2023-01-10, 22:23
Medlem
Mullrets avatar
Bara en gissning, men anar drakoniska talanger i sänghalmen.

Lena Mellin.
Citera
2023-01-10, 22:32
Medlem
gubbjavlars avatar
Pia Johansson har alltid varit en kåt jävel. Råkade av en slump få se henne blåsa av en typ dubbelt så gammal gubbe i mitten av 80-talet. (Hörde efteråt att hon gjorde det pga av ett bet med Kjelle Bergqvist, men det kan va skitsnack). Karln gurglade som ett mongo så tror hon gjorde det rätt bra. Men redan innan dess "visste alla" att hon va nymfo och gärna gjorde störda grejer. Synd att hon inte va snygg. Gissar att hon taggat ner lite nu men det kan man ju inte veta säkert

Även Nina Gunke ska ha haft rejält pirr i bäret och hon va ju däremot ganska snygg. Enligt ryktet pigg på både dubblar och tripplar när det begav sig, men tyvärr inte på samma toknivå som Johansson. Tito Beltram lär ju också ha en sjuhelvetes libido, men han är ju karl
Citera
2023-01-10, 22:38
Medlem
VanGoogles avatar
Förmodligen Dominica P

Som lyckades lura den ännu perversare, tillika Sveriges genom tiderna enda komvuxminister, Anders Borg lämna fru och barn.

Citat:
https://www.hbl.fi/artikel/ada17647-...5-2bfa9b502d85

Sverige skakas just nu av sommarens societetsskandal. Förra finansministern Anders Borg visade sin penis, tog andra män på skrevet och kallade kvinnorna för "hora" på en fest förra veckan.
Det krävs en extrempervers kvinna för att lura till sig en så sexuellt avvikande man.
Senast redigerad av VanGoogle 2023-01-10 kl. 22:59.
Citera
2023-01-10, 22:44
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanGoogle
Förmodligen pezinsky

Som lyckades lura den ännu perversare, tillika Sveriges genom tiderna enda komvuxminister, Anders Borg från fru och barn.

Var det hon som brukade ligga med kungen? Eller blandar jag ihop namnen nu, var det den andra kvinnan från Army of Lovers kanske?
Citera
2023-01-10, 22:49
Medlem
gubbjavlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Vet inte om denna tankegång är rimlig..

Tror faktisk jag har sett nakenbilder postade här på forumet på Viktoria, även närbilder på fiffin om jag inte minns fel? Det kanske ligger något i min spaning trots allt, vad tror ni?

Absolut! Minns inte det med fiffin men tror du är på rätt spår här, Tupolev. Alla Pelles ex är garanterat kinky (gissar på speglar i taket, jordnötssmör under pungen, såna grejer) och Vickan har alltid haft nåt illmarigt i blicken
Citera
2023-01-10, 23:05
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Det stämmer, och det var judeäcklet Ed Powers hon runkade av.
Fast om vi inkluderar henne kan vi lika gärna inkludera porrstjärnor som gjort betydligt snuskigare saker framför kamera.
https://en.erkiss.club/video/67213
Ylva Maria finns på BC där de söker parsex
Citera
2023-01-10, 23:08
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbjavlar
Absolut! Minns inte det med fiffin men tror du är på rätt spår här, Tupolev. Alla Pelles ex är garanterat kinky (gissar på speglar i taket, jordnötssmör under pungen, såna grejer) och Vickan har alltid haft nåt illmarigt i blicken
En polare dejtade henne.. inget extravagant men kåt på den tiden. Men vem fan är inte kåt …
Citera
2023-01-10, 23:13
Medlem
frozens avatar
Min kompis dejtade Leila Lindholm (från TV-programmet Leila bakar) och hon gillade fisting i tid och otid. 1-0 till henne.
Citera
2023-01-10, 23:24
Medlem
outback4s avatar
Tilde de Paula gillar suga balle
Citera
2023-01-10, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
https://www.expressen.se/amelia/rela...g-icke-besvar/

Tydligen Linda skugge
Usch fyfan, vilken vidrig kärring, ful också.
Citera
2023-01-10, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Vilka är mest snuskiga och perversa bland kvinnliga kändisar?
Varför undrar du? Fått hugg av drottning Silvia eller?
Om du inte visste det, så är "pervers" och "raffinerad" nästan motsatser. Pervers är sjukligt måttlös, medan raffinerad är subtil, sofistikerad och förfinad.

Utan att bli så diffuserande som att säga "alla är olika", så är min egna erfarenhet är att det finns olika slags kändisar, lite olika kategorier. Idealister/emotionalister (oftast artister, skådespelare), professionella presentatörer (oftast journalister eller TV/Radio-personligheter), och exhibisionister (experter/sakkunniga, idrottspersonligheter, youtubers och kroniska dokusåpa-deltagare).

Vilket typ av kändis du hamnar med är ganska avgörande för vad du ska satsa på för approach och ... "behandling".
Senast redigerad av Robbinist 2023-01-10 kl. 23:43.
Citera
2023-01-10, 23:44
Medlem
PaaloAaltos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Vet inte om denna tankegång är rimlig..

..men man kan nog på goda grunder anta att Per Holkn*kt är ganska snuskigt lagd, han gillar ju att experimentera med det mesta - alkohol/droger, ekonomi(stora spel på hästar), livet(utsätta sig för fara genom att ta stora risker inom aktiviteter som skateboard tex). Han lär därför ta ut svängarna rejält även på det sexuella området.

Då ligger det nära till hands att tro att även de kändiskvinnor han har lägrat har en utsvävande inställning till det erotiska livet. Vilket då ger vid handen att Lena Phil*psson och Viktoria Tolst*y skulle vara särskilt snuskiga(i jämförelse med andra kändiskvinnor).

Tror faktisk jag har sett nakenbilder postade här på forumet på Viktoria, även närbilder på fiffin om jag inte minns fel? Det kanske ligger något i min spaning trots allt, vad tror ni?

Inget ont om någon dock, alltid trevligt med människor som experimenterar med livet till skillnad från alla gråa NPC-normies-möss som finns i överflöd..

Rimlig teori. Adderar Bianca I:s vännina Lovisa Worge till listan. I skuggan av Bs rampljus har hon fått söka killarnas gunst genom att vara ”värre” enligt källor i influencersvängen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in