2023-02-07, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lusnabika
Hej! Jag vet inte riktigt vad det heter men jag gillar ju och få uppdrag av kvinnor och visa att jag fixar det. Har nu fått kontakt med en på mitt jobb som eventuellt vill ställa upp på sådant. Men vi behöver lite tips o trix på vad man kan göra! Det som vi har gjort är att hon spottat i min dricka o ja dricker såklart upp det och sånt gillas starkt! Men har idé torka tyvärr.. vad kan man göra?

Vilket drömläge du har ❤️ Låt henne då och då när ni möts spotta dig i munnen. Använd en rejäl buttplugg så hon kan. När tillfälle ges knöa dig rejält i baken. Ta ett rejält grepp runt kulorna på dig så du kvider. Ge dig smakprov på hennes fittsafter från sitt finger. Örfil och spott i ansiktet. Om möjlighet finns in på toa tillsammans och låt henne pissa på din hand, eller ännu hellre i ansiktet/munnen.

Kör bara
Citera
2023-02-07, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hojbrallan
Vilket drömläge du har ❤️ Låt henne då och då när ni möts spotta dig i munnen. Använd en rejäl buttplugg så hon kan. När tillfälle ges knöa dig rejält i baken. Ta ett rejält grepp runt kulorna på dig så du kvider. Ge dig smakprov på hennes fittsafter från sitt finger. Örfil och spott i ansiktet. Om möjlighet finns in på toa tillsammans och låt henne pissa på din hand, eller ännu hellre i ansiktet/munnen.

Kör bara

Du behöver en svart kopp så att hon kan servera dig kiss istället för kaffe utan att alla fattar att det inte är kaffe i koppen.
Citera
2023-02-07, 13:04
Medlem
Låt henne bestämma hur du ska vara klädd påföljande arbetsdag
Citera
2023-02-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjodnlenubgu
Eller så kanske ni kan jobba på jobbet och ha era sexlekar hemma. Jag vet att det kan vara en kontroversiell åsikt...

Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Precis min tanke men du hann före.

Varför måste det ena utesluta det andra?
Citera
2023-02-09, 07:09
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Du köper lunch till henne varje dag, men själv tar du med egen matlåda. Du äter först när du har fått hennes tillåtelse.

En redig spottloska i ditt kaffe är givet.

Du ber om tillåtelse ifall du behöver uträtta dina behov. Säger Madame nej får du acceptera det.

Kukbur = givet och hon har nyckeln. Nyckeln har hon i ett halsband runt sin hals.

Vill hon få skjuts hem står du till hennes förfogande. Vill hon bli hämtad hemma och få skjuts till jobbet står du där på angiven tid med en het kopp kaffe.

Buttplug i ditt arsle under hela arbetsdagen.

Tänk total underkastelse. När din lön kommer swishar du henne summa som gör Madame nöjd. Du vill ju att hon går ut och roar sig medans du sitter hemma som ett jävla fån.
Citera
2023-02-09, 09:36
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Varför måste det ena utesluta det andra?

När du har sexlekar hemma, blandar du upp det med jobb?
Citera
2023-02-09, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
När du har sexlekar hemma, blandar du upp det med jobb?

Nej - Låter stökigt att ligga med datorn i sängen på Teams med frugan stående på alla fyra.

Men frågan kvarstår - Varför måste det ena utesluta det andra förutsatt man sköter sitt arbete?
Citera
2023-02-09, 21:27
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Hej! Jag vet inte riktigt vad det heter men jag gillar ju och få uppdrag av kvinnor och visa att jag fixar det. Har nu fått kontakt med en på mitt jobb som eventuellt vill ställa upp på sådant. Men vi behöver lite tips o trix på vad man kan göra! Det som vi har gjort är att hon spottat i min dricka o ja dricker såklart upp det och sånt gillas starkt! Men har idé torka tyvärr.. vad kan man göra?
Hon kan ju sätta på dig med en strap on på kontoret, med halvöppen dörr.
Citera
2023-02-10, 08:31
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Nej - Låter stökigt att ligga med datorn i sängen på Teams med frugan stående på alla fyra.

Men frågan kvarstår - Varför måste det ena utesluta det andra förutsatt man sköter sitt arbete?

Det kanske funkar om man har ett arbete som inte kräver ens uppmärksamhet. Vad det nu kan vara för typ av jobb.
Citera
2023-03-10, 07:44
Medlem
jori9900s avatar
Citat:

Låt henne piska dej med en läderpiska medan du bär hundkoppel och munkorg på alla fyra.. På morgonmötet.. Säker uppskattat
Citera
2023-03-10, 08:28
Medlem
AlligatorMans avatar
En kul arbetskompis jag hade för många år sen spikade igen toalettdörren när jag var där och sa "Där kan du sitta". Toan var i källaren och vi körde kvällsskift på få personer så det tog timmar innan det uppdagades. Innan mobiltelefonens tid.

Kan det vara nåt?
Citera
2023-03-10, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjodnlenubgu
Eller så kanske ni kan jobba på jobbet och ha era sexlekar hemma. Jag vet att det kan vara en kontroversiell åsikt...
Håller med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in