2023-01-25, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freducation
En gång (spel)missbrukare = alltid missbrukare.

Vad vill du med att skriva det där? Att få folk som är fast i missbruk att tro att det inte går att bli kvitt det eller? Vet många som har gått från just spelmissbruk till att ha ett ordnat liv idag. Så du kan ju kliva av din höga häst och sätta dig lugnt ner i båten nu? Har ett tips till dig om du är smart nog att förstå innebörden: Tänk efter innan du postar nått så befängt nästa gång.

OnT: Har bara sett 1-2 avsnitt hittills så är väl lite för tidigt att uttala sig ännu. Han verkar ju dock vara bland dem första att skapa underhållning så tidigt i programmet, det är väl dels det farmen går ut på? Återkommer eventuellt hit om det blir så att man fortsätter kolla.
Citera
2023-01-25, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBodil
Vad vill du med att skriva det där? Att få folk som är fast i missbruk att tro att det inte går att bli kvitt det eller? Vet många som har gått från just spelmissbruk till att ha ett ordnat liv idag. Så du kan ju kliva av din höga häst och sätta dig lugnt ner i båten nu? Har ett tips till dig om du är smart nog att förstå innebörden: Tänk efter innan du postar nått så befängt nästa gång.

OnT: Har bara sett 1-2 avsnitt hittills så är väl lite för tidigt att uttala sig ännu. Han verkar ju dock vara bland dem första att skapa underhållning så tidigt i programmet, det är väl dels det farmen går ut på? Återkommer eventuellt hit om det blir så att man fortsätter kolla.

Kliv av din egen höga häst o läs först hela inlägget o sen citera hela texten!

Viktor missbrukar ff men numera förtroendet hos sina medmänniskor/tex Julia!
Citera
2023-01-25, 20:03
Medlem
kubuns avatar
Spelade bort 160 000 kr på en enda dag och sumpade sin tjej när tilltänkta svärföräldrarna drog i handbromsen.
https://www.aftonbladet.se/sportblad...spelmissbruket.

Gick inge vidare för honom som handbollsmålvakt. Så pass illa så de gav honom inget nytt kontrakt när det löpte ut.
https://www.hn.se/sport/handboll/vik...det-1.46551212

Matchstatistik:
https://handballstats.se/stat_sve/st...3941&team=191#
Citera
2023-01-26, 09:26
Medlem
Det här med att han pratar om hur jävla snygg han är måste väl vara något som produktionen fått honom att göra? Lite sorgligt att utnyttja en uppenbarlig stenkorkad kille för att göra "bra tv".
Citera
2023-01-26, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Det här med att han pratar om hur jävla snygg han är måste väl vara något som produktionen fått honom att göra? Lite sorgligt att utnyttja en uppenbarlig stenkorkad kille för att göra "bra tv".
Tror faktiskt att det kommer att kompenseras med ett positivt spinn för honom i slutändan.
Även om han är lite korttänkt har han en viss oförställd charm som nog kommer att öppna lite behövliga dörrar framledes är min gissning.
Citera
2023-01-26, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazoid
Tror faktiskt att det kommer att kompenseras med ett positivt spinn för honom i slutändan.
Även om han är lite korttänkt har han en viss oförställd charm som nog kommer att öppna lite behövliga dörrar framledes är min gissning.

Vad skulle det positiva för honom bli menar du? Och vilka dörrar kan öppnas? Är väl inte direkt så att seriösa arbetsgivare ser hans bravader och tänker:HAN ska vi ha!😀
Citera
2023-01-26, 21:06
Medlem
RadioaktivPotatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Vad skulle det positiva för honom bli menar du? Och vilka dörrar kan öppnas? Är väl inte direkt så att seriösa arbetsgivare ser hans bravader och tänker:HAN ska vi ha!😀

Med tanke på kvinnosynen han verkar ha så kanske tv4 skulle kunna tänka sig att anställa honom till något byggprogram. Förekommer en badtunna och kvinnliga praktikanter på kickoffen blir det nog succe...
Citera
2023-02-20, 11:48
Medlem
Citat:

Är du så dum så du tror att man bara blir av med ett missbruk? Spelar ingen roll hur ordnat liv du har xD Snacka om 0 koll.
Citera
2023-02-24, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kejsarost
Är du så dum så du tror att man bara blir av med ett missbruk? Spelar ingen roll hur ordnat liv du har xD Snacka om 0 koll.

Trodde du verkligen jag menade så eller läste du ba mellan raderna? Vad är det du inte förstår med ''FRÅN'' och ''TILL''? Om du inte förstår vad som menas med det så kan jag förklara: När du går från nått till nått, så startar du FRÅN ett ställe och går TILL ett annat. Dvs det krävs en process/uppoffring för att ta sig dit man vill. Sen krävs det att man har rätt mindset, om du vet vad det betyder? Annars så råder jag dig att googla. Mvh MrBodil
Citera
2023-02-24, 15:37
Medlem
Citat:
Trodde du verkligen jag menade så eller läste du ba mellan raderna? Vad är det du inte förstår med ''FRÅN'' och ''TILL''? Om du inte förstår vad som menas med det så kan jag förklara: När du går från nått till nått, så startar du FRÅN ett ställe och går TILL ett annat. Dvs det krävs en process/uppoffring för att ta sig dit man vill. Sen krävs det att man har rätt mindset, om du vet vad det betyder? Annars så råder jag dig att googla. Mvh MrBodil

Ok tog drogerna hårt igår kväll eller vad svamlar du om?
Citera
2023-02-26, 10:54
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Har Viktor en lätt utvecklingsstörning eller är det ett skickligt skådespeleri som sedan blir en bok?

Gårdare är efterblivna, det är sen gammalt.
Citera
2023-02-26, 20:29
Medlem
ValackObamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazoid

Det ligger en poäng i det. Förvånansvärt många pappskallar får genomslag i TV och spinner vidare på det. De är fortfarande pappskallar men kända pappskallar har ändå potential. Bachelors, Robinsons, Farmare kämpar för att hålla sig kända så att de kan vara med i Lets Dance på sikt. Viktor lär ju gå den vägen, han också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in