Citat:
Ursprungligen postat av
Korv-Bajs
1979 PLUS 1?
(Annars så finns ju hans personnummer i domen som finns länkad på
Dumpens konfrontationssida.)
Japp. Mitt misstag. Fixat nu. Jag vet att personnummer och gamla efternamnet finns på Dumpen, dock vet man faktiskt inte om Dumpen kommer att ligga uppe för alltid.
Citat:
Ursprungligen postat av
LudvigSigurdDavid
Håller med, så kul att han snackar om Fältan som nåt glassigt, det var inte längesen Fältan var lite slummigt. Nu är det mest sunkigt.
Jag hoppas det går genuint dåligt för honom och att han blir ännu mer utstött, för han är ju uppfart det redan.
Ja, alltså, här har vi att göra med en medelålders gubbe som trycker ner en fjortis och försöker framställa sig som nån slags höjdare på Narvavägen.
Hur kan en så till åren kommen man ha ett sånt hävdelsebehov?

Svar: för att han är en pinsam jävla mupp som välfungerande vuxna människor skrattar åt.
En riktig jävla gris. Jag läste igenom domen för grov våldtäkt nu. Fy fan. Hans förklaringar till varför kniven hade slidsekret på skaftet var för att han fört in ett finger i målsägandes underliv och att hon var mycket blöt. Och att han sen skurit kebabbröd med kniven (tror jag - åtminstone hade han skurit kebabbröd med den men jag minns inte om det var innan eller efter, han kanske bara hade rört vid kniven efter han stoppat ett finger i henne). Han säger även att han sagt till henne att hennes underliv luktar illa. Va? Alltså - va? På vilket sätt skulle det här stärka hans aktier under en rättegång tror han? Riktigt jävla sjuk i huvudet. Hans bortförklaringar är helt jävla störda. Han säger även att han är lortig av sig och inte hade tvättat händerna innan han åt. Trots att hon luktade så illa i underlivet. Men han åt visst med vänsterhanden.
Pinsam jävla pajas. Det är fina matbutiker i Fältan men annars är det ju som vilket köpcentrum som helst. Men han skryter om att han ska dit och dricka bubbel med lättklädda flickor och att det finns massor av kokain. Tönt utan stil och klass som försöker lura en högstadieelev.
Och han beskriver sig själv som en "tränad Hitler".

Visst, han har en liten fittmustasch på bilden när han flexar på toan. Men av hans förra efternamn att döma så borde han typ ha slaviskt ursprung? #454