Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2006-11-11, 12:51
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllRound
gatufighters för det mesta idioter

Och ALLA streetfighters hadde fått spö av riktiga fighters

haha jaa jag kan riktigt se framför mig, Fedor som slår sönder en sån där gatu tuffing
Citera
2006-11-15, 03:50
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllRound
gatufighters för det mesta idioter

Och ALLA streetfighters hadde fått spö av riktiga fighters
Du är medveten om att dom flesta K1 och ufc fighters ursprungligen är strretfighters va?.
Citera
2006-11-15, 03:52
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Öhh, vad grundar du den känlan på? Gick inte så bra för Tank när han gick upp mot en 19-årig Vitor Belfort t.ex.
En gatufighter är mer inställd på att slå in skallen på motståndaren och gör ALLT för att lyckas med det.En kamsportare kör mer finlir för att inte skada en motståndare...
Citera
2006-11-15, 10:59
  #28
Moderator
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pitbullpower
En gatufighter är mer inställd på att slå in skallen på motståndaren och gör ALLT för att lyckas med det.En kamsportare kör mer finlir för att inte skada en motståndare...
Så du tror att en kampsportare skulle hålla igen ifall han mötte en person som var direkt ute efter att allvarligt skada honom? Det betvivlar jag å det grövsta.
Citera
2006-11-15, 12:34
  #29
Avstängd
Krstajics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pitbullpower
Du är medveten om att dom flesta K1 och ufc fighters ursprungligen är strretfighters va?.

Vilket jevla bullshit, nä'stan ingen som lyckats är någon streetfighter, källa tack?
Citera
2006-11-15, 14:53
  #30
Medlem
Fan vad pantad man kan vara. Tror någon seriöst på att någon som bara slagits på gatan skulle kunna spöa någon som tävlar i kampsport? Möjligtvis i något enstaka fall kanske finns men i 99 fall av 100 så nej.

Faktum är ju att det finns ju en hel del fighters som slagits på gatan och tränar kampsport. Det är ju knappast så att antingen är man världens hårdaste streetfighter som aldrig haft ett par handskar på sig och stått i en ring, eller så är man världens största nörd, men som har en finslipad teknik. Sluta kolla på film.

De flesta fighters som kommit någonstans har minst lika hög "killer instinct" som folk som slåss på gatan. Skillnaden är väl att de som väljer att slåss i ringen istället är lite smartare. Men det är klart att vissa figthers även har råkat klappa till någon ute på krogen. Finns väl alla olika sorters fighters, precis som det finns alla olika sorters människor.
Citera
2006-11-16, 02:24
  #31
Medlem
nefrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krstajic
Vilket jevla bullshit, nä'stan ingen som lyckats är någon streetfighter, källa tack?

mark hunt "upptäcktes" efter en streetfight och han har ju haft hyfsad framgång i k1 och pride
Citera
2006-11-16, 10:29
  #32
Avstängd
Krstajics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nefrol
mark hunt "upptäcktes" efter en streetfight och han har ju haft hyfsad framgång i k1 och pride

Och han är majoriteten? haha, den fysik,hängivenhet och tålamod det krävs för en att lyckas i k1 ,pride m.m har sällan en streetfighter.
Citera
2006-11-20, 02:14
  #33
Medlem
Jag tror inte att en majoritet är gatufighters... men många har kommit den vägen!!.. Tank, Bas Rutten.. etc sen tror jag att när man väl är "någon" inom fightingvärlden blir man utmanade hela tiden på krogen etc, . Påståendet att en gatufighter skulle spöa elitkamsportare,, visst under rätt omständigheter, flera mot en pungspark etc. Ung som att jag kan springa fortare än världens bästa 100meterslöpare på gatulöpning... jag börjar 5s för och 30m längre fram ...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback