• 1
  • 2
2023-01-18, 19:03
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Madonna, den bst sljande kvinnliga soloartisten genom tiderna, tar sig an utmaningen med att tillknnage "The Celebration Tour" som kommer att lyfta fram hennes oslagbara musikkatalog frn de senaste 40 ren.

Producerad av Live Nation, kommer den globala turnn beska 35 stder och startar i Nordamerika den 15 juli p Rogers Arena i Vancouver och ker sedan vidare till bland annat Detroit, Chicago, New York, Miami och Los Angeles. Turnn fortstter sedan vidare till Europa dr Madonna kommer att spela i 11 stder under hsten, bland annat London, Barcelona, Paris och Stockholm. "The Celebration Tour" kommer att avslutas i Amsterdam den 1 december p Ziggo Dome.

"The Celebration Tour" tar med oss p Madonnas konstnrliga resa genom fyra decennier och hyllar New York dr hennes karrir inom musiken startade.

Madonna sger: I am excited to explore as many songs as possible in hopes to give my fans the show they have been waiting for

"The Celebration Tour" kommer att bli en helt unik upplevelse dr special guest Bob the Drag Queen a.k.a Caldwell Tidicue kommer att medverka p samtliga datum.

Turnplanen r:

Citat:
THE CELEBRATION TOUR EUROPE DATES

Sat Oct 14 London, UK The O2
Sat Oct 21 Antwerp, BE Sportpaleis
Wed. Oct. 25 Copenhagen, DK Royal Arena
Sat Oct 28 Stockholm, SE Tele2 Arena
Wed Nov 01 Barcelona, ES Palau Sant Jordi
Mon Nov 06 Lisbon, PT Altice Arena
Sun Nov 12 Paris, FR Accor Arena
Mon Nov 13 Paris, FR Accor Arena
Wed Nov 15 Cologne, DE Lanxess Arena
Thu Nov 23 Milan, IT Mediolanum Forum
Tue Nov 28 Berlin, DE Mercedes-Benz Arena
Fri Dec 1 Amsterdam, NL Ziggo Dome

Biljetter slpps p fredag den 20 januari klockan 10:00 via www.livenation.se

Hur mycket ser vi fram emot det hr? Ngon som kommer "hnga p lset" nr biljetterna slpps? Hrligt att en drag queen fljer med i paketet ocks, precis vad vi behver.
Senast redigerad av CtrlAltDelThis 2023-01-18 kl. 19:09.
Citera
2023-01-18, 20:27
Bannlyst
Madonna r/var en studio artist som inte kan sjunga live. Nr hon frsker lter det fruktansvrt.

Inte tnker jag betala fr detta men hoppas folk som gr upptcker att hon inte sjungar live p sin turn.
Citera
2023-01-18, 20:39
Medlem
Fiskmnglarens avatar
Frgan r hur ofrskmt mycket biljetterna kostar.
Det fr man frsts bara veta nr dom slpps s man inte ska kunna ta stllning redan nu om det r vrt ett kp.
Citera
2023-01-18, 20:54
Medlem
Sjng hon inte live p Eurovision fr ngra r sedan? Det lt horribelt tydligen.
Sist(?) hon skulle spela i Sverige s ratade hon vrt land fr vi hade ingen arena som kunde ta 70 000 personer. Hon tnkte tydligen inte spela fr frre personer n s.
Har fr mig att det blev Kpenhamn istllet.

Tror inte det r vrt o betala biljettpriset fr att hra hennes rst. Bttre o se henne p DVD frn 80 o 90-talen.
Citera
2023-01-18, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Sist(?) hon skulle spela i Sverige s ratade hon vrt land fr vi hade ingen arena som kunde ta 70 000 personer. Hon tnkte tydligen inte spela fr frre personer n s.

Sist hon spelade hr var p Ullevi fr 25000pers.

Rttelse: Hon var tydligen i Stockholm 2015..
Senast redigerad av Tjocksmocksjocke 2023-01-18 kl. 21:14.
Citera
2023-01-18, 22:39
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Madonna r en artist som skulle vara "kul att ha sett", men jag gillar alldeles fr lite med henne fr att vara intresserad av ett biljettkp. Sedan sjunger hon frskrckligt live ocks.

Skulle nog g ifall jag blev bjuden p biljetten, men annars avstr jag.
Citera
2023-01-18, 22:51
Medlem
Tror mnga r trtta p Illuminatis nummer nu.
Sorry Madonna men det kommer floppa. 🤷
Citera
2023-01-19, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Sjng hon inte live p Eurovision fr ngra r sedan? Det lt horribelt tydligen.

Tror inte det r vrt o betala biljettpriset fr att hra hennes rst. Bttre o se henne p DVD frn 80 o 90-talen.
Ja, det lt frjvligt i Eurovision. Sen tokmixades ljudet innan det slpptes p youtube fr att originalet inte skulle leva kvar.
Vilken arena i Kpenhamn tar 70.000?
Citera
2023-06-28, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Madonna, den bst sljande kvinnliga soloartisten genom tiderna, tar sig an utmaningen med att tillknnage "The Celebration Tour" som kommer att lyfta fram hennes oslagbara musikkatalog frn de senaste 40 ren.

Producerad av Live Nation, kommer den globala turnn beska 35 stder och startar i Nordamerika den 15 juli p Rogers Arena i Vancouver och ker sedan vidare till bland annat Detroit, Chicago, New York, Miami och Los Angeles. Turnn fortstter sedan vidare till Europa dr Madonna kommer att spela i 11 stder under hsten, bland annat London, Barcelona, Paris och Stockholm. "The Celebration Tour" kommer att avslutas i Amsterdam den 1 december p Ziggo Dome.

"The Celebration Tour" tar med oss p Madonnas konstnrliga resa genom fyra decennier och hyllar New York dr hennes karrir inom musiken startade.

Madonna sger: I am excited to explore as many songs as possible in hopes to give my fans the show they have been waiting for

"The Celebration Tour" kommer att bli en helt unik upplevelse dr special guest Bob the Drag Queen a.k.a Caldwell Tidicue kommer att medverka p samtliga datum.

Turnplanen r:

Biljetter slpps p fredag den 20 januari klockan 10:00 via www.livenation.se

Hur mycket ser vi fram emot det hr? Ngon som kommer "hnga p lset" nr biljetterna slpps? Hrligt att en drag queen fljer med i paketet ocks, precis vad vi behver.

Blir det ens ngon turn, just nu meddelas att turnn r instlld d Madonna r sjuk med bakterieinfektion (blodfrgiftnig????) s ni som kpt biljetter fr vnta.

https://www.svt.se/kultur/madonna-in...in-varldsturne
Citera
2023-06-29, 12:41
Medlem
Frra gngen hon spelade i Sverige var dagen efter terrordden i Paris. Men det blev en
show nd. Svrare nu kantnka.
Citera
2023-10-17, 06:07
Medlem
terigen ett terrordd infr madonnas spelning
Sist va det parisddet!!!
Nu detta 2veckor innan M gr upp p scen
Kommer hon stlla tror ni?
Sist krde hon p
Citera
2023-10-28, 19:22
Madonna den strsta pop IKONEN OCH STILL KICKING. Tyvrr r jag ingen konsert nrd jag kommer inte att g. Men jag mste f sga att hon r en av de viktigaste kultur personligheterna fr oss fdda p 60talet.

https://www.youtube.com/watch?v=EDwb9jOVRtU
S viktig s stilbildande och SUPERKND

https://www.youtube.com/watch?v=79fzeNUqQbQ
Senast redigerad av llars67 2023-10-28 kl. 19:25.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in