Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Bäst är väl att gifta sig med kvinnan utomlands och det registreras senare i Sverige som att man är gifta.
Då tar man hit henne som anhöriginvandrare, hon söker medborgarskap. Barnet blir svenskt naturligtvis.
Jag förstår dom män som tar hit utländska kvinnor som inte blivit förgiftade av feminism. Denna rasblandning bryter inte ned vår nation och får dessutom våra män att må bättre. Tillmötesgående utländska kvinnor till skillnad mot sura penningkåta fula feministkärringar.
Jag gifter mig inte. Det är en principsak på samma sak som att jag inte går till sjukhuset och kastrerar mig.
Varken jag eller hon skulle tjäna på det. Jag är dessutom inte religiös och det skulle vara kränkning av mina rättigheters att påtvinga mig en tro eller en gud.
Jag vet att borgerlig vigsel finns men jag beblandar mig inte med något som bottnar i religiösa seder och bruk.
Jag frågar eftersom jag verkligen vill veta då fallet med familjen jag kände kanske var unikt, plus att det var ca 8 år sedan och innan 2015.
Seriöst. Migrationsverket fattar oftast inga självständiga beslut utan de är till syvende och sist tvungna att följa lagen.
Kan Migrationsverket, kanske numera med förändrad praxis, göra något annat än att
inte ge henne uppehållstillstånd?