2023-01-23, 23:39
Medlem
Contragulationss avatar
Har Viktor en lätt utvecklingsstörning eller är det ett skickligt skådespeleri som sedan blir en bok?
Citera
2023-01-24, 07:02
Medlem
santos_devilles avatar
Håller med föregående inlägg. Han ser och för sig lite som en utvecklingsstörd. Även talet är lite så efter. Men det kan ju vara ett spel för att få folk att släppa garden.
Citera
2023-01-24, 15:44
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Har Viktor en lätt utvecklingsstörning eller är det ett skickligt skådespeleri som sedan blir en bok?

Han sitter ju på en stadig jävla hybris i alla fall.
Citera
2023-01-24, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Han låter lite lätt utvecklingsstörd när han pratar i alla fall.

Tittar på intervjun på youtube som länkades tidigare och det enda lilla Viktor verkar kunna säga är att ”det är inte han” så som han framställts. Var det någon som tvingade dig Viktor att säga sakerna du sa som får dig att framstå som en fullständig idiot och totalt sakna respekt för andra människor? Vi vet ju att du läser här så kan du inte svara oss.
Citera
2023-01-24, 17:30
Medlem
Urinterapeuts avatar
Efter de senaste avsnitten har jag mer och mer landat i att Victor lider av någon kognitiv funktionsnedsättning.
Citera
2023-01-24, 18:00
Medlem
En gång (spel)missbrukare = alltid missbrukare.

I Farmen missbrukar han sina medmänniskor tex Julia.
Citera
2023-01-25, 14:07
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Det skulle inte förvåna mig om Victor hinner bli hemskickad av produktionen för något slags regelbrott (typ sexuella trakasserier), innan han hinner förlora mot någon i kunskap i tinget.

Jag HOPPAS verkligen det! Han är så vidrig att mina ögon blöder! Vilket litet as! Varje gång han öppnar munnen bara rinner skiten ur den. Det bästa är ju att han gör bort sig kapitalt genom att visa upp sig i all sin vidrighet i TV.
Psykopat är han inte, han är för blåst för det, en rejäl narcissistisk personlighetsstörning har han däremot. Tycker det är riktigt läskigt att han jobbar som fritidsledare, känns som att han skulle kunna bli en Dumpen-fångst snart!
Citera
2023-01-25, 14:09
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han låter lite lätt utvecklingsstörd när han pratar i alla fall.

Tittar på intervjun på youtube som länkades tidigare och det enda lilla Viktor verkar kunna säga är att ”det är inte han” så som han framställts. Var det någon som tvingade dig Viktor att säga sakerna du sa som får dig att framstå som en fullständig idiot och totalt sakna respekt för andra människor? Vi vet ju att du läser här så kan du inte svara oss.

Han är alltså så blåst att han försöker rädda sitt skinn nu? Nej du gubbe lille, det är kört! Kommer inte plåga mig igenom den intervjun, det räcker med att han får 75% av tv-tiden på farmen/torpet.
Citera
2023-01-25, 14:24
Medlem
JuniorDahlens avatar
Helvete vilka kärringar som sitter i den här tråden. Är det Familjeliv?

Inget gott om Nyheter24 i övrigt, men när man är mer gnällkärring än dem så bör man ta sig en funderare

https://nyheter24.se/amp/noje/kandis...-farmen-viktor
Citera
2023-01-25, 14:27
Medlem
Amors avatar
I den här podden pratar han om sina spelproblem https://poddtoppen.se/podcast/149772...ktor-bergstrom

Intressanta är att han fick ett återfall även efter denna podd, baserar det på att jag läste nånstans att hade varit på ett behandlingshem precis innan Farmen. Märkligt då han låter väldigt trovärdig och ståndaktig i podden i sin aversion mot spel.

Förövrigt lyfter han Farmen i år, riktigt kul castat av TV4
Senast redigerad av Amor 2023-01-25 kl. 14:32.
Citera
2023-01-25, 14:37
Medlem
knark-kungens avatar
Har han sociala medier? Kan någon länka tack på förhand.
Citera
2023-01-25, 16:41
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Väldigt korkat av honom att inte låtsas bry sig mer om Julia. Han borde ha gått ner till henne och hållit om henne och tröstat hennes efter hennes kamp mot Tova. Hade han gjort så och spelat sina kort rätt hade han garanterat fått bli storbonde. Nåja, han var för dum och fick det han förtjänade.
Senast redigerad av JojjeMeduza 2023-01-25 kl. 17:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in