2007-06-29, 20:01
Medlem
"Hjälte" misstänkt för mord på annan kriminell.

http://www.gt.se/1.73817
Citera
2007-06-29, 21:10
Medlem
xceLs avatar
Finns det inga bilder på dem?
Citera
2007-06-29, 21:21
Medlem
Pmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro

Hjälte min röv...
Alla som var där var antingen sist att bli räddad eller så hade de räddat en massa människor, enligt de själva.
ha lite respekt för de döda!
Citera
2007-08-14, 02:00
Medlem
En av dessa fyra pojkar sägs ha tillbringat en period i ett litet samhälle långt uppe i norrland i slutet av 2001, i någon form av ungdomsvård av vad jag kan förstå. Det inträffade en del incidenter i och med detta som förmodligen aldrig har återberättats någonstans. Har hört om detta av en kollega som träffade killen ofta under denna period, som dock inte visste vem personen var vid den tidpunkten.

Några år senare dök samma person upp i media då han rymt ifrån den plats där han satt - och höll sig undan under en kortare period innan han sattes tillbaka. Har för mig att det talades om aggresiva och möjligen omotiverade våldsbrott, men jag kommer inte riktigt ihåg eftersom det var först nyligen jag fick veta att denna kille var en av de fyra.

Men vem av dem var det? Han använde inte något av de namn som omnämns här, och jag har inte sett några bilder som jag kan jämföra hans utseende med...
Citera
2007-08-14, 02:34
Medlem
FromHells avatar
2 av killarna har ja sett flera gånger, den ena har flyttat. Den andre ser ja typ 1 gång i mån o han varken gömmer sig eller nåt sånt utan han verkar leva sitt liv som vanligt o bor fortfarande på samma ort.
Citera
2007-08-14, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pmannen
Hjälte min röv...
Alla som var där var antingen sist att bli räddad eller så hade de räddat en massa människor, enligt de själva.

Som alla kan se så skrev jag "hjälte" inom citationstecken, alltså med ett visst mått av ironi. Sen förstår jag inte riktigt på viket sätt jag varit respektlös mot de döda, enligt dig ?
Citera
2007-08-14, 08:51
Medlem
CashBlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pmannen

Hjälte min röv...

Citat:

Som alla kan se så skrev jag "hjälte" inom citationstecken, alltså med ett visst mått av ironi. Sen förstår jag inte riktigt på viket sätt jag varit respektlös mot de döda, enligt dig ?

Det ser ut som att ni missförstått varandra... Ni håller med varandra men har inte uppfattat det.
Citera
2008-02-09, 18:48
Var i Götet via jobbet ca 5 år sen..

Gick nerför en gata i centrala Göteborg på shopping..

Mötte en kille o en tjej i 25 års åldern. som prata som kompisar gör..men fy fasen..halva ansiktet var i princip brännskadat.Såg helt groteskt ut,men tänkte givetvis på denna händelse.
Citera
2008-02-09, 18:49
på killen alltså.
Citera
2008-02-11, 13:18
Awaiting Email Confirmation
KoreanDannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siljesmöör
En av dessa fyra pojkar sägs ha tillbringat en period i ett litet samhälle långt uppe i norrland i slutet av 2001, i någon form av ungdomsvård av vad jag kan förstå. Det inträffade en del incidenter i och med detta som förmodligen aldrig har återberättats någonstans. Har hört om detta av en kollega som träffade killen ofta under denna period, som dock inte visste vem personen var vid den tidpunkten.

Några år senare dök samma person upp i media då han rymt ifrån den plats där han satt - och höll sig undan under en kortare period innan han sattes tillbaka. Har för mig att det talades om aggresiva och möjligen omotiverade våldsbrott, men jag kommer inte riktigt ihåg eftersom det var först nyligen jag fick veta att denna kille var en av de fyra.

Men vem av dem var det? Han använde inte något av de namn som omnämns här, och jag har inte sett några bilder som jag kan jämföra hans utseende med...

Det var killen med initialerna H.A som gjorde lite tid på ett hem i Norrland, på samma hem som killen som "hedersmördade" sin syrra i Umeå.
Citera
2008-02-14, 16:11
Medlem
Pettan23s avatar
felpost
Citera
2008-02-14, 16:15
Medlem
Pettan23s avatar
Citat:

Imad hassu och hans kumpaner flög på mig och några andra kamrater för en massa år sen..så gött att den apan e borta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in