Citat:
Ursprungligen postat av
Lill-Ann
För mig spelar det ingen roll om kunden är storvuxen eller räka; jag får ont i ländryggen vid missionären. Inte heller beror det på sängen eller underlaget.
Att kunden framhåller att han ser bra ut, tolkar jag mer som att de sammanblandat vanlig dejting med detta. Någon har kanske någon gång sagt till dem att de ser bra ut, och då är det bra med det.😆😅😂🤣
Är också vältränad, men 167 cm och 66-68 kg. Inte stor och biffig men en gök skrev till mig att mina muskler var väl synliga och "muskler ska inte vara på kvinnor", men att jag i övrigt var "fin" Gök!!!!
Har nog upplevt att även storvuxna och stadiga män stånkat till av smärta då jag ridit och klart jag känt att jag är på väg att mosa en räka, som varit mindre än jag själv . Men så länge inte kunden begär annan ställning låter jag det löpa på fram till utlösning för kunden.
Så mycket annat som kan inträffa; en fick kramp i foten, en annan blev så andfåd och lät tungandad,att jag trodde en hjärtinfarkt var på gång, men det var det inte som tur var.
Det är ju intressant det här med kunder som vill berätta att de ser väldigt bra ut och att de är vältränade osv. Som du säger så är det ju inte dejting det är fråga om! Sexarbetare är intresserade av helt andra saker. Man vill känna sig artigt och bra bemött, att kunden följer bokningsinstruktioner så att man kan ha en säker och trygg träff osv. Det är ju det som utmärker en bra kund! Inte att han själv menar att han ser väldigt bra ut "enligt andra". (Vilka jävla andra då undrar man ju ofta! 🤪 )
Jag har haft bra sex med kunder genom åren, men majoriteten av mina kunder är väldigt dåliga på sex. Det spelar ju ingen roll eftersom jag inte sexarbetar för sexuella kickar och njutning, men det är mer en reflektion jag gjort. Privat så har jag nog bara träffat nån enstaka person som varit lika dålig som den genomsnittlige kunden. Många av mina kunder har varit gifta läääänge, men de är ju trots allt gifta så jag fattar inte hur man inte har lyckats utveckla bättre skills. Jag tycker ju att det är uppriktigt kul att träffa mina kunder, jag gillar alla och vi har nice och bra träffar men de flesta av dem är rätt så kassa på själva sexet. 😊
Störd person som oombett kommenterade ditt utseende! Alltså på ett negativt sätt. Att folk smörar och skriver till att man är fin och sexig är ju ganska vanligt, men att dissa på det där sättet? 👹
Mycket kan inträffa under en träff ja! Andfåddhet och kramp har man ju varit med om några ggr. Några ggr har jag också faktiskt varit rädd för att nån slags stroke var på gång. En del kunder är ju både äldre + överviktiga och man har ju hört skräckhistorier om gubbar som dör knall och fall när de ligger. Det är kanske mest skrönor iofs, men herregud om det skulle hända hemma hos en gift kund! 😱
Näe, så illa har det ju aldrig varit, men som SW är så har man varit med om en hel del dråpligt och konstigt. Jag hade en kort och tjock liten kund med liten kuk som envisades med att försöka knulla mig på diskbänken. Det funkar med en man som är 190+ och har rejäl kuk och skapligt platt mage. En man i min längd med tjock mage och klen utrustning kommer inte att lyckas. Det säger sig självt, men han försökte varje träff ändå. Fattar att han verkligen tände på det men han fick ju kramp varje gång. (Det här var inte i Swe så för den som oroar så kommer han inte att känna igen sig)