Citat:
Jaaaa men precis så tänker jag med😊 har heller inga värderingar i vad kunder önskar eller har för fetischer, men om jag vet med mig att det inte kommer bli nåt bra från min sida säger jag det till kunden. Känns mest rättvist, än att jag ska spela nån roll som jag känner mig obekväm i. Vet inte hur länge du har hållit på med detta men märker du nån skillnad från hur du var sexuellt i början och hur du eller om du förändrats? Finns det nåt som du inte kunde tänka dig att göra som du idag utför?
Kan inte påstå att jag har tänjt på gränserna, utan snarare att det är tjänster jag varit nyfiken på och då också valt att erbjuda. Det har vuxit fram mer naturligt sedan jag började som SW för några år sedan. Jag skrev ett inlägg här för snart 8 månader sedan om en kund som hörde av sig med ett specifikt önskemål som jag var nyfiken på, men jag förklarade att jag inte var så erfaren med just den tjänsten men vi testade ihop och nu är det standard under våra träffar (vill inte avslöja här vad det är, inget dramatiskt men risk för att jag avslöjar mig själv finns).
Jag är även mer öppen för CIM, CIF och rimming numera. Jag blir kåt av CIM och CIF, och det beror främst på när jag ser och hör hur kunden njuter och är kåt själv, det eggar mig när han är nära att komma, och då vill jag att han ska komma CIM. Har även hittat en bra ställning där kunden kommer åt mina erogena zoner väl
Blir oftast en fullpott.Av ovan tjänster är det kanske CIF som jag är mest hård med, och endast erbjuder beroende på hur kunden skriver till mig. Känner jag att det är en idiot eller en allmän konstig kvinnosyn så svarar jag inte. Wet har jag endast testat två gånger i duschen men det räknas inte? Har aldrig erbjudit en regelrätt Wet, kan inte ens minnas om något har frågat mig. Jag har två kunder som jag ibland tittar på porr ihop med, lite som ett förspel. Antar det är någon typ av kink? Det har även skett lite offentliga träffar med en specifik kund, jag antar att det är en typ av kink det med.
Högklackat, stay-ups etc ser jag inte direkt som en kink eftersom jag brukar klä upp mig under träffar. Nylonstrumpor har en del frågat mig om, men även här beror det på hur frågan ställs initialt.
Citat:
Och på tal om fetischer, träff idag där kunden önskade mig i beiga nylonstrumpbyxor, vilket jag införskaffade. Väl på hotellrummet och jag började dra ner hans byxor möts jag av … beiga nylonstrumpor med😂 alltså… tänk er en hård kuk sammanpressad i dessa strumpbyxor🫣😬 sa att han älskade känslan av båda oss i nylon gnida mot varandra…
Blev en bra träff trots allt😁
Blev en bra träff trots allt😁
Skönt att träffen blev bra trots detta hehe. Ibland kanske det måste få bli surprise-moments för att fullfölja en träff! Om kunden i fråga hade beskrivit vad han skulle haft på sig inför, hade du då tackat ja till en träff?
Citat:
Han hade inte nämnt det innan och helt plötsligt under ligget började han suga och slicka på mina tår när jag låg på rygg och hade fötterna på hans axlar. 😱 Jag hade verkligen jättesvårt att hålla mig för skratt och han hade hemskt gärna fått förvarna mig innan, så att jag hade varit beredd. 😅 Jag förstår faktiskt inte varför han inte sa till innan.
Hänt mig med och med en kund jag träffat flera gånger, döm av förvåning när han slänger upp mina ben på sina axlar och börjar slicka och nafsa från tår till knän. Aldrig skett innan förrän kanske träff #6. Vet inte vad som hände med honom där och då haha.