2023-01-16, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindstream
2,3 miljoner för att ligga med en gammal alkoholist? Avkriminalisera sexköp så att även idioter som BO kan få ligga utan att ruinera sig.

Fast nu var hon ju icke alkis då mannen doppade snabeln i henne. Enligt FUP:n så blev hon tagen på bar gärning med tungan i halsen på B.O av sin f.d. make. på en strand i Askim. Han visste förmodligen vad han hade att göra med och såg det som sin väg ut B.O lovade att lämna sin fru osv. men ångrade väl sig någonstans på vägen, kvinnan blev förbannad och pressade honom på pengar och började dricka och spela. Hon har m.a.o använt B.O som sin bankomat, B.O har såklart gått med på villkoren eftersom han känt skuld med tanke på vad han lovat, att hon hotat med jugge mafia och Bandidos tror jag inte spelat särskilt stor roll men då har jag inte läst hela FUP:n.

F.Ö är det inte 90-talet men juggarna styr fortfarande och är roten till gängkriminaliteten i bl.a. Malmö genom K/M falangerna. I götet har de en passiv roll men har sista ordet i Stockholm vet jag inte, tål inte staden. Det jag vet är att de styr Paris och Amsterdam, Nørrebro och delar av Østerbro i Köpenhamn och 2 (bosniska) bröder styr tydligen stora delar av Tyskland.

För det andra kommer BMC inte göra ett skit mot kvinnan, de har att göra med en mamma med barn, sådant är tabu. De skrattar nog åt dramat och tänker vilken idiot som gick på skiten.
Senast redigerad av sweetcrypto 2023-01-16 kl. 21:28.
Citera
2023-01-16, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaggig
Och vem har denna man blåst/rånat/utpressat??

Lika barn leka bäst?gäller de dig?

Tror nog inte han hade en aning om denna alkis psykopats beteende innan hotelserna kom och krav på pengar.Normala människor går vidare vilket mannen gjort.
Återigen vill ni att en kvinna som begår grova brott har ingen skuld i den delen utan de är mannen igen som ska beskyllas.

Allt ligger på psykopaten här.Fattar inte varför ni ska gnälla om detta?han sitter väl inte o vill ha din jävla respekt??

Har du sådana "lika barn leka bäst" i din umgängeskrets??Tror du skulle dra lika fort som en löning.

Som jag skrev förut, jag tror att hon fälls. Men till vad ? Fängelse inte omöjligt, då får L onekligen lugn och ro. Kan inte läsa mig till att han önskar sin fru och familj tillbaka men kanske det.
Skadestånd? Kanske det också men kvinnan ifråga är ju helt under isen på flera sätt, där finns nog inte mycket att vänta.
Återigen, vad får honom att ha så låg eller obefintlig tilltro till samhället överlag ? inte tanke alls att anmäla eller forska lite, inte ens en googling på nätet.
Tyvärr respekterar jag alla människor om än inte deras handlingar alltid
Citera
2023-01-16, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Fast vad vet vi om hur fin familjen är? Dottern säger ju i sms enligt fup att hon inte har så bra kontakt med honom.
Det är ju lätt att säga att han "valt bort" men han kanske hade ett helvete ..eller så var hon inte den enda och inte den första älskarinnan. Känner flera par i den åldern där ena parten liksom funnit sig i att den andre knullar runt för i slutet av dagen återvänder vederbörande ändå alltid hem.
Det var ju inget höjdarjobb han hade heller så hur han kunnat låna de summor han gjort är ju ofattbart och att frun inte märkt detta....

Av vänner och sin mamma tydligen
Citera
2023-01-16, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barack.Obola
Vilken jävla idiot. Var inne på frugans fejja, hon är fan 100 ggr bättre än den äckliga balkanhoran, alltså jag förstår mig inte på vissa människor..
blir väl så när man inte fått ligga på år och dar
Citera
2023-01-16, 22:34
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Jobbar det bara idioter på Volvo nu för tiden? De verkar släppa in allt möjligt folk.

För 15-20 år sedan krävde de gymnasieutbildning och annat för att komma in men det kanske bara gäller svenskar ? Känner man nån förman så verkar det ha varit raka vägen in iaf tidigare för nu ska tydligen allt gå genom Lernia

Knarket verkar flöda på bandet
Problemet är väl till viss del att det är svårt att få tag på arbetskraft.
Dessutom vill man inte fastanställa för många.
Detta leder till att det blir många från bemanningsföretag och då blir det vare sig man vill det eller ej folk som man inte hunnit syna lika djupt.

Innan Corona höll de ju på med drogtester ganska ofta både hos Volvo och de närmsta underleverantörerna men självklart säger ett drogtest ingenting om din IQ eller din bokstavskombination i en Myers-Briggs-undersökning.
Citera
2023-01-16, 23:29
Medlem
Efter atr ha läst en del i FUP kan jag bara komma fram till två saker: 1. BO är en idiot. 2. Var försiktig var du viftar med snorren.
Citera
2023-01-16, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaggig
De 5 kilometer långa SMSen och hot samt 2.3 MILLE gör henne till värsta horan.

Sen va han gjort mot sin fru är inte ens olagligt.

Att du ens behöver fråga?

Välbetald sådan
Citera
2023-01-17, 00:53
Medlem
Är det nån som kan skicka en bild på ludret så man kan se om hon är värd pengarna?
Citera
2023-01-17, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sssflex
Borde man inte utveckla någon slags tjänst som både fyller i via BankID att båda vill ha sex

https://onani.se/samtycke/. 😁😄😂
Citera
2023-01-17, 01:02
Medlem
Jag lyckas inte ladda ner FUPen, förstår inte varför.
Vill någon vänlig själ skicka den till mig i ett DM? Eller om det går att ladda upp den via någon annan tjänst?
Citera
2023-01-17, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Problemet är väl till viss del att det är svårt att få tag på arbetskraft.
Dessutom vill man inte fastanställa för många.
Detta leder till att det blir många från bemanningsföretag och då blir det vare sig man vill det eller ej folk som man inte hunnit syna lika djupt.

Innan Corona höll de ju på med drogtester ganska ofta både hos Volvo och de närmsta underleverantörerna men självklart säger ett drogtest ingenting om din IQ eller din bokstavskombination i en Myers-Briggs-undersökning.

Jag förstår och har även pratat med en bekant som säger att det tar ungefär 3-4 veckor att lära sig uppgifterna på bandet vilket är
Väldigt lite om man jämför med andra arbetsplatser i Sverige.

Antagligen får de därmed den sämsta arbetskraften pga detta men försöker locka med bra lön pga ett arbete där man inte utvecklas
Citera
2023-01-17, 09:21
Hur fick han tag i 2,3 miljoner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in