2023-01-14, 20:05
Medlem
2023-01-01s avatar
har ni varit med om detta man står där med pitten i näven ovan toastolen och bara vill ta en helt vanlig kiss så slungar sig urin rakt österut eller västerut, rakt på kanten ovalen toaholken och ibland har det hänt utanför toa-ovalen ner på golvet man kan fan inte kontrollera det så med pekfinger och tumme kniper man igen skitröret innanför svällkroppen för att få bukt med urinstrålandet sen släpper man och det fortsätter fan ändå flyga åt helvetets väderstreck underligt att det alltid flyger åt väster men otroligt sällan mot öst. och har ni varit med om när man får två strålar samtidigt? en slungar sig hit den andra dit fy fan vad irriterande det är som något jävla Ghostbuster kukvapen blir pitten plötsligt fladdermusigt flummig och en stråle har viljan hänga med handfatet, den andra delen av strålen vill pricka badkaret på golvet andra sidan har tjejer detta liknande problem? kan inte tänka mig de har.
Citera
2023-01-14, 20:19
Medlem
Riktiga män sitter ner och tar en välbehövlig paus i vardagen kollar 2-3 klipp på youtube för att slutligen torka av ollonet från piss droppar då slipper du ditt ilands problem.
Citera
2023-01-14, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
har ni varit med om detta man står där med pitten i näven ovan toastolen och bara vill ta en helt vanlig kiss så slungar sig urin rakt österut eller västerut, rakt på kanten ovalen toaholken och ibland har det hänt utanför toa-ovalen ner på golvet man kan fan inte kontrollera det så med pekfinger och tumme kniper man igen skitröret innanför svällkroppen för att få bukt med urinstrålandet sen släpper man och det fortsätter fan ändå flyga åt helvetets väderstreck underligt att det alltid flyger åt väster men otroligt sällan mot öst. och har ni varit med om när man får två strålar samtidigt? en slungar sig hit den andra dit fy fan vad irriterande det är som något jävla Ghostbuster kukvapen blir pitten plötsligt fladdermusigt flummig och en stråle har viljan hänga med handfatet, den andra delen av strålen vill pricka badkaret på golvet andra sidan har tjejer detta liknande problem? kan inte tänka mig de har.

Har samma "problem" på natten när jag går och pissar, det går rakt snett ut mot vänster på golvet eller smalbenen. Intressant fenomen.

Citat:
Ursprungligen postat av dicates
Riktiga män sitter ner och tar en välbehövlig paus i vardagen kollar 2-3 klipp på youtube för att slutligen torka av ollonet från piss droppar då slipper du ditt ilands problem.

Bra lösning, men riktiga män har varken en smartphone/läsplatta eller ser på youtube.
Citera
2023-01-14, 21:27
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Har samma "problem" på natten när jag går och pissar, det går rakt snett ut mot vänster på golvet eller smalbenen. Intressant fenomen.

Bra lösning, men riktiga män har varken en smartphone/läsplatta eller ser på youtube.

The fuck they do.
Citera
2023-01-14, 21:30
Medlem
Ankan-mannens avatar
Kanske beror på hur du håller, håller i en böj, typ med högerhanden. Prova med att hålla med båda händerna.

Ställ dig i öster eller väster, så ska du se, om det går rakt.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2023-01-14 kl. 21:32.
Citera
2023-01-14, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
The fuck they do.

De flår kaniner med tänderna och äter bara rått kött.
Citera
2023-01-14, 22:35
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Det har att göra med jordens rotationsriktning i kombination med månens dragningskraft
Det får du ju gärna källhänvisa till då jag inte märkt av det när jag vattnat blommor i trädgården eller för den delen plantor i köket.
Citera
2023-01-15, 11:56
Medlem
Borasare1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Jag får alltid två okontrollerbara strålar samtidigt som efter ett par sekunder tvinnar ihop sig till en kontrollerbar stråle. Av en händelse gillade jag Ghostbusters när jag var liten och samlade på serietidningarna så det kan hända jag lekte lite protonstråle när jag stod och skvätte. Man skulle ju tvinna ihop strålarna för att besegra Gozer.
Senast redigerad av Borasare1980 2023-01-15 kl. 11:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in