Citat:
Ursprungligen postat av
Arne Bajse
Antagligen. Stenrik företagare med Ulf Adelsohn-looken betyder oftast det.
Otroligt att Grete som snärjt tre stenrika karlar måste bli inneboende hos ett barnbarn på gamla dar.
Finns det verkligen ingen singelmiljardär i lagom ålder som kan ta han om stackars Grete. ? Vad hände förresten med villan i Spanien? Kan hon inte bo där och flörta in sig på nån oligark?
Det kan ju vara Grete som står på hyreskontraktet på lägenheten där barnbarnet bor. På Östermalm släpper ingen taget om ett förstahandskontrakt frivilligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carl.Apiarie
Jag känner flertalet kvinnor som gjort samma misstag. De har tagit för givet att det skall regna pengar efter makens död. Men, di har icke läst det filstiltna. men att vara "fattig" är relativt.....
I det här fallet var de inte ens gifta och hade inga gemensamma barn. Vad hade Grete tänkte sig 🤔?
Hon kan rimligtvis inte ha någon bra kontakt med hans barn eftersom hon åkte ut ur lägenheten nästan direkt efter Kents död. Att hon gått ut offentligt och svartmålat deras far gör nog inte relationen bättre direkt.
Jag har svårt att tänka mig att Grete står på bar backe. Något måste hon väl ändå ha lärt sig under livet. Man måste se om sitt eget hus i livet oavsett hur rik ens partner är.