2023-01-10, 21:24
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Har för mig att Ylva Maria Thompson runkade av en gubbe i tv-studion en gång, efter lite dirty talk. Det känns ju lite snuskigt och förbjudet med tanke på att det filmades med båda personernas goda minne och sändes ut till alla med TV1000-abonnemang.
Men tanke på hur många gånger knullbilder på henne som fanns i porrtidningarna på 80- och 90-talet så är det ju ingen chock direkt.
Citera
2023-01-10, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Har för mig att Ylva Maria Thompson runkade av en gubbe i tv-studion en gång, efter lite dirty talk. Det känns ju lite snuskigt och förbjudet med tanke på att det filmades med båda personernas goda minne och sändes ut till alla med TV1000-abonnemang.

Det stämmer, och det var judeäcklet Ed Powers hon runkade av.
Fast om vi inkluderar henne kan vi lika gärna inkludera porrstjärnor som gjort betydligt snuskigare saker framför kamera.
https://en.erkiss.club/video/67213
Citera
2023-01-10, 21:28
Medlem
Offices avatar
Läser man i tråden om Strandhäll så får man uppfattningen att hon inte gör annat än går på swingersklubbar och vänstrar med karlar till höger och vänster.
Citera
2023-01-10, 21:37
Medlem
Hört samma. Inte oäven att ta 2 samtidigt.
Citera
2023-01-10, 21:40
Medlem
Malacodas avatar
Hört på omvägar att Carola gillar att få den i tvåan. Källan är ingen jag känner personligen. Men i tre led fick jag höra att någon mörkhyad basketspelare i elitserien för sisådär 20 år sedan brukade parkera bussen i hennes arsle
Citera
2023-01-10, 21:50
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Hört samma. Inte oäven att ta 2 samtidigt.
Vem?
Citera
2023-01-10, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Carola, Ebba Bush och Sanna Nielsen....

Ser ni den röda tråden? Galna ögon, religiösa (iaf 2 av 3), töser.

Jag skulle göra vad som helst för att testa en triss med de två sistnämnda.
Sedan skulle du vara urlakad så du hade blivit sjukskriven.
Citera
2023-01-10, 21:54
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Du saknar kunskap om kvinnans kroppsfunktioner - fittan pissar inte, möjligtvis squirtar.
Du tänker lite väl fyrkantigt. Jag förstår att det inte kommer från samma hål men begriper inte du att det kan finnas urinrester runt en fitta så ska du nog släppa de anatomiska kartorna du verkar ha studerat och försöka få smak på en riktig slida istället.
Citera
2023-01-10, 21:57
Medlem
Citat:
Du gillar smaken av bajs och rövsvett?
+ att hon har haft lite mörkhudad penis med ngn sjukdom. Röven är till att skita med, själv föredrar jag en go fitta.
Citera
2023-01-10, 21:59
Medlem
https://www.expressen.se/amelia/rela...g-icke-besvar/

Tydligen Linda skugge
Citera
2023-01-10, 22:00
Medlem
KlappMungons avatar
Citat:
Du saknar kunskap om kvinnans kroppsfunktioner - fittan pissar inte, möjligtvis squirtar.

Exakt var tror du vätskan som squirtas kommer ifrån?
Citera
2023-01-10, 22:06
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Vet inte om denna tankegång är rimlig..

..men man kan nog på goda grunder anta att Per Holkn*kt är ganska snuskigt lagd, han gillar ju att experimentera med det mesta - alkohol/droger, ekonomi(stora spel på hästar), livet(utsätta sig för fara genom att ta stora risker inom aktiviteter som skateboard tex). Han lär därför ta ut svängarna rejält även på det sexuella området.

Då ligger det nära till hands att tro att även de kändiskvinnor han har lägrat har en utsvävande inställning till det erotiska livet. Vilket då ger vid handen att Lena Phil*psson och Viktoria Tolst*y skulle vara särskilt snuskiga(i jämförelse med andra kändiskvinnor).

Tror faktisk jag har sett nakenbilder postade här på forumet på Viktoria, även närbilder på fiffin om jag inte minns fel? Det kanske ligger något i min spaning trots allt, vad tror ni?

Inget ont om någon dock, alltid trevligt med människor som experimenterar med livet till skillnad från alla gråa NPC-normies-möss som finns i överflöd..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in