• 6
  • 7
2023-02-01, 23:21
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Stå naken vid en strand och tvätta sig?

Nej fy fan det kan man inte göra, det kan ju komma folk och sen är det väl inte så trevligt att tvätta sig där folk ska nöjesbada.

Mycket bättre att duscha i skogen. Funkar perfekt med biltema dusch och vattendunkar.
Man kan väl någon dag i veckan ta in på ett litet hotell för att ta en dusch om man tänkt att vara utanför storstaden.

Skulle jag göra realitet av ts så har jag boendeparkeringsplatser precis utanför ett gym jag är medlem i, så tvätta sig blir inga problem.

Hur bra funkar isolering i bilen, värker det bra? Finns det någon bra lösning för ljudisolering?
Citera
2023-02-01, 23:24
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Man kan väl någon dag i veckan ta in på ett litet hotell för att ta en dusch om man tänkt att vara utanför storstaden.

Skulle jag göra realitet av ts så har jag boendeparkeringsplatser precis utanför ett gym jag är medlem i, så tvätta sig blir inga problem.

Men för helvete, det är klart man kan ta in på hotell, men frågan gällde nu att enligt mig är det bättre att duscha i skogen om man nu ska ha det spartanskt och enbart campa i bilen.

Ett tips alltså, bättre än alternativet som den andre snubben för fram, att tvätta sig i en sjö.
Citera
2023-02-01, 23:26
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Men för helvete, det är klart man kan ta in på hotell, men frågan gällde nu att enligt mig är det bättre att duscha i skogen om man nu ska ha det spartanskt och enbart campa i bilen.

Ett tips alltså, bättre än alternativet som den andre snubben för fram, att tvätta sig i en sjö.
Haha🤣🤣🤣
Citera
2023-02-01, 23:57
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Stå naken vid en strand och tvätta sig?

Nej fy fan det kan man inte göra, det kan ju komma folk och sen är det väl inte så trevligt att tvätta sig där folk ska nöjesbada.

Mycket bättre att duscha i skogen. Funkar perfekt med biltema dusch och vattendunkar.

Naken? Jag brukar bada med badbyxor på.
Citera
2023-02-07, 03:06
Medlem
Jagaresamlarens avatar
Jag ser inte poängen. Även om jag hade jobbat hemifrån hade jag velat göra det från ett kontor med en stationär dator och bra internet.
Citera
2023-02-11, 13:15
Medlem
jag skulle inte vilja bo i nån bil, verkligen inte under vinterhalvåret heller.
Måste bli jätte kallt??
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in