Citat:
Jag har samma erfarenhet. Många kunder som är sämst på sex tror helt på riktigt att jag njuter på riktigt. För mig är det helt oförståeligt, vissa tekniker som jag har blivit utsatt för kan ju inte NÅGON gilla. 😑
En av mina tidigare stammisar brukade tungkyssa mig på hakan och näsan och slicka på mina kinder. En gång slickade han mig från mitt underliv till mina knäskålar på ett extremt osexigt sätt. En annan gång använde han en vibrator på mitt lår och varje gång jag träffade honom brukade han använda min Womanizer på mitt venusberg, verkligen jätteskönt… Jag har försökt att säga till, men han bara fattar inte, samtidigt som han genuint vill att jag ska njuta och tjatar mycket om att det är viktigt att allt är ”på riktigt”. Jag blev till slut tvungen att avskeda honom p.g.a. att allt han gör på min kropp är extremt avtändande och jag bara inte klarar av det längre. Synd, då han var min mest inkomstbringande kund och alltid hade med sig dyra presenter.
En av mina tidigare stammisar brukade tungkyssa mig på hakan och näsan och slicka på mina kinder. En gång slickade han mig från mitt underliv till mina knäskålar på ett extremt osexigt sätt. En annan gång använde han en vibrator på mitt lår och varje gång jag träffade honom brukade han använda min Womanizer på mitt venusberg, verkligen jätteskönt… Jag har försökt att säga till, men han bara fattar inte, samtidigt som han genuint vill att jag ska njuta och tjatar mycket om att det är viktigt att allt är ”på riktigt”. Jag blev till slut tvungen att avskeda honom p.g.a. att allt han gör på min kropp är extremt avtändande och jag bara inte klarar av det längre. Synd, då han var min mest inkomstbringande kund och alltid hade med sig dyra presenter.
Hahaha! Skicka honom till mig! Jag skulle vilja se den showen. Det låter som en riktig upplevelse och ett oförglömligt minne.
Jag avskedade en kund förra veckan som var så jäkla chattig och tjatig. Han skrev långa haranger osammanhängande på dålig svenska, och hade alltid tio tusen önskemål om vad vi ska göra på vår nästa träff. Jag fick på riktigt 18 meddelanden av honom om dagen - och det sög musten ur mig att behöva ta hand om den skiten. Han var för övrigt en kanska kul fotslav när vi väl sågs. Kunder som spammar och inte tror att man har något annat på sin agenda än att pleasea dom gratis över text är så drygt. NEXT!
men många kunder (speciellt gfe) vill på riktigt att man ska ha det najs och kunna komma. Svårt för "utomstående" att förstå kanske. Gemensamt skulle väl kanske kunna vara att jag som köpare av fönsterputs vill att putsaren blir nöjd med mig som kund?