• 1
  • 2
2024-04-11, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alhamdullilah
Jo jo men 39 dagar, det är lång tid min vän.

Men folk säger typ vid daglig rökning ( i mitt fall 3-5 jollar/dag) kan hålla upp till 3 månader i urin?
Citera
2024-04-12, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaninen1213
Men folk säger typ vid daglig rökning ( i mitt fall 3-5 jollar/dag) kan hålla upp till 3 månader i urin?

Det där är skitsnack, skulle säga att standard efter att ha rökt den mängden är typ 1-2 månader. Sen finns det ju alltid extremfall åt båda håll...
Citera
2024-04-12, 07:39
Medlem
Citat:
Det där är skitsnack, skulle säga att standard efter att ha rökt den mängden är typ 1-2 månader. Sen finns det ju alltid extremfall åt båda håll...

Ja men precis!
Citera
2024-04-14, 10:09
Medlem
Citat:

Om jag skulle röka, ex säg en 2g hur lång tid skulle de ta att bli ren säg att jag röker upp den på 2 dagar.?
Citera
2024-04-16, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaninen1213
Om jag skulle röka, ex säg en 2g hur lång tid skulle de ta att bli ren säg att jag röker upp den på 2 dagar.?

Beror ju helt på en jävla massa faktorer, hur mycket du rökt innan, hur mycket fett/muskler du har. Thc halten i de du röker osv...
Citera
2024-04-18, 14:42
Medlem
Citat:
Beror ju helt på en jävla massa faktorer, hur mycket du rökt innan, hur mycket fett/muskler du har. Thc halten i de du röker osv...

Men om vi utgår från att ha rökt nästan varje dag i 2 års tid o jag blev ren på 39 dagar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in