• 1
  • 2
2023-01-20, 11:03
Medlem
I onsdags den 18/1 genomfördes en razzia på en massagesalong på Gröna gatan i Jönköping!

Salongen heter Nisa thaimassage.

Salongen är nu stängd med polisband för dörren.
Enligt grannar har det varit ett evigt springande av män till salongen.

Givetvis handlar det om prostitution men det som är väldigt konstigt är att ungefär samtidigt som razzian genomfördes så tog en centralt belägen thai restaurang nära tågstationen ner alla bilder och filmer på lättklädda unga kvinnor på sina sociala medier.

På videorna som låg ute så kunde man se unga tjejer dansa väldigt utmanande som tjejer gör på barer i Thailand.

Finns det något samband???
Senast redigerad av Andsved 2023-01-20 kl. 11:46. Anledning: Felstavat
Citera
2023-01-20, 14:04
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
I onsdags den 18/1 genomfördes en razzia på en massagesalong på Gröna gatan i Jönköping!

Givetvis handlar det om prostitution men det som är väldigt konstigt är att ungefär samtidigt som razzian genomfördes så tog en centralt belägen thai restaurang nära tågstationen ner alla bilder och filmer på lättklädda unga kvinnor på sina sociala medier.

På videorna som låg ute så kunde man se unga tjejer dansa väldigt utmanande som tjejer gör på barer i Thailand.

Vilken restaurang handlar det om?
Citera
2023-01-20, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Vilken restaurang handlar det om?

9-thai.
Citera
2023-01-20, 18:17
Moderator
Chantres avatar
Organiserad brottslighet --> Aktuella brott och kriminalfall
/Moderator
Citera
2023-01-21, 09:32
Medlem
Citat:

Restaurangen som nämns här har jag fått höra av vänner som bor i Jkpg har väldigt många " Värdinnor" som jobbar där och då funderar man ju hur de kan bli avlönade.

Har hört ett rykte men måste verifiera det innan jag säger mer men det KAN vara som så att "Värdinnorna" skaffar kunder på restaurangen.

De jag pratat med säger att det inte är så stor kundkrets att de skulle kunna avlöna dessa unga tjejer som "jobbar" där.

Men jag återkommer när jag fått allt verifierat.
Citera
2023-01-21, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Restaurangen som nämns här har jag fått höra av vänner som bor i Jkpg har väldigt många " Värdinnor" som jobbar där och då funderar man ju hur de kan bli avlönade.

Har hört ett rykte men måste verifiera det innan jag säger mer men det KAN vara som så att "Värdinnorna" skaffar kunder på restaurangen.

De jag pratat med säger att det inte är så stor kundkrets att de skulle kunna avlöna dessa unga tjejer som "jobbar" där.

Men jag återkommer när jag fått allt verifierat.

Då var det kanske som jag trodde att 9thai är inblandade!
Kan ju handla om koppleri i så fall.
Iså fall hoppas jag att de åker dit för vi ska fan inte ha restauranger fyllda med horor som det är i Thailand.
Sådant får de fan behålla i sina hemländer.

Dessa förbannade thailändare som bara har pengar i tankarna.
Citera
2023-01-22, 08:02
Medlem
Gå till restaurangen ensam om du är en medelålders man så får ni se vad som händer!

Säger inte mer än så.
Citera
2023-01-22, 08:11
Medlem
psykoshippiens avatar
Grattis, ni stekte just en plats polisen skulle göra husis på, läser dem här så är verksamheten nedlagd och ett trafficking-åtal misslyckas.
Citera
2023-01-22, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Grattis, ni stekte just en plats polisen skulle göra husis på, läser dem här så är verksamheten nedlagd och ett trafficking-åtal misslyckas.

Det tror jag inte! De vet med all säkerhet redan om detta och om de slår igen butiken så är det väl bra.
Citera
2023-01-22, 09:56
Medlem
Hoppas resultatet blir många lagförda och utskämda äckelgubbar, samhällets största losers som går på dessa ställen. I allas ögon kommer de alltid att vara just äckelgubbar.
Citera
2023-01-22, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aboutblanci
Hoppas resultatet blir många lagförda och utskämda äckelgubbar, samhällets största losers som går på dessa ställen. I allas ögon kommer de alltid att vara just äckelgubbar.

Det håller jag med om! De män som köper sex är avskyvärda svin.

Förstår inte hur man kan ens få stånd eller ha sex med en prostituerad.

Det enda hon vill är ju att mannen ska bli färdig och hon får sina pengar.

Den stackars prostituerade avskyr ju mannen som ligger på henne.

I mina ögon skulle det vara helt otänkbart att ens tänka tanken på att gå till en prostituerad.

Fan det är ju lätt att hitta ett krogragg eller någon kvinna på nätet som också vill ha sex.
Citera
2023-01-22, 10:31
Medlem
Dollmens avatar
Citat:
Det håller jag med om! De män som köper sex är avskyvärda svin.

Förstår inte hur man kan ens få stånd eller ha sex med en prostituerad.

Det enda hon vill är ju att mannen ska bli färdig och hon får sina pengar.

Den stackars prostituerade avskyr ju mannen som ligger på henne.

I mina ögon skulle det vara helt otänkbart att ens tänka tanken på att gå till en prostituerad.

Fan det är ju lätt att hitta ett krogragg eller någon kvinna på nätet som också vill ha sex.
Krogragg, bjud på drink å få knulla (hora). Alla horor har inte så bråttom 😁
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in