Citat:
Ursprungligen postat av
skoputs
Det är osannolikt, nr.289, PappaStor, är en av de otäckaste och mest förslagna som Dumpen ringat in. Var har du källan till det påståendet?
Offtopic: Förlåt, men lider lite av ditt språk, det heter begå självmord.
https://www.dinordbok.no/sv/verb/svenska/?q=beg%C3%A5
Jag håller med, jag tycker också att det är en synnerligen obehaglig och förslagen gädda. Jag hade missat honom av någon märklig anledning, fick upp ögonen för honom när en kompis berättade att de var ett gäng från jobbet som gick förbi konfrontationen i Sumpan. Ingen av dem kollar aktivt på Dumpen men alla känner till och de kände så klart igen Patrik och fattade vad som var i görningen.
Det där jävla videoklippet. "Här sitter jag och lite fantiserar om dig..."
Telefonsamtalet. Han vill ta med barnet och köpa glass för att se hur de klickar. Det kan vara riktigt skönt i bilar om man flyttar runt sätena. Bra att barnet är 160, då får man plats. PappaStor är ju liten han med och det är ju passande när man vill göra "allt mellan himmel och jord" med ett barn, särskilt i en bil.
Manipulativt jävla svin det där. I telefonsamtalet så låter han som någon slags jävla barnutredare/kurator. Fy fan. Men det jag reagerar på är hur peddona inte fattar misstankar av den där rösten. Som jag skrev tidigare så låter det som en sjuåring, knappt ens det. Låter som ett dagisbarn. Vet inte vad ni andra hör för tonåringar men här i Sthlm tycker jag att de flesta i högstadieåldern verkar köra med någon slags TikTok-jargong inspirerad av Bianca I (eller vilka det nu är som är på tapeten). De låter inte som gråtfärdiga sexåringar som är ledsna när föräldern ska lämna dem första dagen i förskoleklassen. Hursomhelst så går ju peddogäddorna på det (och tydligen också igång på det) så det funkar väl. Och det säger en del om peddona. De kanske gillar ännu yngre än vad de tror att de pratar med.
Citat:
Ursprungligen postat av
StigEngstrom
Visst är det märkligt.
Standardkonversationen tycks gå såhär:
"Jag kan åka fast av dumpen och få livet förstört, jag måste veta att det verkligen är du"
"Men snella, jag blir lessen juu..."
"Ok vi träffas imorgon"
Ja, det där är skumt. De är skiträdda att hängas ut som peddos på Dumpen men kåtgäddhjärnan bara: "Ah! Ok, jag vill ju inte göra dig ledsen och du har ju skickat en bild och du vill ju ha två paket LM så det är nog på riktigt det här! Vi ses på parkeringen utanför Willys imorgon kl 19!".