla efternamnet finns på Dumpen, dock vet man faktiskt inte om Dumpen kommer att ligga uppe för alltid.

Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Håller med, så kul att han snackar om Fältan som nåt glassigt, det var inte längesen Fältan var lite slummigt. Nu är det mest sunkigt.

Jag hoppas det går genuint dåligt för honom och att han blir ännu mer utstött, för han är ju uppfart det redan.

Ja, alltså, här har vi att göra med en medelålders gubbe som trycker ner en fjortis och försöker framställa sig som nån slags höjdare på Narvavägen. Hur kan en så till åren kommen man ha ett sånt hävdelsebehov? Svar: för att han är en pinsam jävla mupp som välfungerande vuxna människor skrattar åt.

En riktig jävla gris. Jag läste igenom domen för grov våldtäkt nu. Fy fan. Hans förklaringar till varför kniven hade slidsekret på skaftet var för att han fört in ett finger i målsägandes underliv och att hon var mycket blöt. Och att han sen skurit kebabbröd med kniven (tror jag - åtminstone hade han skurit kebabbröd med den men jag minns inte om det var innan eller efter, han kanske bara hade rört vid kniven efter han stoppat ett finger i henne). Han säger även att han sagt till henne att hennes underliv luktar illa. Va? Alltså - va? På vilket sätt skulle det här stärka hans aktier under en rättegång tror han? Riktigt jävla sjuk i huvudet. Hans bortförklaringar är helt jävla störda. Han säger även att han är lortig av sig och inte hade tvättat händerna innan han åt. Trots att hon luktade så illa i underlivet. Men han åt visst med vänsterhanden.

Pinsam jävla pajas. Det är fina matbutiker i Fältan men annars är det ju som vilket köpcentrum som helst. Men han skryter om att han ska dit och dricka bubbel med lättklädda flickor och att det finns massor av kokain. Tönt utan stil och klass som försöker lura en högstadieelev.

Och han beskriver sig själv som en "tränad Hitler". Visst, han har en liten fittmustasch på bilden när han flexar på toan. Men av hans förra efternamn att döma så borde han typ ha slaviskt ursprung? #454
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-07-28 kl. 23:40.
Citera
2024-07-28, 23:38
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Beträffande #454. Besöket i butiken kunde slutat illa om han hade fått för sig att grabba en kniv där.

Var det knivar han tittade på?
Det förklarar väl kanske lite bättre varför han valde stanna just där och glo, knivbögen försökte köra någon slags förtäckt hot alltså. Tänkte det var bestick eller något och han helt enkelt stannade för han var förvirrad och försökte fundera ut hur han skulle hantera situationen, stanna och prata eller fly.

Men är det knivar han tittar på så blir det hela klarare.
Otäck jävel det här. Verkar som Telepatisk skrev här ovanför ha enorma mindervärdeskomplex.
Citera
2024-07-28, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC

Och han beskriver sig själv som en "tränad Hitler". Visst, han har en liten fittmustasch på bilden när han flexar på toan. Men av hans förra efternamn att döma så borde han typ ha slaviskt ursprung? #454

Han använder ju order neger i nedsättande syfte verkar det som, så antagligen är han pigmentorienterad och ser sig som tillhörande en överlägsen "ras" pga sitt bleka nylle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in