En av kukbilderna ser ju ut som något slags djuphavsdjur, såna som lever långt ner i djupet. En slemmig boll i grått ludd. Man ser inte ens att det är en penis.
tack! de syntes inte i min mobilbrowser av nån anledning
syns att den är större än micro där, vilket gör det obegripligt att han skickade de där bilderna
Ja, han fotade den verkligen ur sämsta möjliga vinklar. Syns på den slappa storleken att den nog kunde vuxit till en 13-14 cm när den fortfarande kunde stå. Att han inte kan få upp den längre är dock enbart tragiskt. Han kommer åtminstone aldrig mer att behöva arbeta i sitt liv. Ingen lär vilja se honom som kollega.
Att det bor gott om sopprötter i Kristianstad med omnejd visste vi sen tidigare, men den här tragiska varelsen tar nog fan priset i att vara en sorglig figur. Kanske var dumt av mig att nominera till Årets Pussmun redan igår då Haltande Bosse med en hissknapp mellan benen fick för sig att sprida pedofilglädje i gädd-Sverige idag.
Att det bor gott om sopprötter i Kristianstad med omnejd visste vi sen tidigare, men den här tragiska varelsen tar nog fan priset i att vara en sorglig figur. Kanske var dumt av mig att nominera till Årets Pussmun redan igår då Haltande Bosse med en hissknapp mellan benen fick för sig att sprida pedofilglädje i gädd-Sverige idag.