2024-06-17, 11:06
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Man märker verkligen i samtalet med 424 att Sara går igång när han snackar om att ta livet av sig. Riktigt riktigt mörkt.
Hur menar du då? De du försvarar går igång på att våldta barn och förstöra deras liv.
Ska lyssna på samtalet och återkomma.

Edit…
Herregud. Han har ingenting att göra på den här planeten. Överlever du?
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Men Schluuuta nu! Fantastisk underhållning
Hörde hans röst när jag läste din kommentar. En riktig klassiker. Nån som minns numret?
Senast redigerad av sunless 2024-06-17 kl. 11:12.
Citera
2024-06-17, 11:13
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Ungefär samma uppfattning. Det känns som att hans (428) första tanke var "Fan också! Ok, nu måste jag lägga om taktiken och vara mycket försiktigare hädanefter".
Så är känslan, ja. Men vi får väl se vad som händer om fler konsekvenser infinner sig. Luppen må ligga på #428.

Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Det skulle förresten vara intressant att veta hur många av de drygt 420 gäddorna som fortsätter ragga fast är mycket met försiktig bara.
Gissar på att en stor majoritet av dem fortsätter, fast är mer försiktiga. En minoritet, max 15 % och de mindre grova fallen, nu gissar jag igen, har börjat respektera lagen med att sätta en gräns med minst 15 år, vilket redan är en liberal lag.

De flesta av de här skämten till män är helt obotliga och oförbätterliga, de är också helt ointressade av att ändra sig, söka hjälp eller ta ansvar för och ta konsekvenserna av utlevandet av sina laster.
Citera
2024-06-17, 11:22
Medlem
#428 känns också som en foodora-gädda som beställer allt: "du ska tvätta dig", "du ska vara naken, inte jag" "jag ska bara slicka stjärthålet, inget mer" osv. Ingen ömsesidighet alls, totalt ointresserad av samspel, verkligen en störd varelse som bara ser barnet som ett objekt
Citera
2024-06-17, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Hur menar du då? De du försvarar går igång på att våldta barn och förstöra deras liv.

Edit…
Herregud. Han har ingenting att göra på den här planeten. Överlever du? Hörde hans röst när jag läste din kommentar. En riktig klassiker. Nån som minns numret?

Wondergäddan #130
Citera
2024-06-17, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#428 känns också som en foodora-gädda som beställer allt: "du ska tvätta dig", "du ska vara naken, inte jag" "jag ska bara slicka stjärthålet, inget mer" osv. Ingen ömsesidighet alls, totalt ointresserad av samspel, verkligen en störd varelse som bara ser barnet som ett objekt
Man förstår ju varför #428 höll på med rodd. När han var ensam på klubben gick han runt och slickade där personerna hade suttit i båtarna och gnidit sina rumpor. Det var rena himmelriket för den här rumpnissen.
Citera
2024-06-17, 11:49
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless

Edit…
Herregud. Han har ingenting att göra på den här planeten. Överlever du?
Lögn-Lennart #424 ljög verkligen om allt.

Han snackar om att ha sagt "nej, han är för ung" och bara velat träffats med barnet för att "äta glass eller dricka läsk". Var står det någonstans i chatten? Skulle vara loggar som inte publicerats i så fall. Man ser ju annars ganska tydligt i det publicerade materialet att det sexuella motivet anspelas det på genom chatten.

Och så konfrontationen, vilka enorma lögner samtidigt som han började samtalet med att svara "Han ville väl se. Antar jag" på frågan om varför han skickade dick-pic till barnet. Barnet hade dock inte kommit med någon sådan förfrågan. Helt förljugen och urfalsk var han.
Senast redigerad av Redivivus 2024-06-17 kl. 11:51.
Citera
2024-06-17, 11:56
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Extremt störd och porrskadad. Han tror att han kan sitta och beställa och bestämma allt. Ren objektifiering. Det totala låglivet och pedofilen etc #428.
Citera
2024-06-17, 12:00
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kullamannen80
Någon som vet hur det gick för ikea pedofilen? Det var en liten vidrig jävel.
Menar du det lilla svinet från Kalmar. (#159)? Den behöver vi verkligen en uppdatering på! Är hen i Thailand månne?
Citera
2024-06-17, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Lögn-Lennart #424 ljög verkligen om allt.

Han snackar om att ha sagt "nej, han är för ung" och bara velat träffats med barnet för att "äta glass eller dricka läsk". Var står det någonstans i chatten? Skulle vara loggar som inte publicerats i så fall. Man ser ju annars ganska tydligt i det publicerade materialet att det sexuella motivet anspelas det på genom chatten.

Och så konfrontationen, vilka enorma lögner samtidigt som han började samtalet med att svara "Han ville väl se. Antar jag" på frågan om varför han skickade dick-pic till barnet. Barnet hade dock inte kommit med någon sådan förfrågan. Helt förljugen och urfalsk var han.

Tror det var barnet/fiskaren som föreslog en glass, de brukar skriva dylikt om gäddan tvekar lite precis inför en träff. Samma sak med exempelvis pipgäddan, där skulle de ta en cigg tillsammans. Men givetvis är gäddan medveten om att det blir mer än glass. Vilket peddo bjuder ett främmande barn man sexchattat med på glass för att sedan köra iväg med husbilen. Totalt orealistiskt.
Citera
2024-06-17, 12:22
Avstängd
Sannolikt att Herr Barnbajsslick har ett lager med stulna blöjor i något hemligt förråd Förstå mängden kolibakterier i hans hus och på verktygen han snickrar med på jobbet Storsanering behövs!
Citera
2024-06-17, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Ja det är någon policy som Sara anammat från USA tydligen. Under 21 har jag för mig dom låter gäddan växa till sig några år innan inhalning.

Det känns som att de har en betydligt högre gräns än så för jag tror inte det skulle vara svårt att få napp från 21-åringar som vill träffa villiga 14-åringar.
Citera
2024-06-17, 12:58
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Det känns som att de har en betydligt högre gräns än så för jag tror inte det skulle vara svårt att få napp från 21-åringar som vill träffa villiga 14-åringar.
Jag tror även att det beror på att dagens ca 20-25 åriga killar är mycket skickligare på att läsa av fiskarens sätt att skriva, och avslöjar "bluffen" betydligt lättare än mossiga gamla gubbar på 50-60 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in