• 4
  • 5
2023-03-10, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Varför måste det ena utesluta det andra?
Ja därför att det är alltid någon som ser och rapporterar vidare även vid misstanke
Snipp snapp snut så var denna saga slut
Citera
2023-03-10, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Låt henne piska dej med en läderpiska medan du bär hundkoppel och munkorg på alla fyra.. På morgonmötet.. Säker uppskattat

Väldigt diskret
Citera
2023-03-10, 15:55
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lusnabika
Väldigt diskret

Bara iklädd vuxenblöjan förståss
Citera
2023-05-29, 11:19
Medlem
Ingen som har något mer intressant?
Citera
2023-06-07, 17:18
Medlem
BalleAnkas avatar
Hon kan ta med din kaffekopp in på toaletten och fylla den med urin som du ska sitta och läppja på under eftermiddagen.
Citera
2024-10-26, 20:25
Medlem
Citat:
Hej! Jag vet inte riktigt vad det heter men jag gillar ju och få uppdrag av kvinnor och visa att jag fixar det. Har nu fått kontakt med en på mitt jobb som eventuellt vill ställa upp på sådant. Men vi behöver lite tips o trix på vad man kan göra! Det som vi har gjort är att hon spottat i min dricka o ja dricker såklart upp det och sånt gillas starkt! Men har idé torka tyvärr.. vad kan man göra?
Hur har det gått efter alla tips du fått?
Citera
2024-11-05, 15:38
Medlem
PiggyBoegslynas avatar
Citat:
Hej! Jag vet inte riktigt vad det heter men jag gillar ju och få uppdrag av kvinnor och visa att jag fixar det. Har nu fått kontakt med en på mitt jobb som eventuellt vill ställa upp på sådant. Men vi behöver lite tips o trix på vad man kan göra! Det som vi har gjort är att hon spottat i min dricka o ja dricker såklart upp det och sånt gillas starkt! Men har idé torka tyvärr.. vad kan man göra?

Jag och en utav mina sexualpartners trycker upp buttplug i rumpan på varandra under kort rast. Ibland en fjärrstyrd vibrator...
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in