• 4
  • 5
2023-02-04, 01:36
Medlem
Kanske skulle bli uthängd på Dumpen? Verkar ju vara en grej att ta sitt liv då
Citera
2023-02-04, 10:19
Medlem
praeteritums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invjooh
Ja dom uppgifterna har jag också. Men fortfarande ingen dom som verifierar vilket brott han är dömd för.

Han har blivit dömd två gånger. Första gången 2017 för olika brott, bland annat tillgrepp av fortskaffningsmedel och snatteri. Den andra gången 2022 för två misshandelsbrott. Han friades för några misstänkta brott också.

Ingen av domarna innehåller misstankar om någon sexualbrottslighet mot barn.
Citera
2023-02-04, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praeteritum
Han har blivit dömd två gånger. Första gången 2017 för olika brott, bland annat tillgrepp av fortskaffningsmedel och snatteri. Den andra gången 2022 för två misshandelsbrott. Han friades för några misstänkta brott också.

Ingen av domarna innehåller misstankar om någon sexualbrottslighet mot barn.

Tack för svar. Då kan vi avskriva pedofili misstanken.
Citera
2023-02-05, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastkaktus
Kanske skulle bli uthängd på Dumpen? Verkar ju vara en grej att ta sitt liv då

Så otroligt respektlöst av er alla att sitta och spekulera i huruvida han var pedofil. Tänk på att familjemedlemmar kan gå in här och läsa.

Seb*sti*n var en otrolig människa med världens största hjärta. Tyvärr bar han också hela världen på sina axlar. Vila i frid min vän.
Citera
2023-02-06, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nonblonde
Så otroligt respektlöst av er alla att sitta och spekulera i huruvida han var pedofil. Tänk på att familjemedlemmar kan gå in här och läsa.

Seb*sti*n var en otrolig människa med världens största hjärta. Tyvärr bar han också hela världen på sina axlar. Vila i frid min vän.

Slänger man sig framför en annan människas bil (vilket verkar troligt i det här fallet) är man knappast en otrolig människa, snarare motsatsen. Personen som väjde för honom, om det nu stämmer. Verkar inte heller ha ringt polis vilket är helt sanslöst korkat. Hur bra människa du än verkar tycka att han var har han dragit ett täcke av lidande över alla andra oskyldigt inblandade.
Citera
2023-02-07, 10:57
Medlem
DennisOlofs avatar
@nonblonde då antar jag du vet om det var självmord eller inte ?
Citera
2023-02-07, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nonblonde

Är det mer respektlöst än att försätta andra i livslång sorg? Som grädde på moset traumatisera nån random. Han är svinet, inte vi
Citera
2023-02-07, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeler
Sant, som skrivits tidigare så var det ett rykte
En dom betyder inte att man är dömd skyldig för ett brott, en dom kan vara friande eller fällande!

Många här som inte riktigt förstått detta... Bara för att man står med på lexbase eller på mrkoll "förekommande i brottsmål och dom fallit" betyder inte en fällande dom, alla friande domar står också med. Dom för ett brott betyder inte fällande dom, och endast fällande dom = dömd skyldig.
Senast redigerad av leopard677 2023-02-07 kl. 22:19.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in