2026-08-09, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Nu var det ju inte stammispriser jag frågade om. Jag frågade dig, som gärna framhärdar att du primärt gör träffar av andra orsaker än pengar, om du skulle träffa honom om han inte ville betala mer. Inga pengar, inga presenter, inga tjänster. Skulle du kontakta just honom då om du blev akut kåt eller bara vanligt kåt?

Träffa honom igen vid utebliven betalning? Fattar inte. Vad betyder det? Det jag undrade var om du skulle ha sköna gratisknull med honom när du är kåt? Varför måste det gå 2-3 månander? Hur tänker du där?

Den andra frågan då! Har du några gulliga kunder du gillar och som du skulle kunna träffa så som jag beskrev ovan? Jag har alltså några kunder som jag skulle kunna tänka mig att umgås med (inte på bekostnad av annat i livet) för att jag tycker om att prata med dem och vi gör saker som jag uppskattar. Mysigt med såna kunder tycker jag. När det finns nåt mer liksom. 😊 Men att ligga med dem utan betalning skulle aldrig hända. Det vet de också. De är inte många, men de är några stycken.

Du som pratar om selektivitet, attraktion osv borde han drösa av såna kunder ju! 🥳

Fast du skrev tidigare om välgörenhet o att man försöker snärja någon vid gratisknull. Jag tro mig veta med säkerhet att gratisknull kan ingå i vissa stammiserbjudanden 🙂 Så ser inte jag på det hela, om han träffat mig 3 ggr på 1 v med full betalning så har jag inga problem att veckan efter erbjuda något mer generöst.
Det är mer uppskattning än snärja någon tycker jag.

Jag tyckte att jag var tydlig? Om han inte hade velat betala mer (dvs utebliven betalning o gåvor), då hade jag ändå träffat honom igen (fortfarande utan betalning) men det hade behövt gå 2-3 månader, o anledningen för en paus har jag ingen lust att berätta här så det blir ett ämne för en djupare analys. Han är medveten om min anledning o det borde räcka att han vet än främlingar på FB.

Med andra kunder som jag träffat - nope, förmodligen inte, där är det mer en affärsuppgörelse o alltid varit. Det hade känts konstigt kanske för alla parter o skiftning av dynamiken. Det betyder nödvändigtvis inte att det handlar om en pengafråga.

Jag har ju även skrivit att efter jag ändrade sättet att kunna kontakta mig på - så får jag absolut inte ett stort flöde av förfrågningar längre 🙂 men det kommer jag inte gå in på ikväll eftersom det har tagits upp förr.
Senast redigerad av Saanndraa 2026-08-09 kl. 19:06.
Citera
2026-08-09, 19:33
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saanndraa
Fast du skrev tidigare om välgörenhet o att man försöker snärja någon vid gratisknull. Jag tro mig veta att gratisknull kan ingå i vissa stammiserbjudanden 🙂 Så ser inte jag på det hela, om han träffat mig 3 ggr på 1 v med full betalning så har jag inga problem att veckan efter erbjuda något mer generöst.
Det är mer uppskattning än snärja någon tycker jag.

Jag tyckte att jag var tydlig? Om han inte hade velat betala mer (dvs utebliven betalning o gåvor), då hade jag ändå träffat honom igen (fortfarande utan betalning) men det hade behövt gå 2-3 månader, o anledningen för en paus har jag ingen lust att berätta här så det blir ett ämne för en djupare analys. Han är medveten om min anledning o det borde räcka att han vet än främlingar på FB.

Med andra kunder - förmodligen inte eftersom där är det mer en affärsuppgörelse o alltid varit. Det hade känts konstigt kanske för alla parter o skiftning av dynamiken. Det betyder nödvändigtvis inte att det handlar om en pengafråga.

Jag har ju även skrivit att efter jag ändrade sättet att kunna kontakta mig på - så får jag absolut inte ett stort flöde av förfrågningar🙂

Jag undrade om det var det du höll på med när kåtheten blev så akut att du kontaktade en kund för hopp i höskullen i shoppingcentret. Ett sätt att liksom locka in honom ännu mer typ. Men ja, det kan man ju se som att bjuda på nåt mer generöst. 😊

Ok, du är alltså öppen för att träffa honom utan betalning men då måste det gå 2-3 månader pga en privat orsak. Då är jag med! Du är alltså beredd att inleda en privat relation med mannen i fråga men tar ändå betalt för träffar nu? Har jag fattat det rätt då? Hur KÄNNS det? Att ta betalt av en man som du skulle kunna tänka dig att ha en privat relation med? Jag har inte riktigt fått svar på den frågan. Kanske alldeles för privat och jag ber så hemskt mycket om ursäkt isf. Jag är bara väldigt intresserad eftersom jag själv inte alls kan relatera.

Jag vet några sexarbetare som har blivit ihop med kunder, en del för en kortare relation/bara knull och en som nu har varit hop med sin gamla kund i många år. Jättegulligt! 🥰 Men jag tror att alla av dem slutade att ta betalt så fort de insåg att kunde tänka sig en privat relation. Men alla funkar ju olika! Kul att höra hur du resonerar och ffa känner. Du behöver inte redogöra för några tidsfrister om det är för påträngande. Men vi kan släppa det här nu, jag har lite svårt att nå fram känner jag.

Det har ju diskuterats tidigare i tråden, det här med att ha en partner (kärleksrelation och lösare knull och det där emellan) när man horar. Skulle du fortsätta hora om du började träffa honom privat? Vad skulle han tycka om det tror du? Skulle han vilja att du slutar och ni blir exklusiva eller skulle han bara tycka att det är sweet att knulla gamla providern gratis? Några i tråden verkade ju vilja mörka för dejter och framtida partners att man sålt sex. Smidigt om man börjar träffa en gammal kund. Då behöver man ju inte komma ut som hora!

Jag frågade ju inte om ditt sållningsverktyg. Jag frågade om du har några gulliga kunder du skulle kunna tänka dig att umgås med på det sättet jag beskrev. Ta en aw och prata om livet, gå ut på en nice restaurang och göra detamma. För att ni har kemi, bra prat, de är nice personer osv. Kul att höra ju! 😊 Men det blir en skiftning av dynamiken då. Du har alltså inga kunder du uppskattar så pass mycket att du skulle kunna ta en öl och bara tjöta lite. Med dem är det en affäruppgörelse men det är inte nödvändigtvis en pengafråga. 🫡 Så det är nån form av uppgörelse när du träffar andra kunder. Då är det är inte kåthet, attraktion osv. Han verkar vara speciell den där kunden! ❣

Själv är man ju bara en vanlig dussinhora så jag har inga såna där finurliga självsållande kontaktsystem så jag undrar hur det kommer att se ut när jag slår på horluren nu efter semstern. För mig så är sommaren alltid högsäsong för dårar. Jag kan liksom inte värja mig från dem. Det är givetvis inte alls samma sak som att jag träffar dem eller ens svarar. Jag träffar inga nya sen väldigt länge men kontaktbar är jag ju liksom.

Hoppas du får en fin forsättning och riktigt kan suga ut allt det sista ur sommaren och annat gott! Du låter nästan lite förälskad. Mer än bara aktut kåt! Så fint! Mer kärlek till alla! Även horor! Ja, det finns män, kvinnor och annat som uppriktigt kan älska en hora. All lycka till dig! 🥰
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-08-09 kl. 19:41.
Citera
2026-08-09, 19:52
Medlem
Citat:
Jag undrade om det var det du höll på med när kåtheten blev så akut att du kontaktade en kund för hopp i höskullen i shoppingcentret. Ett sätt att liksom locka in honom ännu mer typ. Men ja, det kan man ju se som att bjuda på nåt mer generöst. 😊

Ok, du är alltså öppen för att träffa honom utan betalning men då måste det gå 2-3 månader pga en privat orsak. Då är jag med! Du är alltså beredd att inleda en privat relation med mannen i fråga men tar ändå betalt för träffar nu? Har jag fattat det rätt då? Hur KÄNNS det? Att ta betalt av en man som du skulle kunna tänka dig att ha en privat relation med? Jag har inte riktigt fått svar på den frågan. Kanske alldeles för privat och jag ber så hemskt mycket om ursäkt isf. Jag är bara väldigt intresserad eftersom jag själv inte alls kan relatera.

Jag vet några sexarbetare som har blivit ihop med kunder, en del för en kortare relation/bara knull och en som nu har varit hop med sin gamla kund i många år. Jättegulligt! 🥰 Men jag tror att alla av dem slutade att ta betalt så fort de insåg att kunde tänka sig en privat relation. Men alla funkar ju olika! Kul att höra hur du resonerar och ffa känner. Du behöver inte redogöra för några tidsfrister om det är för påträngande. Men vi kan släppa det här nu, jag har lite svårt att nå fram känner jag.

Det har ju diskuterats tidigare i tråden, det här med att ha en partner (kärleksrelation och lösare knull och det där emellan) när man horar. Skulle du fortsätta hora om du började träffa honom privat? Vad skulle han tycka om det tror du? Skulle han vilja att du slutar och ni blir exklusiva eller skulle han bara tycka att det är sweet att knulla gamla providern gratis? Några i tråden verkade ju vilja mörka för dejter och framtida partners att man sålt sex. Smidigt om man börjar träffa en gammal kund. Då behöver man ju inte komma ut som hora!

Jag frågade ju inte om ditt sållningsverktyg. Jag frågade om du har några gulliga kunder du skulle kunna tänka dig att umgås med på det sättet jag beskrev. Ta en aw och prata om livet, gå ut på en nice restaurang och göra detamma. För att ni har kemi, bra prat, de är nice personer osv. Kul att höra ju! 😊 Men det blir en skiftning av dynamiken då. Du har alltså inga kunder du uppskattar så pass mycket att du skulle kunna ta en öl och bara tjöta lite. Med dem är det en affäruppgörelse men det är inte nödvändigtvis en pengafråga. 🫡 Så det är nån form av uppgörelse när du träffar andra kunder. Då är det är inte kåthet, attraktion osv. Han verkar vara speciell den där kunden! ❣

Själv är man ju bara en vanlig dussinhora så jag har inga såna där finurliga självsållande kontaktsystem så jag undrar hur det kommer att se ut när jag slår på horluren nu efter semstern. För mig så är sommaren alltid högsäsong för dårar. Jag kan liksom inte värja mig från dem. Det är givetvis inte alls samma sak som att jag träffar dem eller ens svarar. Jag träffar inga nya sen väldigt länge men kontaktbar är jag ju liksom.

Hoppas du får en fin forsättning och riktigt kan suga ut allt det sista ur sommaren och annat gott! Du låter nästan lite förälskad. Mer än bara aktut kåt! Så fint! Mer kärlek till alla! Även horor! Ja, det finns män, kvinnor och annat som uppriktigt kan älska en hora. All lycka till dig! 🥰

Du är ju lite rolig ändå, det är inte första gången jag känner att du förvränger medvetet (?), förstorar upp eller lägger ord i munnen på någon. Vet inte om du gör det för att provocera fram en reaktion eller något annat. Ser du mig skriva en novell om hur det måste vara för dig eller bygger upp scenarior om dig/hur du jobbar baserat på det du skriver? Förstår verkligen inte behovet att vilja grotta sig ner på djupet i allt man skriver, på FB dessutom. Men håller med dig att vi borde släppa det för ikväll, eftersom jag orkar inte skriva mer hehe.. men jag kan bekräfta att han är absolut speciell
Du får ha det gott du med!
Citera
2026-08-09, 20:12
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saanndraa
Du är ju lite rolig ändå, det är inte första gången jag känner att du förvränger medvetet (?), förstorar upp eller lägger ord munnen på någon. Vet inte om du gör det för att provocera fram en reaktion eller något annat. Ser du mig skriva en novell om hur det måste vara för dig eller bygger upp scenarior om dig/hur du jobbar baserat på det du skriver? Förstår verkligen inte behovet att vilja grotta sig ner på djupet i allt man skriver, på FB dessutom. Men håller med dig att vi borde släppa det för ikväll, eftersom jag orkar inte skriva mer hehe.. men jag kan bekräfta att han är absolut speciell
Du får ha det gott du med!

Jag tror du är lite mer än bara (akut) kåt. ☝

Lite trist att du inte vill diskutera vidare dock, det är ju nåt vi inte pratat om i tråden. Jag hade en längre period borta från tråden pga så sjukt mycket att göra i livet då, så det kan ha gjorts då. Sorry för det isf. Jag tänker på det här med hur det känns att ta ta betalt av en absolut speciell kund man kan tänka sig att träffa utan betalning och hur en sån relation skulle påverkas av sexarbete. Jag tycker inte att jag grottar så mycket faktiskt. Det uppriktigt intresserade frågor! Spännande också om vad som är den egentliga drivkraften bakom sexarbete. Många säger ju att det handlar om pengarna, även om man också gillar andra aspekter med att vara hora (det har ju hörts lite olika röster om det) så verkar de flesta vara överens om att det är pengarna det handlar om. Blir ju ytterligare en dimension på det när man tar betalt av en kund man kan tänka sig att träffa gratis. Hade varit kul att prata mer om det. Men vi släpper det.

Själv har jag som sagt aldrig nånsin haft en kund jag skulle träffa privat. Dvs dejta/ligga med/bli ihop med. Däremot är det några av mina befintilga kunder som jag tycker är kul personer och jag skulle kunna träffa dem några timmar en kväll och göra nåt trevligt (jag är en foodie!) men jag skulle aldrig ligga med dem. Jag skulle som sagt inte träffa dem på bekostnad av mitt vanliga liv och de mina som jag hellre träffar. (om det inte är nån av mina favoritrestauranger! 🤪 ⭐)

All lycka till dig och kunden! 💞
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-08-09 kl. 20:44.
Citera
2026-08-10, 18:02
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Det behöver inte alltid vara något sexuellt avancerat han inte vågat be frun om. Minns en kund som ville ta mig bakifrån mot hotellrummets lilla skrivbord i stående ställning. Inget sexuellt avancerat, enligt mitt sätt att se på saken, men för honom var det himmelriket.

Ungefärlig dialog efteråt:

Han: Åh, det var så skönt att få ta dig bakifrån.

Jag: Jaså, jaha vad bra.

Han: Ja, du vet jag har aldrig gjort det förut, men det här var super.

Jag: Du har aldrig gjort det innan?

Han: Nej, du vet, jag har aldrig vågat be frun om det.

Ja, jösses, jisses.

Ja, så var det en annan kund som ABSOLUT ville jag skulle ha på mig svarta stay ups, som han älskade att smeka. Han sa att han köpt sådana till sin sambo, men hon hade vägrat bära sådana strumpor. Då jag frågade varför, blev svaret att hon inte ville känna sig som hora.😆😅😂🤣

Ja, jösses.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-08-10 kl. 18:04.
Citera
2026-08-10, 20:52
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Jo, men ibland sammanfaller kundens önskemål med mina egna. Tex var jag nyfiken på hur det skulle kännas att bli daskad på rumpan, hade inte blivit det förut. Och detta var jag tydlig med inför kunden och han tog hänsyn till detta och var mycket angelägen om att inte daska alldeles för hårt.

Bra kund och vi hade fint samspel och jag upplevde det som skönt och ungefär som jag föreställt mig. Efteråt kändes det SÅ avstressande och all negativ energi var - poff - borta. Kände mig "renad" i brist på bättre ord.👍👍

Privat har jag också fått detta, men han har daskat för löst, för mesigt och jag kände ju starkt att jag inte kunde tvinga honom till detta då han uppenbart inte ville daska mig. Kändes inget bra för honom så då så.
Jag blir intresserad av det här daskandet på rumpan, som du var nyfiken på och fick uppleva.
Var det alltså du själv som bad kunden daska dig på rumpan?

Jag kan reta mig när jag ser porr, över detta ständiga daskandet på tjejens rumpa. Det är som nåt slags ap-beteende. Själv, om jag hade en fin rumpa framför mig så skulle jag nog hellre knåda den (eller smeka rejält).
Men daskandet kan ju ses som en hyllning till rumpan också. En frustande tjur till karl som äger en kvinna och i ursinnig kåthet daskar sin ägodel, dvs hennes härliga rumpa - typ.

Du mådde tydligen bra efteråt så det måste haft en positiv effekt på dig, fast det var en kund. Var det en schysst upplevelse att få din rumpa "hyllad" så, eller hur jag ska uttrycka mig? Eller var det något annat i det som var njutbart?
Citera
2026-08-10, 20:53
Medlem
Testoguy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Jag tycker att det är kul att läsa här på Flashback, men jag saknar fler sexarbetares perspektiv på branschen.

I den här tråden tänkte jag att vi kan diskutera kunder och träffar. Det som är bra och kul med jobbet och det som är dåligt - utan att hänga ut någon.

Det finns ej i Sverige vad jag vet.
Citera
2026-08-10, 21:13
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Jag blir intresserad av det här daskandet på rumpan, som du var nyfiken på och fick uppleva.
Var det alltså du själv som bad kunden daska dig på rumpan?

Jag kan reta mig när jag ser porr, över detta ständiga daskandet på tjejens rumpa. Det är som nåt slags ap-beteende. Själv, om jag hade en fin rumpa framför mig så skulle jag nog hellre knåda den (eller smeka rejält).
Men daskandet kan ju ses som en hyllning till rumpan också. En frustande tjur till karl som äger en kvinna och i ursinnig kåthet daskar sin ägodel, dvs hennes härliga rumpa - typ.

Du mådde tydligen bra efteråt så det måste haft en positiv effekt på dig, fast det var en kund. Var det en schysst upplevelse att få din rumpa "hyllad" så, eller hur jag ska uttrycka mig? Eller var det något annat i det som var njutbart?

Nyfiken på det var jag sedan tidigare och då kunden kom med önskemålet svarade jag naturligtvis att jag aldrig sysslat med sånt tidigare i sexuella sammanhang,men tänkt mycket om det. Detta var i skrivstadiet och inget som kom bara pang på under själva träffen.

Han tog hänsyn till detta och började lite löst och ökade till jag sa det räckte. Han blev min stamkund och vi sysslade med detta fler gånger och det var först efter ett tag det blev riktigt njutbart och jag förstod "grejen" med det.

Jag kan, och lägger inga sådana värderingar som du skriver om, inte heller tänka att jag skulle bli straffad, utan det är just en fysisk grej som blir till en njutning, eller hur jag ska förklara. Det gör lite ont, men samtidigt känns det skönt. Så motsägelsefullt är det.➖➕

Ja, hyllning till min rumpa har gjorts på många sätt, smek; att klämma, slicka och någon högg lätt i ena halvan.Och förstås verbala komplimanger.Just smisk vet jag inte om det är en hyllning, men lite egoistisk är jag allt och om en kund kan leverera detta blir det till fördel för mig om det sköts rätt.

Edit: Jag badade finsk 🇫🇮risbastu i min barndom och kanske något väcktes upp där om vi nu ska psykologisera det hela.

I don't know.❓
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-08-10 kl. 21:29.
Citera
2026-08-10, 21:24
Medlem
Citat:
Nyfiken på det var jag sedan tidigare och då kunden kom med önskemålet svarade jag naturligtvis att jag aldrig sysslat med sånt tidigare, men tänkt mycket om det. Detta var i skrivstadiet och inget som kom bara pang på under själva träffen.

Han tog hänsyn till detta och började lite löst och ökade till jag sa det räckte. Han blev min stamkund och vi sysslade med detta fler gånger och det var först efter ett tag det blev riktigt njutbart och jag förstod "grejen" med det.

Jag kan, och lägger inga sådana värderingar som du skriver om, inte heller om att jag skulle bli straffad, utan det är just en fysisk grej som blir till en njutning, eller hur jag ska förklara. Det gör lite ont, men samtidigt känns det skönt. Så motsägelsefullt är det.

Ja, hyllning till min rumpa har gjorts på många sätt, smek; att klämma, slicka och någon högg lätt i ena halvan. Just smisk vet jag inte om det är en hyllning, men lite egoistisk är jag allt och om en kund kan leverera detta blir det till fördel för mig om det sköts rätt.
Okej, det var smisk alltså och inte vanligt dask som jag associerade till. Då blir det ju en helt annan sak än det jag beskrev.
Jo, även smisk kan vara en hyllning, om kunden/mannen njuter av din bakdel (och inte bara av själva smiskandet). Men eftersom det kom upp redan på skrivstadiet hade han inte sett din rumpa, så det var kanske bara en fetisch.
Trevligt att din rumpa blir hyllad, särskilt om du uppskattar det just då.
Citera
2026-08-10, 21:26
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Okej, det var smisk alltså och inte vanligt dask som jag associerade till. Då blir det ju en helt annan sak än det jag beskrev.
Jo, även smisk kan vara en hyllning, om kunden/mannen njuter av din bakdel (och inte bara av själva smiskandet). Men eftersom det kom upp redan på skrivstadiet hade han inte sett din rumpa, så var det kanske bara en fetisch.
Trevligt att din rumpa blir hyllad, särskilt om du uppskattar det just då.

Jo, på bild hade han ju sett den.
Citera
2026-08-10, 21:28
Medlem
Citat:
Jo, på bild hade han ju sett den.
Aha! Så bra
Citera
2026-08-11, 19:35
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Det här med att ligga människor man inte tänder på. Alltså, det är ju ett jobb. Som så många ggr redan diskuterats i tråden så handlar det om att man tycker att det man får betalt är skäligt (eller mer helst!) för den arbetsinsatsen man lägger in. Det blir så tjötigt men för mig så handlar bra jävla sex om så sjukt mycket mer än bara sexuell/fysisk attraktion så för mig personligen skulle det inte bli så bra även om det fanns med kunder. För MIG behövs så mycket mer än så. Nog sagt om det redan.

En annan aspekt av det är att jag har haft betalda träffar som varit rakt igenom avtändande utan att vi ens har haft sex. Ingen behöver börja tjuta om att att kunder kan känna igen sig. Detta var utomlands, han pratar inte svenska och vet förmodligen inte ens vad FB är. Jag träffade en kund som bara ville rolla. Han ville låtsas vara en kåt ung tjej "nyfiken på tantra". (mardröm för mig privat pga så gubbigt) Men får man betalt så får man! Tänk er torra lilla revisorstypen vi pratat om i tråden. Han ville lajva kåt yngre tjej med ett typiskt brudigt namn som antagligen var lite sexigt på 80-talet (långt innan min tid). Tänk Linda/Tiffany/Sandra/Melanie. Och som var inne på tantra, förförelse, sköna orgasmer osv. Jag vill inte kinkskamma nån, och det gör jag inte heller. Men det är INTE nåt jag tänder på. Det blir alltid så cringe när äldre gubbar ska låtsas vara unga tjejer när de pratar. Särskilt när mannen i fråga är torr och trist och pratar som en myndighetsrapport varvat med gubbiga adjektiv. Skulle inte förvåna mig om den där kunden satt och lajvade kåt tjej på olika nätforum och chattar. Han får så klart göra som han vill! Om det får honom att gå igång så är det väl fint så. Men inget för mig.

Vad vill jag säga med det här? Att man som sexarbetare kan hamna i situationer som är rakt igenom avtändande, även såna som inte involverar fysiskt sex, men som man ändå gör för att man ser det som ett jobb.
Det här inlägget fick mig verkligen att skratta rakt ut! 😁 Jag hade haft väldigt svårt att hålla mig för skratt i en sån situation! Det är ju inte motbjudande, men avtändande och komiskt är det allt... 🙈 Som eskort får man ju verkligen insikt i vad så kallade vanliga människor har för fantasier egentligen. Soderkisen22A vill rollspela kåt tantratjej, Tungelsta242 vill lajva någonting som skulle kunna vara med i Arkiv X och PerraA vill låtsas vara en bagare som bakar sockerkaka spetsad med sin egen sperma. Helt harmlösa fantasier, men man (jag) undrar ju vad de får ut sexuellt av det. För mig finns det verkligen inget sexigt med att låtsas vara en pervers bagare, men men... 🙈 Jag erbjuder bara vaniljsex och ställer aldrig upp på såna önskemål, men det händer ju att kunder ändå berättar om sina fantasier för mig. Jag tycker inte att det är motbjudande överhuvudtaget, men det är verkligen fascinerande vad folk kan gå igång på!

På tal om tantra så tycker jag att det är typiskt gubbigt. Jag är inte purung direkt, men jag har aldrig haft någon kund i min egen ålder eller yngre berätta att de gillar tantra. Det är bara små gübar som har nämnt det, typ den torra revisorstypen som vi nämnt i tråden. Vet inte, men det är så sjukt cringe för mig när världens torraste gubbe som jag inte tänder på överhuvudtaget sitter och berättar för mig att det är så härligt med tantra och att man kommer så nära varandras kroppar och sinnen. Usch, jag får rysningar bara av att skriva det! 😅 Jag tycker alltså inte att det är motbjudande, utan bara cringe och lite gubbigt och avtändande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in