2024-02-14, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Kan du ge oss en liten rebus?

Det känns lite onödigt när det redan finns en rebus endast en sida bakåt..
Citera
2024-02-14, 19:28
Medlem
Luderlappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zandrascer
43-44 i arlöv

Bor han tillsammans med en kvinna på 35 år vars förnamn börjar på M?
Har han en Volvo från 2013?

Hur kan du veta att han är gädda#370
Citera
2024-02-14, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luderlappen

Det stämmer, kolla hans Facebook. Finns bild där... facebook.com/förnamn.a.efternamn
Verkar vara en bosnisk muslim.

Edit: Ser för övrigt ut som en förvuxen bäbis i facet.
Citera
2024-02-14, 19:45
Medlem
Dr.Katis avatar
https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/

Hank 292

"Ett bajs" har absolut ingenting att göra med hur gripande, dramatisk och fantastisk(!) den konfrontationen är.

Det är ångesten och hur hans intränade ursäktskommentarer som landar fel tillsammans med hans andra felsägningar och minspel som gör hela sketchen fenomenal! Jag skulle nog inte ens önska min värsta ovän det trauma som Hank genomlider där och då!

-Tre.., fjo.., femton!!
-Jag har inte ens gjort det här.
-Jo jag har gjort det.

Du är här för att träffa ett barn.
-Nej, det har jag inte.

Vi har bilder på dig.
Nej jag har inga bilder på mig.
Senast redigerad av Dr.Kati 2024-02-14 kl. 19:55.
Citera
2024-02-14, 19:47
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Det stämmer, kolla hans Facebook. Finns bild där... facebook.com/förnamn.a.efternamn

Visst stämmer det. Hur han kan ha fått en fru som ser helt normalsnygg ut är bortom mitt förstånd. Snål, fet som fan, varsel, intorkad sperma i kallingarna, och med en kvinnosyn som hade fått Al Bundy att rodna. Och nu peddo. Stackars kvinna, som dessutom i vanlig ordning bara verkar snäll och kärleksfull baserat på FB-kontot.

Undrar vad hon tyckte om Lidl-videon? En slavisk kvinna som lackar vill man inte vara i närheten av. Undrar också hur han kommer tas emot i den lokala moskén hädanefter, nog för att pedofili och islam går hand i hand, men voyeurism kanske inte ses som lika häftigt…
Citera
2024-02-14, 19:49
Medlem
Luderlappens avatar
Citat:

Står det bostadsort :göteborg
Födelseort: Cenic, Bosnia/Hertsegovina??

Om det är han må jag säga satan vad han har chanserat..har ju lagt på sig 30 kg det feta pedot.
Citera
2024-02-14, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Visst stämmer det. Hur han kan ha fått en fru som ser helt normalsnygg ut är bortom mitt förstånd. Snål, fet som fan, varsel, intorkad sperma i kallingarna, och med en kvinnosyn som hade fått Al Bundy att rodna. Och nu peddo. Stackars kvinna, som dessutom i vanlig ordning bara verkar snäll och kärleksfull baserat på FB-kontot.

Undrar vad hon tyckte om Lidl-videon? En slavisk kvinna som lackar vill man inte vara i närheten av. Undrar också hur han kommer tas emot i den lokala moskén hädanefter, nog för att pedofili och islam går hand i hand, men voyeurism kanske inte ses som lika häftigt…
Vet inte hur det är riktigt, men är inte tvångsgifte en del av islam? Därför man ofta kan se fula killar med helt normala eller rent av snygga tjejer som är gifta. Dessutom har väl kvinnan inget att säga till om hur mycket han än viftar med bratwursten. Hon ska väl tjäna och lyda honom. Undrar förresten om han brukar ta fram korven i moskén med.

Citat:

Om det är han må jag säga satan vad han har chanserat..har ju lagt på sig 30 kg det feta pedot.
Det är inte han på första bilden i hans facebook-flöde, om det var det du tänkte. Det är bara en post om någon random kille som behöver en ny njure eller något sånt. Kollar du igenom hans flöde så kommer du hitta både nya och äldre bilder, och tycker han ser ganska fet ut på samtliga.
Senast redigerad av Burninator 2024-02-14 kl. 19:54.
Citera
2024-02-14, 19:53
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/

Hank 292

"Ett bajs" har absolut ingenting att göra med hur gripande, dramatisk och fantastisk(!) den konfrontationen är.

Det är ångesten och hur hans intränade ursäktskommentarer som landar fel tillsammans med hans andra felsägningar och minspel som gör hela sketchen fenomenal! Jag skulle nog inte ens önska min värsta ovän det trauma som Hank genomlider där och då!

-Tre.., fjo.., femton!!
-Jag har inte ens gjort det här.
-Jo jag har gjort det.

EXAKT! Du har fattat det helt exakt.
Citera
2024-02-14, 20:01
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:

Det är fel. Han står med sin fru på bilden och håller i sitt barn. Det är hans förnamn samt hennes förnamn och sedan efternamnet. Delat konto.
Citera
2024-02-14, 20:05
Medlem
Citat:

Ja precis det stämmer. Som andra skrev kolla själv profilen på Facebook. Jag känner honom.
Citera
2024-02-14, 20:08
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zandrascer
Ja precis det stämmer. Som andra skrev kolla själv profilen på Facebook. Jag känner honom.
Någon info om arbetsplats? Annat skvaller?
Citera
2024-02-14, 20:08
Medlem
Luderlappens avatar
Citat:
Vet inte hur det är riktigt, men är inte tvångsgifte en del av islam? Därför man ofta kan se fula killar med helt normala eller rent av snygga tjejer som är gifta. Dessutom har väl kvinnan inget att säga till om hur mycket han än viftar med bratwursten. Hon ska väl tjäna och lyda honom. Undrar förresten om han brukar ta fram korven i moskén med.

Det är inte han på första bilden i hans facebook-flöde, om det var det du tänkte. Det är bara en post om någon random kille som behöver en ny njure eller något sånt. Kollar du igenom hans flöde så kommer du hitta både nya och äldre bilder, och tycker han ser ganska fet ut på samtliga.

🤪Nu hittade jag honom, helt klart han, har fiske bilder med massa fiskar på en brygga.

Bra gjort till den som hittade honom👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in