2026-06-24, 20:18
  #3637
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Jag minns två kunder som pratade på om extremt tråkiga saker, jag bara nickade, log och lät dem prata på. Ena tog verkligen priset, och jag minns även att jag klurade på att de inte verkade kunna läsa av mina signaler, eftersom jag bara lyssnade och var inte engagerad i samtalet. Samtidigt kände jag att jag inte kunde visa att jag var ointresserad, men efter ett tag styrde jag om samtalet. Det var en längre träff på 3 timmar förra året och första gången vi sågs, så jag höll god min.
Obs, bara för att det stundtals var tråkiga ämnen, betyder det såklart inte att det var fel på träffarna i sig eller personerna.

Jag kan väl inte direkt påstå att jag är superintresserad av politik hehe men vissa ämnen kommer man helt enkelt in på. Tex han som berättade om sin dotter som har det tufft nu kom då in på
dagens arbetsmarknadspolitik. Likväl har kanske SR varit på i bilen om jag och en kund åkt iväg och det är reportage om inflationen, nyhetshändelser eller att vi lyssnar på dokumentärer om otrohetsdrama som leder till brottsfall. Övernattning hos kund som vill se på Nyheterna och något om Trump sägs eller invandring/SD.
Det är så vi kommer in på vissa ämnen, alltid av en händelse, och inte direkt att jag frågar min kund vad han tycker om inflationen. Roligare och sexigare än så är jag att umgås med 😂

Ja. Näe, vi har helt olika erfarenheter har jag vetat sedan du kom in i tråden. En kund träffar mig för att få knulla mig och jag har i de allra flesta fall sett att politik är det absolut sista kunden vill prata om, så frågan existerar knappt, ens i valtider.

Så är det.
Citera
2026-06-24, 20:40
  #3638
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Ja. Näe, vi har helt olika erfarenheter har jag vetat sedan du kom in i tråden. En kund träffar mig för att få knulla mig och jag har i de allra flesta fall sett att politik är det absolut sista kunden vill prata om, så frågan existerar knappt, ens i valtider.

Så är det.

Ja, och för standardträffar på ca 1 timme så delar vi samma upplevelse verkar det som. Självklart pratar man inte om politik då.

Djupare och mer personliga samtal sker främst vid längre träffar, vilket du inte gör så det är ju förståeligt att du inte kan relatera.
Men det kan också ske med kunder jag ”känner” och träffar rätt så regelbundet under cirka 60-90 min, tex han som tog upp sin dotter.
__________________
Senast redigerad av LillyRosee 2026-06-24 kl. 20:43.
Citera
2026-06-24, 20:49
  #3639
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Ja, och för standardträffar på ca 1 timme så delar vi samma upplevelse verkar det som. Självklart pratar man inte om politik då.

Djupare och mer personliga samtal sker främst vid längre träffar, vilket du inte gör så det är ju förståeligt att du inte kan relatera.
Men det kan också ske med kunder jag ”känner” och träffar rätt så regelbundet under cirka 60-90 min, tex han som tog upp sin dotter.

Jo, det kan jag visst relatera till. Har en stammis sedan fem år tillbaka och vi har träffats ett 40- tal gånger på 60-90 minuter, så honom känner jag väl.

Men inget prat om politik eller " livets stora frågor", utan bara hur livet är för oss båda, lite gnäll över våra vanliga arbeten, lite gulligt prat sådär. Ibland säger vi inget, utan bara håller om varandra efter sexet.

Ibland talar tystnaden mer än ord. Att få vila i den ibland.

Så fint.
Citera
Igår, 00:07
  #3640
Medlem
Lill-Anns avatar
Det blev ju lite otrevlig stämning här, men ville ventilera med er andra. Vi går vidare tycker jag. 👍👍

För några år sedan hade jag en kund som tyvärr visade lite för aggresiva tendenser. Nej, han slog eller hotade mig inte, men han var lynnig i humöret och detta gjorde att jag kände mig otrygg. Själva mötet avlöpte och inget krångel för övrigt.

Så gick tiden och han hör av sig igen och ville ha träff. Jag uppgav då att min kalender var fullbokad och stängde sedan av honom. Vill inte bli kontaktad. Kanske är jag lite nojig, han var ju inte våldsam mot mig, men det där aggresiva fanns ju där och sånt hyperstressar mig.⚡⚡

Hur känner ni andra över spända män? Menar att det behöver ju inte skett något, men bara känslan av den aggressivitet han bär på.

Numera stänger jag av clowner samma dag, men av någon anledning gjorde jag inte det då.

Ja, lite tankar medan jag väntar på min sömn.🌛
__________________
Senast redigerad av Lill-Ann Igår kl. 00:13.
Citera
Igår, 08:07
  #3641
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Det blev ju lite otrevlig stämning här, men ville ventilera med er andra. Vi går vidare tycker jag. 👍👍

För några år sedan hade jag en kund som tyvärr visade lite för aggresiva tendenser. Nej, han slog eller hotade mig inte, men han var lynnig i humöret och detta gjorde att jag kände mig otrygg. Själva mötet avlöpte och inget krångel för övrigt.

Så gick tiden och han hör av sig igen och ville ha träff. Jag uppgav då att min kalender var fullbokad och stängde sedan av honom. Vill inte bli kontaktad. Kanske är jag lite nojig, han var ju inte våldsam mot mig, men det där aggresiva fanns ju där och sånt hyperstressar mig.⚡⚡

Hur känner ni andra över spända män? Menar att det behöver ju inte skett något, men bara känslan av den aggressivitet han bär på.

Numera stänger jag av clowner samma dag, men av någon anledning gjorde jag inte det då.

Ja, lite tankar medan jag väntar på min sömn.🌛

Jag har mycket att göra nu innan jag ska lämna landet, vi skjuter lite på det pga riktigt grymma sommardagar är på väg här men nu har horsemestern iaf börjat! 💃

Vill svara ändå trots lite stressad, ett intressant ämne tycker jag! Jag vet vad du menar med den sortens män, det finns nåt arg och mörkt där inne. Det behöver inte alls vara så att kunden behandlar en illa under träffen, men det är en känsla som liksom finns där. Inte kul alls. Och inget man kan värja sig mot tyvärr, den sorten kan ofta bete sig vid bokningen. Det enda man kan göra är ju att stänga av dem. Träffade en del såna när jag jobbade genom agentur, inget farligt hände under träffarna men det kändes ändå inte bra.

Då har jag faktiskt haft träffar där kunden gått lite, lite över fysiska gränser och det ändå har känts bättre. Svårt att förklara märker jag, men jag tror att sexarbetare kan relatera. Jag träffade en kund ett tag, han gillade PSE och lite rough men gick liksom på lite för hårt och helt utan känsla. Honom fasade jag så klart ut, men träffarna med honom kändes ändå bättre än träffar med den där sortens män med aggressivt mörker inom sig.
__________________
Senast redigerad av Sokoke.Cute Igår kl. 08:44.
Citera
Igår, 11:11
  #3642
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag har mycket att göra nu innan jag ska lämna landet, vi skjuter lite på det pga riktigt grymma sommardagar är på väg här men nu har horsemestern iaf börjat! 💃

Vill svara ändå trots lite stressad, ett intressant ämne tycker jag! Jag vet vad du menar med den sortens män, det finns nåt arg och mörkt där inne. Det behöver inte alls vara så att kunden behandlar en illa under träffen, men det är en känsla som liksom finns där. Inte kul alls. Och inget man kan värja sig mot tyvärr, den sorten kan ofta bete sig vid bokningen. Det enda man kan göra är ju att stänga av dem. Träffade en del såna när jag jobbade genom agentur, inget farligt hände under träffarna men det kändes ändå inte bra.

Då har jag faktiskt haft träffar där kunden gått lite, lite över fysiska gränser och det ändå har känts bättre. Svårt att förklara märker jag, men jag tror att sexarbetare kan relatera. Jag träffade en kund ett tag, han gillade PSE och lite rough men gick liksom på lite för hårt och helt utan känsla. Honom fasade jag så klart ut, men träffarna med honom kändes ändå bättre än träffar med den där sortens män med aggressivt mörker inom sig.

Ok för ett hårt knull som får mig alldeles öm därnere efteråt, det kan storknullare också göra, men de gör det med passion och äkta lust. Dessa spända män gör det lika hårt, men på ett annat sätt hur jag nu ska förklara. Mer som ett straff och tar dessutom hårt i en. Oftast inga kyssar alls. Ögonkontakt - glöm det!! Vad detta kan bero på kan jag bara spekulera i, så jag passar på den, så jag inte skriver något dumt som kan såra folk.

Men någon anledning finns till varför.

Vad tror ni andra som ännu inte yppat er?

Spända män ...
__________________
Senast redigerad av Lill-Ann Igår kl. 11:26.
Citera
Igår, 12:02
  #3643
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Ok för ett hårt knull som får mig alldeles öm därnere efteråt, det kan storknullare också göra, men de gör det med passion och äkta lust. Dessa spända män gör det lika hårt, men på ett annat sätt hur jag nu ska förklara. Mer som ett straff och tar dessutom hårt i en. Oftast inga kyssar alls. Ögonkontakt - glöm det!! Vad detta kan bero på kan jag bara spekulera i, så jag passar på den, så jag inte skriver något dumt som kan såra folk.

Men någon anledning finns till varför.

Vad tror ni andra som ännu inte yppat er?

Spända män ...

Ja jag fattar vad du menar. Han som jag fasade ut fick mig inte öm där nere (svajigt stånd + medioker/liten snopp) men han örfilade så det ringde i örat och strypgrepp som bara gjorde att jag hostade = noll sexigt och vi hade inte den dynamiken alls så dubbelt konstigt. Men ändå inte en spänd man, så ok träffar trots inte alls skönt. Han hade liksom bara ingen koll på det där. Men var inte s.k. spänd.

Den andra sorten är det ju nåt riktigt lurt med. Och det är väldigt klassiskt att sexarbetare drar till sig män som inte är ok. Det är sen jättegammalt. Sen långt innan Jack The Ripper. Vi är verksamma i en utsatt bransch och så är det med det. Min upplevelse även när jag jobbat utomlands under mer ordnade former. Även så kallade lyxhoror är utsatta. Trist samtalsämne! Men det har i allra högsta grad med kunder och träffar att göra. 😔
Citera
Igår, 13:10
  #3644
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Ok för ett hårt knull som får mig alldeles öm därnere efteråt, det kan storknullare också göra, men de gör det med passion och äkta lust. Dessa spända män gör det lika hårt, men på ett annat sätt hur jag nu ska förklara. Mer som ett straff och tar dessutom hårt i en. Oftast inga kyssar alls. Ögonkontakt - glöm det!! Vad detta kan bero på kan jag bara spekulera i, så jag passar på den, så jag inte skriver något dumt som kan såra folk.

Men någon anledning finns till varför.

Vad tror ni andra som ännu inte yppat er?

Spända män ...

Son man i allmänhet ( ej köpare) är mina gissningar att om man tror sig må bättre av att behandla andra illa ( straffa) så är man ofta frustrerad kring något gällande sitt eget liv. För mår man 100 vill man ju rent socialt vara friktionsfri med alla kontakter 🔌 samhället. Alternativ 2 är att ni levererar så bra skådespel att kunden tror ni är i det passionerade tillstånd du beskriver om ”storknullare” kanske helt ot att jag filosoferar i denna tråd men har inget bättre för mig med sommarförkylning i värmen .
Citera
Igår, 13:26
  #3645
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Son man i allmänhet ( ej köpare) är mina gissningar att om man tror sig må bättre av att behandla andra illa ( straffa) så är man ofta frustrerad kring något gällande sitt eget liv. För mår man 100 vill man ju rent socialt vara friktionsfri med alla kontakter 🔌 samhället. Alternativ 2 är att ni levererar så bra skådespel att kunden tror ni är i det passionerade tillstånd du beskriver om ”storknullare” kanske helt ot att jag filosoferar i denna tråd men har inget bättre för mig med sommarförkylning i värmen .

Ja, något ditåt att frustration riktas mot mig då något skevar i hans liv. Precis som kassörskan på ICA kan få sig en salva av någon kund. Precis. Gå i terapi istället, säger jag.

Storknullare är en term jag använder mig av och med detta menar jag inte att kunden nödvändigtvis är stor i kropp eller snopp, det kan variera, men jag menar den typ av man som är hängiven och passionerad och som älskar sex och gör detta så bra. Som om han är född till knullare, han KAN detta. Hängiven och intensiv. Het och eldig. Dyrkar och äter varje millimeter av mig.Därför blir han inte bara en knullare, utan storknullare, då han gör det så storartat, jämfört med andra kunder/aktörer.

Jag uppskatar att det är cirka 1 man på 10 som är just storknullare.

Lite så.
__________________
Senast redigerad av Lill-Ann Igår kl. 13:33.
Citera
Igår, 13:33
  #3646
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Ja, något ditåt att frustration riktas mot mig då något skevar i hans liv. Precis som kassörskan på ICA kan få sig en salva av någon kund. Precis. Gå i terapi istället, säger jag.

Storknullare är en term jag använder mig av och med detta menar jag inte att kunden nödvändigtvis är stor i kropp eller snopp, det kan variera, men jag menar den typ av man som är hängiven och passionerad och som älskar sex och gör detta så bra. Som om han är född till knullare, han KAN detta. Hängiven och intensiv. Het och eldig.Därför blir han inte bara en knullare, utan storknullare, då han gör det så storartat, jämfört med andra kunder/aktörer.

Jag uppskatar att det är cirka 1 man på 10 som är just storknullare.

Lite så.

Exakt och som ni brukar beskriva så levererar ni en upplevelse. Det kanske ibland kan få de ”spända/hårdhänta” att tro att de är en ”storknullare” det var det jag menade med alt 2. 🤔
Citera
Igår, 13:36
  #3647
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Exakt och som ni brukar beskriva så levererar ni en upplevelse. Det kanske ibland kan få de ”spända/hårdhänta” att tro att de är en ”storknullare” det var det jag menade med alt 2. 🤔

Vet inte vad de tror, men för mig är de mer straffknullare än just storknullare. Lite skillnad, även om hårdheten kan vara samma, så är det övriga inte alls samma som jag redan har skrivit.
Citera
Igår, 14:42
  #3648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Ok för ett hårt knull som får mig alldeles öm därnere efteråt, det kan storknullare också göra, men de gör det med passion och äkta lust. Dessa spända män gör det lika hårt, men på ett annat sätt hur jag nu ska förklara. Mer som ett straff och tar dessutom hårt i en. Oftast inga kyssar alls. Ögonkontakt - glöm det!! Vad detta kan bero på kan jag bara spekulera i, så jag passar på den, så jag inte skriver något dumt som kan såra folk.

Men någon anledning finns till varför.

Vad tror ni andra som ännu inte yppat er?

Spända män ...

Förstår vad du menar och det är en kund som påminns om detta, men det visste jag om, så det blev aldrig en överraskning. Han hade talat om i förväg vad han var ute efter (hårt, dominant och hur han såg på mig i just den stunden vi skulle ses), men i övrigt, i skrift och utanför sängen var han fullt normal och trevlig att samtala med.

Jag upplever att i princip alla jag väljer att fortsätta konversera med berättar i förväg vad de går igång på. Därefter försöker jag också läsa av hur de uttrycker det. Visst kan skenet bedra och man kan råka kliva på en mina, men genom våra samtal innan vi träffas brukar jag ändå känna mig ganska väl förberedd på hur mötet kommer att bli. Inga överraskningar, med andra ord, hittills iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in