2023-01-12, 22:40
Medlem
Om jag fick välja en grupp människor att bedriva laglig jakt på (skära upp magarna på och strypa med sina egna inälvor) så är det busschaufförer. Ni är så jävla vidriga, vill bara hämta en älgstudsare, ljuddämpare och börja skjuta er från balkongen, jävla kackerlackor. Detta är den enda arbetsgruppen i vilken INGEN KAN SITT JOBB!!!!!!!! Ni ska ge FAN i att stänga dörrarna innan alla har hunnit ut, era respektlösa fanskap till dräggel. Nästan varenda jävla dag får jag sparka tillbaka dörrjäveln eller armbåga tillbaka den för att ni är passivaggressiva losers som vill jävlas med folk som är bättre än er. Det tar NÅGRA SEKUNDER att gå från längst bak i bussen till dörren när man är lång och bred, vill inte röra folk på vägen av som en annan jävla drummel så jag får gå lite försiktigt. Någon som känner igen sig??
2023-01-12, 22:44
Medlem
Bajskolvens avatar
Men till skillnad från dig så är en busschaufför...

2023-01-12, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskolven
Men till skillnad från dig så är en busschaufför...

Jävla fjant
2023-01-12, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DiamanteTagliato
Om jag fick välja en grupp människor att bedriva laglig jakt på (skära upp magarna på och strypa med sina egna inälvor) så är det busschaufförer. Ni är så jävla vidriga, vill bara hämta en älgstudsare, ljuddämpare och börja skjuta er från balkongen, jävla kackerlackor. Detta är den enda arbetsgruppen i vilken INGEN KAN SITT JOBB!!!!!!!! Ni ska ge FAN i att stänga dörrarna innan alla har hunnit ut, era respektlösa fanskap till dräggel. Nästan varenda jävla dag får jag sparka tillbaka dörrjäveln eller armbåga tillbaka den för att ni är passivaggressiva losers som vill jävlas med folk som är bättre än er. Det tar NÅGRA SEKUNDER att gå från längst bak i bussen till dörren när man är lång och bred, vill inte röra folk på vägen av som en annan jävla drummel så jag får gå lite försiktigt. Någon som känner igen sig??

Vilken stad skede detta ?
2023-01-12, 22:47
Medlem
GrillTeknikers avatar
Nä.

Sätt dig närmre dörren?

Och är det verkligen laglig jakt att skära upp magen på viltet och strypa det med dess egna inälvor? Måste ha missat detta, ska höra om jägarna här i trakten känner till den metoden.
2023-01-12, 22:48
Medlem
Bajskolvens avatar
Citat:
Jävla fjant

och är han ej en jävla fjant
så är ts en gammal tant!

En gammal tant, en gammal tant!
som inte är särskilt dansant!
2023-01-12, 22:50
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Det tar NÅGRA SEKUNDER att gå från längst bak i bussen till dörren när man är lång och bred, vill inte röra folk på vägen av som en annan jävla drummel så jag får gå lite försiktigt. Någon som känner igen sig??
Nej inte direkt, jag är ingen tjockis, och jag åker inte buss , då jag har ett körkort och en bil
2023-01-12, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Nej inte direkt, jag är ingen tjockis, och jag åker inte buss , då jag har ett körkort och en bil
Har jag någonstans deklarerat att jag inte har bil? Pendlar man med bil in till stockholm-city så är man helt jävla bränd i huvudet. Tullarna + drivmedelspriser. Tänk lite ditt jävla white trash. Lyxfällan nästa. Nej juste du bor väl i Skåne eller något din jävla byfåne
2023-01-12, 22:56
Avslutad
Citat:
Har jag någonstans deklarerat att jag inte har bil? Pendlar man med bil in till stockholm-city så är man helt jävla bränd i huvudet. Tullarna + drivmedelspriser. Tänk lite ditt jävla white trash. Lyxfällan nästa. Nej juste du bor väl i Skåne eller något din jävla byfåne

Precis, Sthlm din inavlade 08
2023-01-12, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anderanderssonn
Precis, Sthlm din inavlade 08
Inavlad? Det finns en hel del variation på kvinnor här i Stockholm.
2023-01-12, 23:01
Avslutad
Citat:
Inavlad? Det finns en hel del variation på kvinnor här i Stockholm.

.
Senast redigerad av anderanderssonn 2023-01-12 kl. 23:15.
2023-01-12, 23:02
Medlem
Stenballes avatar
Tittar man i din historik Ts, så ser man att du när hat mot ett flertal grupper av människor.
Det har inte slagit dig att det kanske är du som har attityd- och temperamentproblem?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in