2023-11-16, 13:36
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Det är ju helt stört om det stämmer.
Han har hållt på i år med enormt många barn, så mycket loggar att det inte går att lägga upp allt och dessutom tagit dickpicks från arbetsplatsen.
Vart jobbar han och vem är platschef? Han skriver i chatten att det är inom "livsmedel".
Jag har nämnt det tidigare men företaget ska heta:
Det landskap han bor i + s + något man kan göra mos eller pommes frites av
Citera
2023-11-16, 13:38
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
1. En riktig 14-årig flicka dyker upp. De ligger med varandra och det var säkert skoj i 10 minuter för gäddan.
2. Dumpen dyker upp, livet blir förstört, hatad av familj och vänner, blir av med jobb, kan aldrig mer slappna av offentligt för man tror att folk stirrar på en och vet vad man gjort. Bottenlöst mörker och elände resten av livet.
Just den där grejen är så makalöst svår att förstå. Det fetade. Åka land och rike runt och riskera precis allt för att kanske ha "skoj i tio minuter". Hur fan orkar man lägga ner den energin för något som kan ge så lite njutning tillbaka? Om de ens skulle njuta av det. Det roliga är att det är tusen gånger bättre i deras fantasi än vad det skulle vara i verkligheten. Precis som det var för i princip alla som hade sex för första gången. Man tänkte ju bara "Meh! Var det bara såhär?" men hade förväntat sig något överjordiskt.
Citera
2023-11-16, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Jag har nämnt det tidigare men företaget ska heta:
Det landskap han bor i + s + något man kan göra mos eller pommes frites av

Det verkar som att detta företags hemsida ligger nere? Fejsbook funkar dock
Citera
2023-11-16, 14:01
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Det verkar som att detta företags hemsida ligger nere? Fejsbook funkar dock
Ja, det verkar så.
Den fungerade någorlunda i maj i alla fall: https://web.archive.org/web/20230529223116/https://www.varmlandspotatis.se/
Citera
2023-11-16, 14:01
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139

- Man är ju lite rädd att dumpen kommer och filmar
- Men dumpen tar väl bara såna som är pedofiler?
- Ja...och om du och jag träffas så är jag en
- Men näää jag vill ju!!
- Förstår... men jag måste vara säker. Och då menar jag till 100 procent

Tydligen räckte det med 50 procent säker. HELT otroligt att de bara chansar och hoppas på det bästa. Väga för- och nackdelar liksom:
1. En riktig 14-årig flicka dyker upp. De ligger med varandra och det var säkert skoj i 10 minuter för gäddan.
2. Dumpen dyker upp, livet blir förstört, hatad av familj och vänner, blir av med jobb, kan aldrig mer slappna av offentligt för man tror att folk stirrar på en och vet vad man gjort. Bottenlöst mörker och elände resten av livet.

"Men hey, det KAN ju vara ett riktigt barn som dyker upp? Det är värt risken, YOLO!
300 pers har åkt dit redan, men de hade ju bara otur, det kommer inte hända mig."

Jäva retards alltså.

Jo risk/rewarden i kalkylen är makalöst dålig. Jag tror inte så många gäddor nödvändigtvis är intresserade av tjejer under 15 utan de hugger nog på allt som dyker upp. Varför inte då bara lägga några tusenlappar på att åka till bordell i Tyskland?
Antar att svaret kort och gott är sexmissbruk, eller bara allmänn efterblivenhet.
Citera
2023-11-16, 14:51
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Vad är anledningen att dom skjuter på gäddans dörr när han sitter häktad. Han har har väl restriktioner och får väl inte information om den här skjutningen. Eller tänker jag fel.
Vilken gädda? Vilken dörr? Vilken skjutning? Har någon skjutit på någon gäddas dörr? Vem har gjort det?
Citera
2023-11-16, 14:53
Medlem
auruns avatar
#311 är kampsportstränare för åldrarna 9-15 skriver han. Någon som vill kontakta hans klubb?
Kan inte finnas många Karateklubbar i Sandviken.
Senast redigerad av aurun 2023-11-16 kl. 15:03.
Citera
2023-11-16, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vitalsigns
Vilken gädda? Vilken dörr? Vilken skjutning? Har någon skjutit på någon gäddas dörr? Vem har gjort det?
Vapen&knarkgäddan #309 i Norrköping
Men det finns inte någon bekräftad uppgift om att det är gäddans lägenhet, men adressen är rätt.

Läs mer här:

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2023-11-16, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
#311 är kampsportstränare för åldrarna 9-15 skriver han. Någon som vill kontakta hans klubb?

Jag tror att du hittar info och adress till hemsidan här:
https://www.facebook.com/sandvikenbudoochkampsportklubb/?locale=sv_SE
Citera
2023-11-16, 15:29
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurun

Du tror inte infon redan spridits i lilla
sandviken?
Citera
2023-11-16, 15:44
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Du tror inte infon redan spridits i lilla
sandviken?
Det har jag ingen jävla aning om
Citera
2023-11-16, 15:45
Medlem
#311 Vilken jävla Chuck Norris Wannabe! Chuck doesnt masturbate he rapes his hand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in