Citat:
Ursprungligen postat av
DiamanteTagliato
Om jag fick välja en grupp människor att bedriva laglig jakt på (skära upp magarna på och strypa med sina egna inälvor) så är det busschaufförer. Ni är så jävla vidriga, vill bara hämta en älgstudsare, ljuddämpare och börja skjuta er från balkongen, jävla kackerlackor. Detta är den enda arbetsgruppen i vilken INGEN KAN SITT JOBB!!!!!!!! Ni ska ge FAN i att stänga dörrarna innan alla har hunnit ut, era respektlösa fanskap till dräggel. Nästan varenda jävla dag får jag sparka tillbaka dörrjäveln eller armbåga tillbaka den för att ni är passivaggressiva losers som vill jävlas med folk som är bättre än er. Det tar NÅGRA SEKUNDER att gå från längst bak i bussen till dörren när man är lång och bred, vill inte röra folk på vägen av som en annan jävla drummel så jag får gå lite försiktigt. Någon som känner igen sig??
Jävla tattarbög, bussförarna har samma utbildning som långtradarna skillnaden är att de måste vistas med afrikanska och arabiska apor, negrer, spydiga kärringar, dryga tonåringar, och sådana som du TS som cpar upp sig över petitesser varenda dag, de har ett satans stressigt schema, ett oerhört stort ansvar och skall säkert och effektivt manövra en buss och som grädde på moset skall de vara trevliga och kundbemötande med, jag inte annat än ser med beundran på de som väljer att köra buss istället för lastbil, någon måste göra det jävla pissjobbet trots allt.