Citat:
Ursprungligen postat av
mindstream
2,3 miljoner för att ligga med en gammal alkoholist? Avkriminalisera sexköp så att även idioter som BO kan få ligga utan att ruinera sig.

Fast nu var hon ju icke alkis då mannen doppade snabeln i henne. Enligt FUP:n så blev hon tagen på bar gärning med tungan i halsen på B.O av sin f.d. make. på en strand i Askim. Han visste förmodligen vad han hade att göra med och såg det som sin väg ut

B.O lovade att lämna sin fru osv. men ångrade väl sig någonstans på vägen, kvinnan blev förbannad och pressade honom på pengar och började dricka och spela. Hon har m.a.o använt B.O som sin bankomat, B.O har såklart gått med på villkoren eftersom han känt skuld med tanke på vad han lovat, att hon hotat med jugge mafia och Bandidos tror jag inte spelat särskilt stor roll men då har jag inte läst hela FUP:n.
F.Ö är det inte 90-talet men juggarna styr fortfarande och är roten till gängkriminaliteten i bl.a. Malmö genom K/M falangerna. I götet har de en passiv roll men har sista ordet i Stockholm vet jag inte, tål inte staden. Det jag vet är att de styr Paris och Amsterdam, Nørrebro och delar av Østerbro i Köpenhamn och 2 (bosniska) bröder styr tydligen stora delar av Tyskland.
För det andra kommer BMC inte göra ett skit mot kvinnan, de har att göra med en mamma med barn, sådant är tabu. De skrattar nog åt dramat och tänker vilken idiot som gick på skiten.