2023-01-15, 01:28
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=fdEw...hannel=Noxster

Han har gått ut med att han inte kommer tillbaka. Han la ner när allt för många troll ringde honom under dygnets ja, i princip alla timmar och trollade ihjäl honom. Till sist blev även den gode Levin trött på hela spektaklet och la ner.

Ni som 2017-2018 njöt av underhållningen Jesper bjöd på dessa sena fredags och lördagsnätter, saknar ni honom? Rättare sagt saknar ni hela grejen som var? Minns ni alla sena nätter där ni satt uppe och njöt av spektaklet? Erkänn ni saknar det hela på något vis? Kan vi få tillbaka honom tror ni? Eller är det inte värt priset? Alldeles för skadlig woke-kultur idag som är på frammarsch för att låta en stark personlighet som Jesper få synas?
Senast redigerad av Stegreus 2023-01-15 kl. 01:50.
Citera
2023-01-15, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stegreus

Han har gått ut med att han inte kommer tillbaka. Han la ner när allt för många troll ringde honom under dygnets ja, i princip alla timmar och trollade ihjäl honom. Till sist blev även den gode Levin trött på hela spektaklet och la ner.

Ni som 2017-2018 njöt av underhållningen Jesper bjöd på dessa sena fredags och lördagsnätter, saknar ni honom? Rättare sagt saknar ni hela grejen som var? Minns ni alla sena nätter där ni satt uppe och njöt av spektaklet? Erkänner ni saknar det hela på något vis? Kan vi få tillbaka honom tror ni? Eller är det inte värt priset? Alldeles för skadlig woke-kultur idag som är på frammarsch för att låta en stark personlighet som Jesper få synas?

Han är en psykopat.
Citera
2023-01-15, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Han är en psykopat.

Samtidigt var vi tusentals svenskar som stornjöt framför datorn sådana här regniga januarikvällar/nätter när folk betedde sig som skit och kom undan. Visst att Jesper överdrev, men det var för underhållningens skull många gånger.

Istället för att kalla honom det ena eller det andra, tror du han kommer tillbaka? Vi är väl ändå fler som vill se sådana här live än de som inte vill?

Här är ett exempel på live (dryga 6 timmar), förbered er på nostalgitripp! Livesänt från 2018, vanlig hederlig lördagsnattslive från Jespers vagn;

https://www.youtube.com/watch?v=vkfk...shfoodtruck-se
Citera
2023-01-15, 01:38
Medlem
Citat:
Samtidigt var vi tusentals svenskar som stornjöt framför datorn sådana här regniga januarikvällar/nätter när folk betedde sig som skit och kom undan. Visst att Jesper överdrev, men det var för underhållningens skull många gånger.

Istället för att kalla honom det ena eller det andra, tror du han kommer tillbaka? Vi är väl ändå fler som vill se sådana här live än de som inte vill?

Här är ett exempel på live (dryga 6 timmar), förbered er på nostalgitripp! Livesänt från 2018, vanlig hederlig lördagsnattslive från Jespers vagn;

https://www.youtube.com/watch?v=vkfk...shfoodtruck-se

Vem vill se en jävla idiot? Och speciellt i 6 timmar? De videoklipp man sett på honom när han beter sig som en efterbliven psykopat räcker. Hoppas han går i konkurs! Äckligare människa finns inte. Jävla äckel päckel fläsktroll! Han smet förfan äckel päckel på en burgare o sålde den och fastna på film. Sedan nekar han OCh när han blir konfronterad så bråkar han med sina kunder.
Citera
2023-01-15, 01:41
Medlem
2023-01-01s avatar
jag tycker det är sjukt patetiskt av Jesper Levin att idag hävda att "Harakirigubben" bara var en karaktär, som att han vill distansera sig från sin tidigare image och tror att det räcker att kalla det för karaktär för att komma undan. var det karaktären som smetade äckelpäckel på en betalande kunds hamburgare också? fan vilken upplevelse Jesper! fan jag och alla mina polare vill besöka dig nu när du är en ny människa.
Citera
2023-01-15, 01:42
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:

Jag har hört att anledningen till att han lade ner var att han hade slut på äckelpäckel.
Citera
2023-01-15, 01:43
Bannlyst
Citat:
Vem vill se en jävla idiot? Och speciellt i 6 timmar? De videoklipp man sett på honom när han beter sig som en efterbliven psykopat räcker. Hoppas han går i konkurs! Äckligare människa finns inte. Jävla äckel päckel fläsktroll! Han smet förfan äckel päckel på en burgare o sålde den och fastna på film. Sedan nekar han OCh när han blir konfronterad så bråkar han med sina kunder.

Syftar inte på att enskild ska sitta och glo i sex timmar, det hände något sjukt varje natt han livestreamade och det är väl det man kikar på, för underhållningens skull. Jäklar vad folk etsat sig fast på äckelpäckel grejen, den borde väl vara avhandlad vid detta laget.

Personligen tycker jag det är konstigt. Alla som sticker ut ska till varje pris "bli cancellade" av allmänheten. Jesper må vara tjurig och varit envis, men han bjöd på sig själv till skillnad från andra gråa i den stora majoriteten. Var det verkligen värt att hålla på med honom till den grad att han tvingades lägga av?

Han gjorde mycket av underhållningen för oss. Otack är världens lön.
Citera
2023-01-15, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
jag tycker det är sjukt patetiskt av Jesper Levin att idag hävda att "Harakirigubben" bara var en karaktär, som att han vill distansera sig från sin tidigare image och tror att det räcker att kalla det för karaktär för att komma undan. var det karaktären som smetade äckelpäckel på en betalande kunds hamburgare också? fan vilken upplevelse Jesper! fan jag och alla mina polare vill besöka dig nu när du är en ny människa.

Var absolut ingen karaktär. Utan han är en äcklig jävla vidrig gubbe som är psykiskt sjuk.
Citera
2023-01-15, 01:45
Bannlyst
Citat:

Äsch. Varför ältar vi folk så jäkla mycket? Finns det verkligen ingen som vill se honom livea mer? Jag kan tänka mig att Jesper saknar när 10.000 satt och följde honom varje helg. Det är tråkigt att folk ska störa sig på en sådan figur som bara bjuder på sig själv för nöjets skull. Vilken jävla random korvgubbe i vårt avlånga land hade kunnat göra en sådan sak som Jesper gjorde?

Är det någon som är nära Jesper och vet om han någon dag vill återvända till livesändningar eller är det kört?
Senast redigerad av Stegreus 2023-01-15 kl. 01:47.
Citera
2023-01-15, 01:46
Bannlyst
Citat:
Var absolut ingen karaktär. Utan han är en äcklig jävla vidrig gubbe som är psykiskt sjuk.

Ja men erkänn att trollen jävlades en hel del med hans psyke också. Ingen hade varit normal efter så mycket påhopp från troll som han fick gå igenom.
Citera
2023-01-15, 01:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Jag har hört att anledningen till att han lade ner var att han hade slut på äckelpäckel.

Knappast. Jag kan tänka mig att ev. dödshot var anledningen till att han inte såg någon utväg än att lägga ned. Eller alternativet att kommunen inte gav honom tillåtelse att fortsätta.
Citera
2023-01-15, 01:50
Medlem
Dalulvens avatar
Synd. Hade gärna sett Rosa Panterns återkomst, Part II, och alla andra sköna kunder.

Kocken med kortast stubin ...

Ketchupattacker med extra allt, o.s.v. Frågan är om maten var något att hänga i julgranen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in