• 2
  • 3
2023-01-24, 09:26
Medlem
Gulsmurf2s avatar
I och med din ålder bör du söka vård snarast. Du får läkarvård och hjälpen du behöver istället för att några småfisare på FB säger. Tänk på faktorer som hygien osv.

Har själv gjort det, och fick hjälp att operera. Fick tom frågan om allt skulle bort eller bara så att det gick att dra bak. Livet blev lättare efter operationen och det blev roligt att leka med utrustningen efter det
Citera
2023-01-24, 10:44
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
All känsla finns i huden så om du opererar bort den får du tvärtom en sämre känsla. Tro mig, efter 50 år med för trångt opererade jag och det var verkligen ingen vinst, men det behövdes av praktiska skäl.
Citera
2023-01-24, 12:14
Medlem
Horrorgrams avatar
Ts kanske har ett enormt ollon med?
Citera
2023-01-24, 12:30
Medlem
snooper123s avatar
Hur gammal är du???
Gå till läkaren!
Hade en kompis med samma problem. Han gick till vårdcentralen och dom klippte något på hans snopp så att ollonet kom fram
Citera
2023-01-24, 13:05
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RigmorOrtiz
Gjorde samma ingrepp för ex antal år sen! Blev hur bra som helst

Skönt!
Citera
2023-01-24, 13:29
Medlem
Ett enkelt ingrepp hos en urolog. Huden kommer behöva stretchas vilket kommer ske över tid.
Citera
2023-01-24, 14:13
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
När jag var i övre tonåren och sökte hjälp för dylikt problem, visade den snälla sjuksköterskan mig hur jag skulle smörja in snoppen med glidmedel och dra förhuden försiktigt fram och tillbaka för att den skulle tänjas.
Sjukvården som barn samt snuskiga sköterskor.
Det var tider det.
Hade som nioårig ungefär problem med äggvita i urinen, vad det nu är. Mådde riktigt illa och en sköterska skulle tvunget tvätta pittet väldigt noggrant och gjorde saker med den som ingen tidigare gjort, utan att vara obehagligt. Så det är ett bra minne med en kvinna, mitt stånd samt att jag inte kunde röra mig så bra av yrsel vilket gjorde att jag bara kunde ta mot från kvinnan likt många andra kvinnor gillar att ta hand om penisar och har det som sitt yrke.

Happy ending 1979
Citera
2023-01-24, 14:29
Medlem
kalle55s avatar
---
Du kan ha fått hudsvamp.
Då blir förhuden oelastisk och kan spricka vid belastning.

Finns terbinafin salva och liknande salvor som tar bort hudsvamp.
Om inte salvor fungerar kan man äta terbinafin piller i 3 till 6 månader dvs 1 piller om dagen.

Man skär inte av någon förhud idag.
Man botar problemet dvs orsaken.
Om läkare vill skära bort förhuden,
så gå till en annan läkare som begriper vad du har
och som inte har en dold agenda.

Kontakta läkare och fråga om du har hudsvamp på förhuden.

MagI
----
Citera
2023-01-24, 18:43
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Japp

Berätta mer.
Citera
2023-01-25, 05:20
Medlem
layvares avatar
Citat:
Japp

Fick du stånd?
Citera
2023-01-25, 05:23
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Sjukvården som barn samt snuskiga sköterskor.
Det var tider det.
Hade som nioårig ungefär problem med äggvita i urinen, vad det nu är. Mådde riktigt illa och en sköterska skulle tvunget tvätta pittet väldigt noggrant och gjorde saker med den som ingen tidigare gjort, utan att vara obehagligt. Så det är ett bra minne med en kvinna, mitt stånd samt att jag inte kunde röra mig så bra av yrsel vilket gjorde att jag bara kunde ta mot från kvinnan likt många andra kvinnor gillar att ta hand om penisar och har det som sitt yrke.

Happy ending 1979

Som nioåring?? Wtf

Fick du stånd som 9åring?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in