2024-06-27, 16:39
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
På tal om att göra gäddor arbetslösa. Är det nån som vet om "Lundagäddan fick lomma hem med svansen mellan benen" har något jobb nuförtiden? Jag minns inte om han nånsin haft det, men att han var gift med en mörkhyad tjej som nu verkar ha dragit. Att tjejen drog är åtminstone ett steg i rätt riktning. Men har vi verkligen lyckats se till att han förblivit arbetslös? Det är trots allt vår primära uppgift.

https://dumpen.se/2021/10/13/lundaga...nen-napp-igen/

Devglan:

har det inte bekräftat men har hört att han sorterar grejer på erikshjälpen.
Citera
2024-06-27, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg

Låter som ett karriär-ras. Brukar väl vara halta och lytta personer som utför sådant.

#lundagäddan
Citera
2024-06-27, 16:59
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
#362 är en man trodde skulle ta sig av daga, men det är uppenbarligen inte så lätt att gissa vem som faktiskt gör det. T.ex så hade jag inte gissat att #424 menade allvar, men han skämtade inte den gubben.

#362:an ser riktigt labil och slut ut. Skriket i slutet av telefonsamtalet andas verkligen peak psykisk ohälsa.
Få gånger i livet har man fått känna sig lika sprudlande lycklig, lika full av liv, som när man får följa 362ans sammanbrott och patetiska lögner framför kameran. Varje ord han säger kan bara förvärra hans situation och lik förbannat fortsätter han att prata med gråten i halsen. Sådär underhållande ynklig blir alltså en pedofil som kommer till insikten att livet som han kände det är slut.

"Snälla, snälla, jag ber verkligen, jag ber, jag har inte så långt kvar..."

Citat:
I så fall är det han som har en LinkedIn-profil. För jag hittade en med samma namn där igår där det stod nåt om Erikshjälpen. Man skulle kanske kunna upplysa Erikshjälpen om detta. Det är för övrigt stor komik att hitta den typen av profiler på LinkedIn.

"Sorterare - Samhall - 2008-Nu"

Gäller att vara en duktig "networker" för att ta sig framåt i den branschen.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-06-27 kl. 17:02.
Citera
2024-06-27, 17:01
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#362 måste bara dra upp den stjärnan igen, hade missat att telefonsamtalet faktiskt utspelade sig så här:

"Är det Harry"?
"Nej, det är min chef, Kevny"

Haha, det måste slagit slint rejält hos den "döende" arbetsförmedlaren när han sa "min chef" ☺️

Det är ju genialiskt, att han verkligen sa "min"! Kommer bara ihåg att han ringde och låtsades vara chefen, men det är ju total hjärnkollaps mitt i stressen.
Citera
2024-06-27, 17:20
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldesman
Enorm fallhöjd på denna countrysångare, istället för sikta mot stjärnorna har det vänt till sikta mot avgrunden.

Han har varit med i ett underhållningsprogram på TV4 och släppt en skiva för mer än 20 år sedan. Så ”enorm fallhöjd” är en makalös överdrift.

Men han kan säga hej då till jobbet som ”Förrådsansvarig”.
Senast redigerad av dead-arson 2024-06-27 kl. 17:24.
Citera
2024-06-27, 17:20
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Det är ju genialiskt, att han verkligen sa "min"! Kommer bara ihåg att han ringde och låtsades vara chefen, men det är ju total hjärnkollaps mitt i stressen.
Hittar ingen med namnet Kevny. Var det också påhitt. Säg Anders då istället!
Citera
2024-06-27, 17:44
Avstängd
Är det någon som vet varför Ordsallads-gäddan aka min chef skrek på slutet av samtalet?
Citera
2024-06-27, 17:44
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Få gånger i livet har man fått känna sig lika sprudlande lycklig, lika full av liv, som när man får följa 362ans sammanbrott och patetiska lögner framför kameran. Varje ord han säger kan bara förvärra hans situation och lik förbannat fortsätter han att prata med gråten i halsen. Sådär underhållande ynklig blir alltså en pedofil som kommer till insikten att livet som han kände det är slut.

"Snälla, snälla, jag ber verkligen, jag ber, jag har inte så långt kvar..."

I så fall är det han som har en LinkedIn-profil. För jag hittade en med samma namn där igår där det stod nåt om Erikshjälpen. Man skulle kanske kunna upplysa Erikshjälpen om detta. Det är för övrigt stor komik att hitta den typen av profiler på LinkedIn.

"Sorterare - Samhall - 2008-Nu"

Gäller att vara en duktig "networker" för att ta sig framåt i den branschen.

Ja det är han, alltså samhall bestämmer väl var han ska va o förpesta livet för folk. Snubben är retarderad o det grövsta. Har fb!
Citera
2024-06-27, 17:47
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Hittar ingen med namnet Kevny. Var det också påhitt. Säg Anders då istället!

Om du byter ut Y mot i så hittar du honom
Citera
2024-06-27, 17:49
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Om du byter ut Y mot i så hittar du honom
Tack för info!
Citera
2024-06-27, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Han har varit med i ett underhållningsprogram på TV4 och släppt en skiva för mer än 20 år sedan. Så ”enorm fallhöjd” är en makalös överdrift.

Men han kan säga hej då till jobbet som ”Förrådsansvarig”.

Med tanke på att han är välkänd i bygden och redan finns över hela internet så är det ingen överdrift.
Citera
2024-06-27, 17:53
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Är det någon som vet varför Ordsallads-gäddan aka min chef skrek på slutet av samtalet?

Spekulationer givetvis men ett ångestladdat skrik där han inser att han slagit sitt eget liv i spillror?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in