2023-01-15, 21:13
Medlem
Yoweris avatar
Ebba Bonde-Wallenberg gillade att titta p
Citera
2023-01-15, 21:42
Medlem
JustZlatans avatar
Johanna Jussinniemi aka Puma Swede.
Citera
2023-01-15, 22:05
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Agneta Sjödin gick väl igenom hela Dif's juniorlag i hockey början/mitten av 00 talet, eller så är det en urban legend.. sånt hade ej funkat med dagens mobilkameror.
2005 var hon 38 år eller nåt sånt. Jag är lite tveksam till uppgiften...eller menar du att hon intervjuade alla?
Citera
2023-01-15, 22:20
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Agneta Sjödin gick väl igenom hela Dif's juniorlag i hockey början/mitten av 00 talet, eller så är det en urban legend.. sånt hade ej funkat med dagens mobilkameror.

Kan bekräfta att detta rykte fanns. Om det finns någon sanning i det vet jag ej.
Där emot kan jag bekräfta att hon hade en uttalad fäbless för killar som spelar hockey som är under 25.

Detta har jag fått bekräftat.
Citera
2023-01-16, 00:50
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Kan bekräfta att detta rykte fanns. Om det finns någon sanning i det vet jag ej.
Där emot kan jag bekräfta att hon hade en uttalad fäbless för killar som spelar hockey som är under 25.

Detta har jag fått bekräftat.

Ja, men då så...
Citera
2023-01-16, 03:56
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Angelina Jolie. Hon har själv berättat att det ingick blod och andra konstiga "ritualer" när hon var med äcklet Billy Bob Thornton.

Och ska ni ha nån svensk så se Amanda Bredén knulla muslimer på valfri porrsida.
Varför är Billy Bob ett äckel? Bra skådis är han iallafall 🙂
Angelina verkar rätt sjuk i huvudet.
Citera
2023-01-16, 04:14
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Angelina Jolie. Hon har själv berättat att det ingick blod och andra konstiga "ritualer" när hon var med äcklet Billy Bob Thornton.

Och ska ni ha nån svensk så se Amanda Bredén knulla muslimer på valfri porrsida.

Amanda knullar bara en så vitt jag vet, sin pojkvän. Han må se muslinsk ut men är tysk.
Citera
2023-01-16, 08:29
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ja, men då så...

Vad är problemet?
Citera
2023-01-16, 08:35
Medlem
krafss avatar
Kanske redan är nämnd, men Zara Larsson. Ni kommer väl ihåg bilderna som läckte på henne? Talar sitt tydliga språk.
Citera
2023-01-16, 08:46
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Vad är problemet?

Vi skall alltså tro på ditt ord? Känns lite väl onödigt att skriva ut detta då de flesta inte tror på dig ändå - detta då du inte kan verifiera någonting...
Citera
2023-01-16, 09:25
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Hörde av en att hon gillar att sitta på killars ansikte🙃
Det var då i TV2 LP är en skugga av sitt forna jag och Vetlanda stintan försöker döja detta genom att på äldre dagar spela tuff och svåråtkomlig. Det är med att säha BUUUUUUUUUUUUUH så sticker hon hem på till Vetlanda.
.
.
På cykel.
Citera
2023-01-16, 09:30
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uzbekistaniern
Vet inte om tråden ska basera sig på fakta eller fantasi, men Carola?
Lär ha tappat oskulden vid 13
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in