2023-01-18, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Hahaha Åhléns kan starta en ny reklamkampanj. "Stink för Greta". Kommer bli succé, massa snöflingor som springer runt med möglig köttgrotta.

Ja herregud, ett gäng pottfrillebeprydda fläskpaddor med regnbågsfärgat hår springer omkring med händerna mot skyn och bräker "vi räddar miljöööööööön" samtidigt som det osar fiskebåt och ammoniak i hela kommunen.

Men! Vänsterslödder/miljöfikusar luktar väl illa redan från början, så vet inte om det kommer märkas någon skillnad.
Citera
2023-01-18, 21:52
Medlem
1SickMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Nja snarare brist på toaletter i U-länder.
Samt att det bajsas hej vilt, var som helst
Men om du föredrar att trycka upp en slang i krysset
Så är allt frid och fröjd

Jag föredrar att vara ren. När man väl har börjat med att spola rumpan med vatten vill man aldrig gå tillbaka till papper igen. Du är bara okunnig och ignorant.
Citera
2023-01-18, 21:54
Medlem
1SickMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordCuntworthy
Hahahaha....ja dra in på allt! Och tänk på miljön, bögarna och muslimerna! Det är ju det viktigaste vi har här i världen!

Vilka jävla tramsmänniskor tänker ens på sån här jävla dynga? Tror ni utvecklingsstörda miljöfjollor att det gör någon som helst skillnad, någonstans om vi här i Swedistan slutar torka oss i röven med skithuspapper?

Beskriv för oss alla, i detalj hur någon, någonstans i världen skulle märka en markant skillnad på något vis?

Nu handlade det om att bli ren i arslet efter man har skitit och inte miljön.
Citera
2023-01-18, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1SickMan
Nu handlade det om att bli ren i arslet efter man har skitit och inte miljön.

Fåntratten jag citerade propagerade ju för att man inte skulle använda skithuspapper för att tänka på miljön.

Och då svarade jag kötthuvudet.
Citera
2023-01-18, 21:58
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Jag föredrar att vara ren. När man väl har börjat med att spola rumpan med vatten vill man aldrig gå tillbaka till papper igen. Du är bara okunnig och ignorant.

Så gör jag med. Duschar rumpan efter att ha skitigt. Katter slickar sin röv och katter är måna om sin renhet.
Citera
2023-01-18, 22:00
Medlem
1SickMans avatar
Citat:
Fåntratten jag citerade propagerade ju för att man inte skulle använda skithuspapper för att tänka på miljön.

Och då svarade jag kötthuvudet.

Nää, miljön kan vi ta och SKITA i.
Citera
2023-01-18, 22:00
Bannlyst
Citat:
Nää, miljön kan vi ta och SKITA i.

Ja. Vi kan skita i miljön, bögarna och blattarna! Det är TRAMS!
Citera
2023-01-18, 22:02
Medlem
Jordgubbes avatar
Nästa steg blir att ersätta tandborstningen morgon och kväll, med en promenad med öppen mun i motvind.
Citera
2023-01-18, 22:02
Medlem
1SickMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Så gör jag med. Duschar rumpan efter att ha skitigt. Katter slickar sin röv och katter är måna om sin renhet.

Hur gör du då? Klär du av dig då? Det låter omständligt.

Jasså där ser man, bra att veta du!
Citera
2023-01-18, 22:03
Medlem
jtds avatar
japp funkar bra. på tomten i tvättstället brukar jag på sommarn hänga underkläder och tshirts.. på vintern som nu så blir det att hänga i galgar längst fönsterräcket. detta gör jag över natten. regnar det så är det oftast lugnt att lägga dom på farstun på lite vädring. detta gör jag varje natt och sover naken. sen tar jag en dusch och går å hämtar mina kläder igen. tvättar enbart plagg max 1 gång per månad.
Citera
2023-01-18, 22:04
Medlem
Fartarallts avatar
Citat:
Ja herregud, ett gäng pottfrillebeprydda fläskpaddor med regnbågsfärgat hår springer omkring med händerna mot skyn och bräker "vi räddar miljöööööööön" samtidigt som det osar fiskebåt och ammoniak i hela kommunen.

Men! Vänsterslödder/miljöfikusar luktar väl illa redan från början, så vet inte om det kommer märkas någon skillnad.

Fan va träffsäkert
Citera
2023-01-18, 22:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrayPagan
Man kör väl underkläderna i 60 grader tillsammans med strumpor, handdukar och eventuellt sängkläder om man har sådana att tvätta?

Jag har nog aldrig hört talas om någon som kör specifikt underkläder. Eller som vissa verkar göra i tråden: tvätta enstaka plagg?? Man lägger kläderna i ett tvättkorg eller dylikt och sorterar efter färg och temperatur. Ovannämnda i 60, vanliga tshirt, byxor mm. i 40 och ull och annat känsligt i 30/handtvätt.

Det trodde jag var allmän hemkunskap för alla över 14.

Har alltid tvättat separat har också läst någonstans att det minskar bakteriespridning då underkläder kan innehålla flera miljoner, det är av den anledningen inte lämpligt att blanda dessa med tex. handdukar. Har även läst att det motverkar irritationsproblem/eventuella allergiska reaktioner och minskar risken för eventuella urinvägsinfektioner om man tvättar underkläderna separat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in