2023-01-23, 23:55
Medlem
Om det inte gör väldigt ont när du har ståpitt och drar lite i skinnet så är det helt lugnt att kuka på! Sånt här brukar bli bättre med åren dessutom.

Annars kan du få kortisonkräm av läkaren och smörja och tänja tills de blir bättre
Citera
2023-01-24, 01:13
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Var glad att den inte fastnar o neddraget tillstånd 😂
Citera
2023-01-24, 03:08
Medlem
Szalenstwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panncakes2000
När jag har stånd så kan inte jag dra bak min förhud så att ollonet syns. Jag tänker att det här kommer skapa problem när jag ska ha sex för första gången. Någon som vet vad jag ska göra eller är det ens ett problem? Behöver förhuden dras bak hela vägen under sex? Vill helst inte göra omskärelse.

Jag hade samma problem som yngre, det löste sig när en brutta sög av mig och var lite för hårdhänt. Det såg ut som en teateruppsättning av Stockholms blodbad. Jag blödde som en stucken jävla gris...

Det gjorde dock inte ont.. Men jag rekommenderar dig starkt att gå till din lokala vårdcentral med detta.

Om inte för din egen skull så för den stackars tjej som får din kuk i käfta och får en halv insjö av blod på köpet när hon är lite för leksam.

Skämt åsido så gå till din vårdcentral och berätta detta. Det är SÅÅÅ mycket bättre än att kuken börjar blöda i sängen...
Citera
2023-01-24, 04:23
Medlem
Laggiores avatar
Bara fortsätt dra i den så kommer det av sig själv.
Citera
2023-01-24, 04:32
Medlem
Silltunnas avatar
När jag var i övre tonåren och sökte hjälp för dylikt problem, visade den snälla sjuksköterskan mig hur jag skulle smörja in snoppen med glidmedel och dra förhuden försiktigt fram och tillbaka för att den skulle tänjas.
Citera
2023-01-24, 06:40
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
När jag var i övre tonåren och sökte hjälp för dylikt problem, visade den snälla sjuksköterskan mig hur jag skulle smörja in snoppen med glidmedel och dra förhuden försiktigt fram och tillbaka för att den skulle tänjas.

Visade hon dig genom att göra det på dig?😮
Citera
2023-01-24, 06:56
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Visade hon dig genom att göra det på dig?😮

Japp
Citera
2023-01-24, 07:04
Medlem
upplysds avatar
Är det inte så att "strängen" är för kort? Hänt mig och många vänner att den gått av under sex i början av karriären. Trodde först att kuken skulle se ut som en jävla maracas efter att slamsorna växt ihop, men den blev lång, ståtlig och problemfri efteråt.
Citera
2023-01-24, 07:07
Medlem
Blaskas avatar
Hade en polare med samma problem. Han fick operera. Men det var inga konstigheter. Blir inte en omskärelse utan dom öppnar upp lite bara.
Citera
2023-01-24, 07:30
Medlem
RigmorOrtizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Hade en polare med samma problem. Han fick operera. Men det var inga konstigheter. Blir inte en omskärelse utan dom öppnar upp lite bara.

Gjorde samma ingrepp för ex antal år sen! Blev hur bra som helst
Citera
2023-01-24, 07:30
Eftersom du är född med missbildad penis tycker jag du ska överväga att bli kvinna alternativt vi börjar utföra detta ingrepp på alla nyfödda för att ingen ska känna sig utanför.

Skoja. Lycka till med läkning krya osv
Citera
2023-01-24, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panncakes2000
När jag har stånd så kan inte jag dra bak min förhud så att ollonet syns. Jag tänker att det här kommer skapa problem när jag ska ha sex för första gången. Någon som vet vad jag ska göra eller är det ens ett problem? Behöver förhuden dras bak hela vägen under sex? Vill helst inte göra omskärelse.

Regelbundet sexliv med en kvinna. Då töjs förhuden ut och du kommer inte ha några problem!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in